Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Prematurpjatt

"Alle andre gjør det"

Spisevegring, legekontroller og annet snacks
Rangér dette innlegget

"Alle andre gjør det"

Postet 07-10-09 kl 13:42 av Fibi

Jaja, da kan vel jeg også blogge. Eller, prøve. Jeg har gjort et par-tre fåfengte forsøk tidligere, og har alltid gitt opp etter få innlegg. Men det er kanskje lettere å blogge på FP, siden jeg trossalt er her hver dag likevel? Ikke det at det skjer så vannvittig mye interessant i livet mitt å blogge om, altså. Det er grenser for hvor spennende det er å lese om at jeg har sunget Bæ-bæ-lille-lam for fjørtiende gang, skiftet tidenes bæsjebleie, eller vasket leverpostei ut av halvannetåringens øre.

Men, i motsetning til tidligere har jeg nå et liv. Ja, faktisk. Et helt eget liv! Jeg studerer, jeg har muligheten til å komme meg ut på egenhånd, og jeg er glad. Hele tiden, nesten. (Med innslag av PMS.) Jeg har ikke innsett hvor deprimert jeg faktisk har vært før vi kom oss bort fra Hillbillyhelvete. Mannen merker forskjell, og det samme gjør de andre rundt meg. Det er rett og slett herlig.

Jeg kommer nok ikke til å oppdatere så ofte, men det kommer vel noen små drypp nå og da.

Kommentarer totalt 5

Kommentarer

Gammel
Balanse sin avatar
Så godt å lese at livet ble bedre av å komme til sentrale strøk. Jeg håpet det skulle bli slik for dere, og det var flott å lese at dere alle opplever det slik.

Gratulerer med blogg!
Postet 07-10-09 kl 13:45 av Balanse Balanse er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Velkommen til Blogorama! Og så fint at det er bedre nå, det håpte jeg også.
Postet 07-10-09 kl 13:46 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Velkommen som blogger!
Postet 07-10-09 kl 13:47 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
LilleLeo sin avatar
Du har hatt tilgang til min lenge, om du ikke har oppdaget det enda.
Postet 07-10-09 kl 14:36 av LilleLeo LilleLeo er ikke aktiv
Gammel
Så godt at du har fått det bedre - det var deilig å lese! :jippi:

Og gratulerer med blogg!
Postet 07-10-09 den 14:45 av
 

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no