Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 14-02-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Jeg kommer meg for seint i seng hver kveld, jeg skal liksom bare hele tiden. Hvis ikke det blir helg snart, så dør jeg litt.
Travel dag i vente på jobben, så jeg somler litt hjemme med ørten kaffekopper.
Postet 14-02-19 kl 08:21 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på vei til jobb. Ny-sjefen har gitt beskjed om at t-banetid godt kan regnes som arbeidstid hvis jeg leser e-post og dokumenter så i dag svarte jeg på 5 e-poster på t-banen og føler meg riktig så effektiv.

I kveld skal jeg være vakt på skoledisco for 6.-7.-klasse. Jeg må benytte muligheten nå som jeg har et barn som setter pris på at mamma er tilstede. Da snuppa gikk i 7. i fjor hadde hun nektet å gå hvis jeg var tilstede.
Postet 14-02-19 kl 08:32 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har vært alt for tidlig oppe og har snart vært på jobb i en time.

Travle møtedager, med potensielt sinte mennesker. Men jeg er så godt forberedt som jeg kan klare å bli og da er det ikke så mye mer jeg kan gjøre.

Jeg gleder meg veldig til helg. Lørdag kveld er det bare lillesøster og jeg hjemme og vi planlegger god mat, snop og litt for mye tv.
Postet 14-02-19 kl 08:48 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Fitbit sier at jeg har sovet i seks timer i natt, det er mer enn på en god stund. Føler meg ikke nevneverdig oppladet likevel, men satser på at følelsen kommer sigende utover dagen. Jeg skal straks lede et møte, etter det er det mest kontortid i dag.
Postet 14-02-19 kl 08:59 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Jeg sover mye bedre enn bare for noen uker siden, usikker på om mer dagslys eller noe annet gjør det. Men legger meg jo altfor sent, så det blir ikke nok søvn likevel. Storgleder meg til helg, to helger på rad nå med null planer annet enn å være hjemme, sove lenge, fikse litt ting i huset, lage og spise god mat. Nå til helgen er jentene borte, men vi har fristet storebror med skreimiddag på lørdag, så han kommer en tur. Ikke så ofte vi ser den karen, det er nok et godt tegn.
Postet 14-02-19 kl 09:33 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Siste dag som gressenke. Det er jo ingen sak å ha bortreist mann når eldste står frem som ansvarlig tenåring og hjelper til med middag og generelt viser seg fra sin gode side.
Postet 14-02-19 kl 09:35 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Elevane har reist på utdanningsmesse i tigerstaden så eg kan få retta korttekstbunken på gjemmekontor. I kveld er det kor. Det er så gøy!!
Postet 14-02-19 kl 09:36 av Hondacrv Hondacrv er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Kaffe, lese pensum og ordne til barnebursdag i ettermiddag om få dager har jeg 6- åring i hus.
Og kanskje litt Netflix?
Jeg er lei av å være hjemme nå etter 5 uker full sykemelding kjenner jeg.
Postet 14-02-19 kl 09:50 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Valentindag

Eg ville heller hatt ein
klementindag

At alle får klem
ikkje berre dei som er
to

-Øystein Hauge
Postet 14-02-19 kl 10:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Jeg var på bra konsert i går kveld og er blid, selv om jeg la meg altfor sent.
Postet 14-02-19 kl 11:03 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hvor var du, Padda?
Postet 14-02-19 kl 11:40 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er hjemme med magesjau.
Postet 14-02-19 kl 11:45 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornmorn - jeg er litt sur og lei meg. Men får brette opp ermene og la det stå til.
Postet 14-02-19 kl 11:46 av tink tink er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Blondie: den var fin!

Kursdag 2 av 3, i dag tok jeg med egen (god) kaffe på termokopp. Litt varierende utbytte, men noe blir jo alltid sittende og kommer til nytte.
Postet 14-02-19 kl 12:01 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Mavs: Parkteatret. Low.
Postet 14-02-19 kl 12:36 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Jeg var også på konsert i går, men med et litt annet publikum enn på den du var på, Padda. Jeg var nemlig på Sentrum Scene og så på Hayley Kiyoko.
Postet 14-02-19 kl 14:58 av amylin amylin er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Ja, da gjetter jeg gjennomsnittsalderen var litt lavere, amylin.

Hilary Woods, som spilte oppvarming, var forresten helt super. Kan varmt anbefales om hun dukker opp en gang på egen hånd.
Postet 14-02-19 kl 16:17 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Skal notere meg det, Padda.
Postet 14-02-19 kl 18:53 av amylin amylin er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no