Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 13-02-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Candy Darling sin avatar
God morgen fra OSL.
Postet 13-02-19 kl 08:04 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar


Ikke at det er sånn jeg ser ut, trøtt i trynet, men forhåpentligvis snart, på en tredemølle.

Er det forresten skilsmissegrunn å hoste bråkete når kona nettopp har sovnet? Hvis jeg blir vekket på det tidspunktet så klarer jeg ikke å sovne på flere timer. Jeg orker ikke å tenke på hvor lite jeg har sovet i natt.. Heldagsmøte på jobb, så ingen mulighet til å gjemme meg i en krok heller.
Postet 13-02-19 kl 08:07 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det burde vært fredag i dag. Hektisk uke full av morsomme og spennende ting, men det tar på. Gleder meg til litt sløye morgener til uka.
Postet 13-02-19 kl 08:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Lang dag i vente her også. Men har sovet ganske godt da.
Og det er midt i uka allerede.
Litt småstresset for alt som venter men en ting av gangen prøver jeg å late som.
Postet 13-02-19 kl 08:12 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Greit at det snart er helg. Det blir ingen ferie på meg i neste uke, eller kanskje en dag, men det er litt ferie å slippe å jage opp B barn som bare vil sove mer.
Postet 13-02-19 kl 08:34 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Bare lillesøster og jeg hjemme- vi stresser ikke om morgenen nå når jeg er hjemme.
Ellers blir det vel det vanlige og så skulle jeg ønske kroppen var i 100% snart.
Postet 13-02-19 kl 09:13 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Hektisk uke her også, henger i stroppen!
Postet 13-02-19 kl 09:23 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Kaffe og vann før ut i regn og slaps. Litt bedre morgen i dag enn i går, nå som barna har skjønt at skal vi komme gjennom denne perioden må de bidra.
Postet 13-02-19 kl 09:31 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Begynte dagen med å kjøre meg fast i slapset. Men er nå på plass. Skal begynne med å lede et politiske møte i utvalget mitt og så må jeg få unna ting på jobb. Hektisk! Må finne meg kaffe hos rådmannen nå før møtet.
Postet 13-02-19 kl 09:40 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Tidlig ute så blomstrer på er venteværelse.
Postet 13-02-19 kl 09:43 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på konferanse og må følge med. Har fått kaffe og tror det skal gå greit.
Postet 13-02-19 kl 09:56 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Her i sør er det sol, yngste går i joggesko til skolen, snøen er snart smeltet og vi håper på vår. Det er nok for mye forlangt, mars er en snømåned på Sørlandet, men hey, vi kan jo håpe.

De fleste av mine kolleger er på Bystranda i dag på noe seminar, så i dag måtte jeg lage kaffen selv men her er stille og jeg får arbeidsro.
Postet 13-02-19 kl 10:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pebbles sin avatar
Av, sol! Jeg er superklar for vår!
Postet 13-02-19 kl 10:55 av Pebbles Pebbles er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Snøfritt, krokus i hagen og snart vår. Dagene med møtemaraton fortsetter, jeg rekker knapt å hekte rompa innpå på kontorstolen og sprengjobbe litt før jeg suser videre.
Postet 13-02-19 kl 10:56 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Melder meg også inn i klubben som er klar for vår. Men først blir det noen dager på fjellet i vinterferien. Må jo teste skiene i år også.

Gleder meg til å pakke bort vinterklær og sko og særlig ull, lengre, lyse ettermiddager, plante litt, rydde i hagen og ja.
Postet 13-02-19 kl 11:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Jeg satt også fast i sørpa. Måtte måke 50 meter i varm vinterjakke og 5 plussgrader. Ferdig trent for å si det sånn.
Postet 13-02-19 kl 11:51 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Normale funn på MR! Det skal feires med et glass vin i kveld. Gutten er også bedre, er så lettet.
Postet 13-02-19 kl 15:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Så flott, millact! Puh.
Postet 13-02-19 kl 16:11 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Takk, Bluen!
Postet 13-02-19 kl 21:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Så flott, millact! Håper han blir kvitt plagene!
Postet 13-02-19 kl 21:57 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no