Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Andredagsonsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Andredagsonsdag

Postet 26-12-18 kl 08:54 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
MegaMie sin avatar
Og der var min juleferie i gang etter noen dager på jobb. Planen idag er.... INGENTING! 😍
Postet 26-12-18 kl 09:46 av MegaMie MegaMie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen
Veldig lite søvn men det kan jeg ta igjen neste natt.
Dagens planer er trening og juleselskap.
Postet 26-12-18 kl 10:21 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har vært heldige og fått leie bedriftshytte på Sjusjøen i år igjen. Nå er vi straks ferdigpakket og kjører dit. Jeg gleder meg til å stå på ski i noen dager. Ungene gleder seg ikke like mye.
Postet 26-12-18 kl 10:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Velkommen, Tjorven!
Postet 26-12-18 kl 10:55 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Ååh, er det mannen sin bedriftshytte, Tjorven? V var der vinterferien for to år siden, og den var helt fantastisk!!

Her er det atter en lat morgen. Lader opp til stort familieselskap på liten plass, med masse småunger. Det blir sikkert heftig, men veldig hyggelig at noen orker å samle alle sammen i jula.
Postet 26-12-18 kl 11:34 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Høres nydelig ut, Tjorven! Min sønn ville vært i ekstase. Han ønsker å stå på ski nå i romjulen, men det blir så fryktelig dyrt.

Lunsj hos min bror i dag, blir koselig!
Postet 26-12-18 kl 11:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Timar: ja, men de har visst flere hytter på Sjusjøen, så det er ikke sikkert det er den dere var på. I fjor leide vi gjennom min jobb, og den hytta var helt fantastisk.
Postet 26-12-18 kl 11:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Innendørs trening først på planen i dag, siden all snøen har regnet bort. Besøk i kveld der vi skal lage 80-tallsslageren raclette.
Postet 26-12-18 kl 11:58 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God formiddag! Startet dagen med yoga i solen, nå skal vi snart komme oss ut og finne solseng og basseng. Varmt og fint i dag!
Postet 26-12-18 kl 12:03 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal på fest i morgen, hvor alle har med en rett til koldtbord. Tips til noe enkelt jeg kan ta med? Jeg misliker å lage mat, I might add.
Postet 26-12-18 kl 12:48 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Skadet fot. I juleferien! Kan ikke gå eller kjøre ski, og må jobbe med å ikke være sur som en padde/lei meg.
Postet 26-12-18 kl 12:49 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Blondie: lefser med røkelaks og snøfrisk, og litt grønt (persille/dill el.l)
Postet 26-12-18 kl 12:56 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ingen spesielle planer i dag heller. Dette kan bli den roligste julen på lenge.
Postet 26-12-18 kl 13:55 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Blondie; jeg ville tatt med en salat av noe slag; pastasalat eller kyllingsalat.

I dag reiser ungene til faren, det blir godt med noen dager alene, men samtidig er de blitt så store at det ikke er så slitsomt at de er hjemme heller.
Postet 26-12-18 kl 14:09 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Klar for middag hos svigers. I morgen drar vi til fjells, og jeg gleder meg til litt aktivitet igjen.
Postet 26-12-18 kl 14:59 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Eldstedatter og jeg var i skibakken når den åpnet i dag og hadde noen fantastiske timer før regnet og alle hordene kom. Nå er hele familien på vei på middag hos min far og i kveld tar jentene og jeg toget til Timar-land for å hilse på sylfersk nevø.
Postet 26-12-18 kl 15:22 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Nå har julebesøket reist. Det har vært veldig hyggelig med besøk men nå er det godt å være bare oss tre. I kveld blir det film å spise middag i sofaen.
Postet 26-12-18 kl 16:11 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Siste dag i solen her, så den skal utnyttes maks! Gutta ligger under en parasoll og klager, mens mamman soler seg.

Er dere på Playa, Ingeling?
Postet 26-12-18 kl 16:17 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Martis, vi er i Bahia Feliz. Badet og spist lunsj og spankulerte på butikken, nå er det kaffe og sløving. Jeg kan like dette.
Postet 26-12-18 kl 16:33 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Helt enig, Ingling! Jul i varmen er helt okei. Og gutta har bare godt av litt gamingabstinenser.
Postet 26-12-18 kl 16:54 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Jeg tror jeg kunne likt jul i syden, men jeg må visst dra alene.
Postet 26-12-18 kl 18:49 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no