Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Prematurpjatt

Mitt største juleønske blir oppfyllt (Sånn bortsett fra world peace og sånn ...)

Spisevegring, legekontroller og annet snacks
Rangér dette innlegget

Mitt største juleønske blir oppfyllt (Sånn bortsett fra world peace og sånn ...)

Postet 20-12-09 kl 09:36 av Fibi

Jeg har fått låne en gitar av en på jobben til mannen. Svært beist med stålstrenger. Jeg har fått såre fingre, og vond arm av å spille på den, men det må jo øves så da tager man hva man haver. Jeg har gnålt både til mann og pappa om at jeg ønsker meg en gitar til jul, en med mindre kropp og nylonstrenger. En som er bare min!

Mann kjørte ut på kvadrat en tur i går for å få litt tid for seg selv. Og for å handle litt julegaver om han skulle finne noe. Før han gikk spurte han hva jeg ønsket meg. Jeg sa jeg ønsket meg det samme som alltid, Innhaugfolket samlet i en bok, gavekort på brasiliansk, parfyme og gitar. Han lurte på hva jeg ønsket meg mest av alt, og jeg måtte ærlig svare at det var gitaren. Men jeg la til at siden det også er det dyreste på lista, så hadde jeg ingen forhåpninger om det verken fra han eller pappa, og at jeg heller fikk kjøpe meg en i Januar når jeg får studielånet da (får jo noen ekstra i januar og august).

Da han kom hjem hadde han med seg en ganske stor gave med en litt avlang form.

JEG FÅR GITAR TIL JUL!!

Kommentarer totalt 0

Kommentarer

 

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no