Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 30-10-21 kl 09:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Plan for dagen er brunsjkonsert med koret til gutta (og noen andre) og en håndballkamp i ettermiddag.
Postet 30-10-21 kl 10:29 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! I dag er det øvelse med korpset, oppkjøring til konkurransen i oljebyen neste helg. Blir en travel helg og uke, sove får man gjøre i neste liv.
Postet 30-10-21 kl 10:41 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Eneste som er oppe foreløpig.
Tror jeg må bære sjåfør i seg og så er der kamp I ettermiddag.
Postet 30-10-21 kl 10:46 av star star er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Helg er alltid bra.
Aviser, god frokost, trening og håndball på planen.
Postet 30-10-21 kl 11:08 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg var på fest i går og i den anledning hyret jeg inn de voksne barna som passere til lille og hunden,m. Det betyr at vi har spist en lang, hektisk og hyggelig lørdagsfrokost sammen. Snart loppemarked.
Postet 30-10-21 kl 11:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen. På toget på vei til tigerstaden. Girls night out på byen i dag. Gleder meg!
Postet 30-10-21 kl 11:14 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Rolig start på dagen, valpen sov til 8 og snart er det frokosttid. Må en tur på senteret i dag, valpen trenger mer mat og et nytt halsbånd.
Postet 30-10-21 kl 11:30 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Da har jeg vært på konsert. Ene poden var eneste som sang tenor-stemmen. Den andre synger bass. Dirigenten hjalp tenoren bittelitt. Første gang begge synger i samme kor.
Postet 30-10-21 kl 15:01 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Min var syk og fikk ikke sunget konsert, Blånn. Jeg kan ellers melde om at tenortørke ikke er noe nytt i det koret, jeg sang nemlig tenor der en lengre periode selv i sin tid (de dypeste altene måtte trå til).
Postet 30-10-21 kl 15:04 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg vet. Men i år er de faktisk noen tenorer. Men bare min i dag.
Postet 30-10-21 kl 15:27 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er på kontoret og er skikkelig gretten for det, kjempesliten, og ordentlig lei meg fordi jeg går glipp av så mye som hadde gitt glede og energi fordi jeg er nødt, helt fordømt nødt, til å jobbe.

Bæsj.
Postet 30-10-21 kl 16:23 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hjemme fra korpsseminar. Vi skal ikke delta på konkurranse neste helg men har øvelse læll. Nå skal jeg slappe av litt i sofaen før ut på helgehandling
Postet 30-10-21 kl 16:46 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Klemmer litt ekstra på Mavs.
Postet 30-10-21 kl 18:24 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no