Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 31-03-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Robert er syk. Send hjelp.

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Stakkars Robert. Sender over en ny mutter. Sommertid og snø. Jada. Såneida.
Postet 31-03-19 kl 10:14 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Stakkars Robert. Har ingen deler, men litt TLC kommer.

Her sendte vi eldste til London kl 5 i morges, snork. Nå skal yngste til Kongsvinger med en venninne for å spile inn sang. Eller var det Kongsberg? Kanskje greit å sjekke før vi kjører.
Postet 31-03-19 kl 10:33 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Ny dag i hallen. Grusomt tidlig.
Postet 31-03-19 kl 10:47 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har hatt 4 11-åringer på overnatting, og det har gått overraskende greit. Men jeg kjenner at jeg trenger kaffe allikevel.
Postet 31-03-19 kl 10:52 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Bursdag i Bærum. Det blir fint. Men først skal eg rette.
Postet 31-03-19 kl 10:57 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Urk. Sommertid. Vi skal være i skibakken om en time og det blåser i dag. Dobbelturk.
Postet 31-03-19 kl 10:58 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Høh, sommertid hadde jeg glemt. Jaja, sånn går det med dingser som oppdaterer seg selv. Jeg trodde jeg hadde sovet ganske lenge, men dengang ei. Bør kanskje få opp tenåringer før han snur døgnet fullstendig da.
Postet 31-03-19 kl 11:31 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Sommertid, ja. Uansett deilig å sove. Null planer i dag, så tror den skal innebære noe rydding av boden.
Postet 31-03-19 kl 12:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Det er greit nok med sommertid i dag, men jeg ser litt mørkt på å vekke tenåringer i morgen tidlig. Her har vi minimalt med planer utover å steke roastbeef (og det er det Secunda som skal) og lage yorkshirepuddinger (jeg).
Postet 31-03-19 kl 12:46 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jobbejobbejobbe.
Postet 31-03-19 kl 12:48 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sommertid ja, det hadde jeg glemt. Best å stille de to klokkene som må stilles med en gang.
Ellers trøtt i trynet.
Postet 31-03-19 kl 12:48 av star star er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Sommer my ass. Snøstorm ute. Jaja, avgårde på kaffebesøk straks, hjelper vel på humøret.
Postet 31-03-19 kl 13:41 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Snøstorm og sommertid ja. Skal se på bror sitt hus som er under oppføring. Ellers innedag. Kidsa skal på bursdag idag. Min andre bror har bursdag i morgen og har bare invitert onkelungene på pizza og brus. Værsågod.
Postet 31-03-19 kl 14:31 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ferdig med helgens seminar. Det kjennes at det var en time i manko i natt. Får ta det igjen med å legge meg tidlig i kveld.
Postet 31-03-19 kl 16:42 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
To håndballkamper unnagjort. Det ble seier for gutta i begge kampene. Deilig med en positiv opptur nå på slutten av sesongen.
Postet 31-03-19 kl 17:11 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Håndballsesongen er over!


Blir riktignok en cup her og en cup der, men ingen overnatting heldigvis.
Postet 31-03-19 kl 18:02 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Søndager er blytunge, men i dag har jeg gått tur med venninne i solskinn (og blåst!). Deilig påfyll, nå er det rettebunke igjen. Tror jeg skal legge meg etter Dagsrevyen i dag.
Postet 31-03-19 kl 18:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Gått tur, levert klær til venninne, ryddet litt i bod, lagt ut ting til salgs på fb, raket løv og enda har dagen mange timer igjen.
Postet 31-03-19 kl 18:06 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
SOmmertid!

Har gått tur med hundene, rakt og ryddet i hagen, laget middag, skrevet en lang artikkel/utredning.

Snart skal jeg på konsert i Domkirken.
Postet 31-03-19 kl 18:24 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jobbe-søndag. Bryr meg ikke om sommertid annet enn at det er fortærende med den timen som forsvinner, men kjip dag likevel. Vurderer digitale foredrag til øyet (og øret) blir stort og vått, men føler ikke at jeg nærmer meg slutten i det hele tatt.
Postet 31-03-19 kl 19:50 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Korleis er det dei leverer hos deg stompa? Screencastomatic? Eg driv med det samme.
Postet 31-03-19 kl 22:56 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
FERDIG med å vurdere langsvarsoppgave i VG3 engelsk. Akkurat i tide før vi kjører fullt eksamenssett til uka - men det blir siste skriftligvurdering for deres del, og den skal få ligge til over påske. Nå må jeg bare komme gjennom en bunke førsteklassen min leverte for to uker siden før påskeferien. Og to muntligvurderinger. Skal ikke jobbe noe i påsken.
Postet 31-03-19 kl 23:42 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Oppdatert 31-03-19 kl 23:55 av Matilda
Gammel
Stompa sin avatar
Vi lar dem spille inn lyd i Powerpoint, Hondacrv. Det hadde sikkert gjort seg å kunne se dem i tillegg, men erfaringen min er at det går greit å vurdere uten.
Postet 01-04-19 kl 07:46 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no