Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 25-11-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
ingling sin avatar
Først? Vært oppe en times tid med minste, nå er begge voksne. En skal i bursdag, vi andre skal minst mulig. Rydde og vaske litt. Men først mer kaffe!
Postet 25-11-17 kl 08:29 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Godt med lørdag, og en helg helt uten planer er deilig. Skal ta en razzia i stua og kjøkkenet og vaske litt klær.
Postet 25-11-17 kl 09:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Sløv morgen, orker ikke dra på den vanlige morgentreningen. Snart frokost og senere venter badeland.
God lørdag!
Postet 25-11-17 kl 10:25 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg skal pakke kofferten og fly til Norges koseligste by. Jeg må bare stå opp først. Og feire en bursdag. Og skulle allerhelst ha sovet enda noen timer til. Blir så trøtt av november!
Postet 25-11-17 kl 11:09 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen!
Har dusja, kjørt eldste til brassband-gøy, vært på butikken, spist frokost, strøket perle-romskip, dandert nellik og mottatt flere kommentarer a la "det e så flott at eg har en mamma som deg"
Deilig å være hjemme etter ei uke på kurs og hotell.
Postet 25-11-17 kl 11:27 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Sovet til neste ti, trengte det. Rydde litt hus og få orden og innom et julemarked.
Postet 25-11-17 kl 11:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Strøket perle-romskip, faktisk .
Jeg har også spist frokost, mutters alene. Minste er på tur i helgen med en venninne, de andre sover. Lenge. Lurer på å julehandle litt på senteret, men lurer mer på å gå en tur i dagslys. Litt mer kaffe først, uansett.
Postet 25-11-17 kl 11:31 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Uæææh! Jeg skal spille bass og synge for andre folk i dag! Rekker å grue meg en del først, da. Har kaffe og nerver.
Postet 25-11-17 kl 11:32 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Lite planer her og gitt, ene ungen skal i bursdag og det er det.
Ja, og så skal jeg og eldste se håndballkamp senere idag.
Postet 25-11-17 kl 11:39 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Tallulah sin avatar
Jeg er våken, men i pysj, Høvdingen er på jobb og jeg hører nå at det kommer lyder fra barnerommet. Dagen står i julemarkedenes tegn!
Postet 25-11-17 kl 11:40 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Lykke til, Eia! Basspilling høres betraktelig skumlere ut enn synging, men det er sikkert fordi jeg ikke kan spille bass om det så står om morgenkaffen.
Korpskonserter, kjøring og barnevakt på programmet her i dag. Også har jeg store middagsambisjoner for i morgen, så jeg må snart dele opp høna.
Postet 25-11-17 kl 11:41 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Takk, celebelen. Det verste er å synge og spille samtidig. :blodfersk bassist:
Postet 25-11-17 kl 11:54 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg var oppe tidlig for å lage mat til julemarked. Gikk og la meg igjen etterpå. Med lydbok på øret. Nå må jeg finne ut hvor i boka jeg sovna.

Minsten har overnattet hos en kompis, mellomste og mannen er straks på vei til kamp. Jeg skal ha tilsynsvakt i hallen fra 13.30-18.00.
Postet 25-11-17 kl 11:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
BTDT, Blånn.
Postet 25-11-17 kl 12:02 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fått bestilt en julegave på nett nå. Tror jeg stikker innom biblioteket nå med noen bøker og så må jeg handle noe mat i løpet av dagen.
Postet 25-11-17 kl 12:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Tilsynsvakten er avlyst.
Postet 25-11-17 kl 12:57 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Et barn skal i bursdag og litt senere i dag skal korpset mitt delta i underholdningskonkurranse.
Postet 25-11-17 kl 13:00 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg har levert noe ski til bruktmarkedet for skigruppa og kjøpte langrennstaver, langrennski til mini og slalomsko, slalomski til junior for den nette sum av 350 kroner.

Nå er det snart basar i bhg og så er det litt husarbeid og matlaging til besøk vi får i morgen.
Postet 25-11-17 kl 13:25 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Skilpadda sin avatar
Mannen og jeg er noenlunde ferdig med bursdagsgaveplanlegging til Poden, som blir femten neste helg, og skal straks til byen og shoppe. (Dette krever litt planlegging fordi vi har ansvar for gaver fra begge besteforeldresett også, og fordi vi må planlegge julegavene samtidig, siden det er så kort tid mellom.)
Postet 25-11-17 kl 14:07 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God ettermiddag! Jeg har sovet lenge, spist sen og lang frokost med tre av fire familiemedlemmer, mellomste dro tidlig på korpsseminar. Jeg har satt på en vask, og gruer meg til å vaske badekaret. Er sliten, kvalm og har vondt i hodet. Gruer meg litt til en bursdagsmiddag vi skal i, men må vel bare stramme meg opp. Blir sikkert hyggelig når vi først er der.
Postet 25-11-17 kl 14:13 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
God kveld i stua. Har akkurat veltet meg ned på sofaen. Lasagne og new york cheese cake står klar i kjøleskapet til besøket i morgen. Skal bare få ungene til sengs før det blir netflix og sofa resten av kvelden.
Postet 25-11-17 kl 21:24 av vixen vixen er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no