Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 02-12-17 kl 07:55 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Travelt når man glemmer å stikke innom å se på adventskalenderen her altså.
Men nå har jeg kost meg med kalender, straks trening og håndballkamper med mellomste i to ulike haller.
Og i kveld VM.
God lørdag til alle.
Postet 02-12-17 kl 09:45 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Har to tantebarn på overnatting. De er veldig greie å legge, men reveljen gikk klokka seks idag. Gjeesp! Junior skal i åpen fotballhall med noen kompiser idag, mini skal i bursdag og vi voksne er bedt bort på middag ikveld. Blir en hektisk men hyggelig lørdag
Postet 02-12-17 kl 09:52 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Her står håndballkamper, shopping og rydde vaske hus samt pynte til advent idag. Siden jeg lå strak igår ble ikke mye gjort gitt.
Men først kaffe.
Postet 02-12-17 kl 10:06 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Siden det var stille og rolig, og vi har en dag nesten uten planer, våknet jeg før seks. Ville kom tuslende rundt sju (hun som ellers absolutt ikke vil stå opp på den tiden), så vi har spist god frokost og kost oss på sofaen.
Postet 02-12-17 kl 10:21 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Her skal det være femtenårsfeiring i ettermiddag, så vi skal straks i gang med å rydde plass til det og pynte kake. Vi var på veldig bra Bjella-konsert i går kveld, og i forgårs hadde både mannen og jeg julebord (ikke sammen), så det har ikke blitt så mye tid til ordning. Men kaken er i alle fall bakt, og svart og hvit fondant kjøpt inn, så det skal nok bli bra.

Bare litt kaffe og havregrøt først, så skal det nok bli.
Postet 02-12-17 kl 10:32 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen .

Jeg og lillebror er oppe. Jeg skal på julebord i kveld, så skal levere ungene til besteforeldrene om et par-tre timer.
Postet 02-12-17 kl 10:58 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg bedriver Netflix, peis, kaffe og strikk. I dag skal jeg bare loffe. Sy, strikke, pusle rundt, småjobbe, henge med unga og innrykket av fjortenåringkompiser som har varslet ankomst i dag.
Postet 02-12-17 kl 11:43 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
God morgen! Jeg er godt installert i skrivehula mi med brus og åtte timer epic music på øret. Nå skal jeg skrive et kapittel i boka der politiet oppsøker skolen der første mordoffer gikk.
Postet 02-12-17 kl 11:50 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg er alene hjemme med hundene og øver til julekonsert. Jeg synger og synger, og jeg hørte hundene holdt på med noe på kjøkken, men tenkte det var den yngste hunden som slikket matskålene helt rene for mat - det pleier hun å gjøre - matvraket. Helt til begge begynte å bjeffe. Da hadde de først dyttet (den tomme) vannkopper sin rundt på gulvet - og når jeg ikke reagerte på det, begynte de altså å bjeffe, begge to. Nå har de fått vann.
Postet 02-12-17 kl 11:56 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg har fremdeles ikke et fungerende kjøkken og det er litt begrenset med adventsstemning før rotet kommer seg ut av stuen. Men jeg har vært hos min mor og laget pepperkakedeig og nå har jeg julete og julestrikketøy. Så alt i alt går det bra. Rolig dag her. Litt begrenset hva jeg kan få gjort så jeg kan like godt slappe av.
Postet 02-12-17 kl 12:30 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Vi har etablert lørdagsluke for voksne denne julen, der barna skal gi oss noe. I dag ga de oss frokost, så vi har sløvet i senga og dasset rundt, og spist ferdig servert frokost med fyr i peisen og avis på bordet.

Yngste og mannen skal i skatehallen senere i dag. Litt husvask og litt trim står på planen for meg, før begge skal på det årlige vennejulebordet i kveld. Det er alltid stas. Gutta skal være alene hjemme - vi er uansett bare 10 min. hjemmefra.
Postet 02-12-17 kl 12:33 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg skal hilse på ferskt tantebarn i dag! Iiiih! Ellers er ungene anbrakt hos svigers, og mannen og jeg skal på handletur og fornye garderoben hans. Jeg skal begynne så smått med noen gaver, kanskje, og spise lunsj uten unger i fanget. Har egentlig ikke tid til den slags, men, men. Det kommer en dag i morgen og...
Postet 02-12-17 kl 12:44 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
I dag er det lysfest i Bergen, og det er så fint! Hvis jeg rekker det skal jeg pierce nesa før lysfesten, hvis ikke får det bli en annen gang.
Postet 02-12-17 kl 12:51 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har stille hus, mellomste på samling på talentprogrammet, eldste kom akkurat hjem fra besøk hos kompis som studerer på Gjøvik, og mann og minste er ute og kjøper inn nødvendige items til ny kattunge som flytter inn her om en drøy uke. Men før den tid skal minstemors elleveårsdag feires neste helg, burde vel ha gjort forberedelser, men det får bli nattarbeid til uken. Arbeidssøkermannen sier han skal ta det meste på dagtid, han liker å ha ting å drive med i tillegg til jobbjakt.
Postet 02-12-17 kl 15:06 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Plutselig ramlet det inn seks høye, unge menn her for å feire. Barnebursdager er ikke som de engang var! (Men vi satser på at de fremdeles vil ha pizza og sjokoladekake.)
Postet 02-12-17 kl 16:23 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har jobbet noen timer i dag. Satelittskole-tiden er nå over og vi er tilbake på hovedskolen. Siste flyttelass kom kl. 16.15 i dag. Lærerne er sporty og stiller opp i helga (får betalt) og da må jeg også stille opp, synes jeg.

Ellers startet dagen på Bjørnholthallen og håndballcup. 2 seiere og ett tap ga A-sluttspill i morgen.
Postet 02-12-17 kl 18:18 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Gaia sin avatar
Jeg har feng shuiet stuen min i dag. Og det ble så bra!
Postet 02-12-17 kl 18:49 av Gaia Gaia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no