Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 15-01-17 kl 07:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Morn, morn. Kunne egentlig tenkt meg å sove litt lengre,men,men.

Dagens plan er å fikse opp gutterommet nede litt, gutten som bor der må bare våkne først.
Postet 15-01-17 kl 09:02 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Strålende vintervær i sør. Eldste har vært på Lys Våken i kirken i natt, så vi går på gudstjenesten etterpå. Så ut på tur.
Postet 15-01-17 kl 09:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Jeg skal gå langtur i det fine været om litt.
Vesla får besøk av en klassevenninne og mannen skal jobbe litt.
Det er søndagens planer.
Postet 15-01-17 kl 09:48 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Morgen.

Vi skal ha en sløv søndag.
Ut på tur kanskje, trene og skrive oppgave. Ikke større ambisjoner enn det.
Postet 15-01-17 kl 11:00 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Junior og mannen dro i slalombakken. Veldig greit å ha den som nærmeste nabo. Mini skal på bursdag og jeg langtidssteker ribbe. Vi blir intet mindre enn 12 til middag idag.
Postet 15-01-17 kl 11:55 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg karret meg på løpetime på senteret, og er litt stolt over at jeg orket. Nå sitter jeg dog her og spiser kakemenn og drikker kaffe og gjør ikke en skjit. Jeg kom hjem fra trening og sa at "det er så fint vær, vi MÅ ut en tur senere i dag", og da satt mannen her med gardinene trukket for og så film. Ingen nordmann ville finne på noe slikt på en solskinnsdag. Ikke det at JEG har så lyst til å gå ut heller, men jeg er jo opplært til at sol = ut.
Postet 15-01-17 kl 12:57 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Vet hva du mener, Divine! Jeg valgte å sove lenge og få gjort en del tiltrengt husarbeid. Minste skal i en bursdag, derfor lot jeg mannen dra av gårde for å finne snø alene, meget etterlengtet. Hadde blitt for kort tid før bursdagskjøring om vi andre også skulle vært med. Dvs. da måtte vi stått opp tidlig, det utgikk. Snart dusj, kjøre, hjem og lage middag, og så korpsøvelse. Skulle ut på tur men kaffemaskinen var ikke samarbeidsvillig og det tok mer tid enn det burde å få renset den. Lurer på om den synger på nestsiste vers.
Postet 15-01-17 kl 13:48 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg skulle vært og sydd, men neida! Sitter hjemme med ungeflokk og Mann med vondt i hele seg.

Sløvedag.
Postet 15-01-17 kl 13:55 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Sløvedag her også, og snart drar mann og barn i søskenbarnbursdag, så jeg får huset for meg selv!
Postet 15-01-17 kl 14:01 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg jobber.

Men jeg har fin utsikt til det fine været og til fuglemateren vår. Og jeg har tacogryte på kok og gleder meg til en god middag og en fin kveld med familien. Så alt i alt er det ikke så ille.
Postet 15-01-17 kl 14:23 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Agent Scully sin avatar
Jeg har skrevet en klage til Royal Mail. På en måte tror jeg det har vært på bucket lidten min siden jeg var barn (og så på monty python sketsjer)
Postet 15-01-17 kl 15:30 av Agent Scully Agent Scully er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Nydelig søndag, rette- og lesefri for første gang siden desember. Alle karakterer er ført og alle tentamner er rettet.

I dag har jeg kost meg med ungene, vært på skøyter og kafe og det minner om litt idyll i heimen.
Postet 15-01-17 kl 16:02 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg er hjemme aleine! Mann og barn i familieselskap i hundehjem, så jeg har vært hjemme aleine siden tolvtiden. Har ikke gjort halvparten av det jeg skulle, og det er helt greit. Middag i sofaen og en eller annen lettbeint film nå, før de kommer hjem igjen.
Postet 15-01-17 kl 16:43 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Vi har vært og akt og fikk med meg tre ekstra barn hjem som spiste middag her. Koselig!
Postet 15-01-17 kl 17:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi har vært i koselig niesetreårsdag. Kaken vi hadde med slo an, og bursdagsbarnet var strålende begeistret for alt hun fikk. Veldig mye var rosa og/eller dukker og /eller prinsesser og/eller pyntegreier, og pakken vår lå nederst i bunken, så jeg tenkte hun kanskje var lei da. Men neida. "Det er en bok! Se, Albert Åberg!"
Postet 15-01-17 kl 21:46 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Albert Åberg!

Vi er hjemme igjen fra overnattingsbursdag for tiåringen vår (fyller i morgen) på hytta inne i snøskogen, langt vekk fra alt og uten nettverk. Tenk - alle ni gutta koste seg likevel. Med aking, sjakk, grøt, kaker og selvsagt litt mobiler og slikt. Men dog. Skjønne gutta!
Postet 15-01-17 kl 22:17 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no