Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Romjulsfredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Romjulsfredag

Postet 28-12-18 kl 10:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen. Bare meg oppe, jeg har spist, drikker kaffe og skal snart på trening. Deretter bytte en genser jeg fikk til jul. Ingen andre planer enn å vaske litt klær og lese bok resten av dagen. Me like.
Postet 28-12-18 kl 10:19 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg strikker i sofaen mens minstemann diller med frokosten. Skal på en liten byttetur til byen i dag, ellers blir det lite action. I morgen avreise til familien min, der blir det liv nok til over nyttår
Postet 28-12-18 kl 10:30 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
MegaMie sin avatar
Jeg sitter med kaffekoppen, mens mann og de to store pakker seg ned for å dra på fjellet. Femåringen og jeg blir hjemme. Kjenner det er helt greit. 👍
Postet 28-12-18 kl 10:39 av MegaMie MegaMie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg og junior gjør oss klar til romjulscup i fotball. Det varer bare tre timer så det er helt ok. Har med kaffe og varme klær for hallen er iskald.
Postet 28-12-18 kl 10:56 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har hjemmekontor i dag, og sitter i pysjen og jobber. Besøket er dratt av sted og vi har endelig leiligheten for oss selv.
Postet 28-12-18 kl 10:57 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Jeg er oppe alene med kaffekoppen min i julete stue, og snart skal jeg dra på jobb og se om det er noen der. Hvis mannen får opp Poden mens jeg enda er på jobb, så kanskje han (altså Poden) kommer en tur på kontoret han også; vi fant en liten jobb som kunne passe for ham rett før jul.
Postet 28-12-18 kl 11:03 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg lever et hektisk liv. Fest som strakk seg over ti timer i går, fest og bytur i dag. Konsert på søndag. Jeg kvitterer dog med å sitte alene på nyttårsaften.
Postet 28-12-18 kl 11:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Foreldrene mine skal flytte, så i dag er det ikea og pax-skruing som står på programmet. Gleder meg litt, lenge siden sist jeg har kosa meg med montering!
Postet 28-12-18 kl 11:12 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Siste hele dag i varmen for oss, gruer meg litt til å komme hjem, men tror ungene er modne for bittelitt mer hverdag snart. Heldigvis har vi fri enda noen dager når vi kommer hjem.
Postet 28-12-18 kl 12:04 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fri i dag også, men har sjekket mail, ingen store kriser. Skal nedom jobb og printe noe privat siden jeg ikke har printer hjemme og så får vi se. Det trengs å ryddes både her og der og vi må ut på tur i det flotte været. Lite som minner om vinter her nå.
Postet 28-12-18 kl 12:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg Gjemme-jobber i dag også. Kjipt å stå opp tidlig når de andre i familien sover leeeenge. Jaja, ikke så mange timer igjen nå før ny, lang helg. Håper jeg får sovet godt ut de dagene, har ikke så lett for å sove for tiden.
Postet 28-12-18 kl 12:17 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er overraskende oppegående etter gårdagens jobbing. Har planer om en liten tur ut.
Postet 28-12-18 kl 12:25 av star star er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Ooooh, IKEA-montering! Det kunne jeg trengt i dag, men nye kontaktlinser for det neste halvåret, samt en bursdagsgave som blei kjøpt inn tidligere enn planlagt, sprengte IKEA-budsjettet mitt.

Minsten har gjenopptatt karrieren som natterrorist, og storebror er tydeligvis tatt opp i det terroristnettverket, så jeg har sovet litt her og litt der i tre forskjellige senger i natt, og aller minst i min egen. Bare ni år til eldstemann er 18. :teller ned: Forsøker kaffe i mellomtida.
Postet 28-12-18 kl 12:26 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
PAX!
Postet 28-12-18 kl 12:27 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Vi er hjemme i eget hus en snartur. Jeg skal ikke klage (så mye) på fullserviceopphold hos besteforeldre, altså, men det kan bli litt mye av det gode.

Nå blir det en tur på skøytebanen med de unge, håpefulle. Jeg trenger desperat sol og dagslys. Og alenetid, men det kan man visst bare drømme om..
Postet 28-12-18 kl 12:57 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Sofa og strikketøy. Og Ninjago, igjen. Eg konstaterer nok ein gong at forskjellen på kronisk sjuke og andre er at ferie er meir dyressande enn kvardag. Fullstendig utmatta her nå, og bare halvvegs til kvardag. Men likevel, mykje betre enn i fjor på denne tida.
Postet 28-12-18 kl 13:42 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God lesing den siste setningen der nokon. Håper du får hvilt litt i mellom slagene og ikke må altfor mye som er utmattende.
Postet 28-12-18 kl 14:23 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Gjemmekontor i pysj. Avtalte med unga at vi bare skulle være inne i dag, men vi må nok ut å skaffe middag etter hvert. Godt å være hjemme igjen, selv om det var godt å være i solen også!
Postet 28-12-18 kl 14:39 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er så lei av å være på jobb.
Postet 28-12-18 kl 14:42 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har innsett at jeg bør ta en tur på storsenteret for å bytte en gave etter arbeidstid, nå har jeg heldigvis ringt og fått lagt av et eksemplar (skjerf) i den andre fargen de hadde. Men gruer meg til køen ditover, både med bil og inne på senteret.
Postet 28-12-18 kl 14:42 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Vi skal ha tolv pers på middag i dag, så her ordnes det. Vi skal grille med div tilbehør og det skal blir godt etter all julemat!
Postet 28-12-18 kl 15:46 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Har vært innom jobb og printet returlapp og fått sendt ski i retur. Det hadde jo vært smart å se skikkelig på dem når de kom i oktober fremfor å oppdage at de har sendt feil ski på julaften.

Ellers rydder vi, klare for et nytt år snart.
Postet 28-12-18 kl 15:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Tilbake etter en liten byttetur på senteret. Jeg kjenner jeg er fortsatt allergisk mot butikker og folk så tidlig etter kaoset før jul. Men greit å få byttet mens det var noenlunde utvalg igjen. Idag blir det fredagstaco, og for første gang på lenge, så gleder jeg meg til den. Nå bok og pledd.
Postet 28-12-18 kl 16:25 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no