Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 10-01-18 kl 07:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Jeg er på sykehus av alle ting. Fikk et stygt fall i slalombakken igår og det ble ambulanse med morfin til sykehus. Konklusjonen så langt er brudd øverst i armen og ellers forslått. De gjorde meg klar til dren for punktert lunge igår. Heldigvis ikke det. Jeg har en medfødt feil på venstre lunge så håper det er den de ser. Tramadol og saft til frokost mens jeg venter på ortoped.
Postet 10-01-18 kl 07:30 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Uffda Vixen, god bedring!

Jeg hadde hjemmedag med barnet i går og kjenner at det var bra for meg også. I dag skal jeg dra på meg ull og rusle til jobb i ti blå. Har heldigvis spart en ‘Pod save America’-episode.
Postet 10-01-18 kl 07:52 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Ai da, vixen! God bedring!

På jobb, har kaffe og oppdrag å løse før lunsj.
Postet 10-01-18 kl 08:58 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Oi da Vixen. God bedring.

Alle avgårde, kaffe i koppen og rygg som har gått til h...
Postet 10-01-18 kl 09:05 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God bedring, Vixen!
Her var det nærmere 11 kalde ute i dag, så det er på tide å få noe varmt i kroppen før jeg begynner å jobbe for alvor. (Til gjengjeld er det varmt på kontoret, siden varmen ikke vil la seg regulere).
Postet 10-01-18 kl 09:13 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter i «kaffebaren til Adrienne» og forbereder meg mentalt til et viktig møte.
Postet 10-01-18 kl 09:32 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
God bedring vixen.

Jeg har viktig møte i morgen og skal bruke dagen på å gå gjennom om det er noe mer jeg kunne forberedt og prøve å få gjort andre ting, som kommer til å haste når bare dette møtet er over. Ikke den morsomste arbeidsdagen i verden. Jeg gleder meg til fredag.
Postet 10-01-18 kl 09:35 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
God bedring Vixen!! Høres ikke så greit ut, håper lungen blir sjekket ut av saken!

Er trøttere en trøttest, sitter med dagslyslampen og forsøker å våkne. Må få unna en haug i dag, og tenker å dra hjem i normal tid, er lei av å komme hjem når alle andre har dratt ut igjen, spise middag alene og den slags. Gleder meg uendelig til at det blir lysere tider, og tenker at det nok blir veldig boost på energien å starte i ny jobb over påske.
Postet 10-01-18 kl 09:43 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Og riktig god bedring, Vixen!

Jeg står en del slålom og det der er skrekken. Jeg er veldig forsiktig, men det er jo ikke gitt at alle andre er det.
Postet 10-01-18 kl 09:48 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Palmen sin avatar
Næh, er du der borte, Tjorven?

Jeg er på jobb, har god kaffe og er forholdsvis fornøyd med at vi klarte å få alle ut av huset før 8 i dag tidlig. Hvor lang tid bruker dere med barnehageunger på morgenrituale? Dvs stå opp, dusjing (voksne) tannpuss og påkledning (alle) matpakker og ut døra?
Postet 10-01-18 kl 09:49 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Aiaiaiai, vixen, god bedring!
Postet 10-01-18 kl 09:50 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Riktig god bedring Vixen
Postet 10-01-18 kl 09:51 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Det har blåst noko heise her i natt. Litt koselig å ligge under dyna og høyre på, men ikkje fullt så gøy når ein blir haldt vaken av det.
Postet 10-01-18 kl 09:54 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Uffda, god bedring Vixen!

Jeg er på jobb, sånn passe uthvilt. Verken i kroppen var nesten fraværende i natt, så jeg fikk sove godt. Våknet likevel noen ganger for å gå på do (noe jeg sjeldent gjør ellers) i stedet.
Postet 10-01-18 kl 10:13 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen!

Jeg er på vei til et komplisert eksternt møte og prøver å finne sjelen min først.
Postet 10-01-18 kl 10:24 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
God morgen! Jeg fjernstyrer skrivekonkurranse på jobb, nå trur jeg de er i godt gang og alt som måtte avklares først er avklart, så da kan jeg senke skuldrene. Fem telefoner, det trur jeg kanskje er like mange som jeg fikk i hele fjor. Fri! Hvor begynner jeg? Strikke, lese, TV? Kanskje begynne med frokost. Og så må jeg visst jobbe litt, planlegge en time og lese litt.
Postet 10-01-18 kl 10:29 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har hatt en rolig joggetur til jobb, med litt logistikkmikk siden det er første gang hos ny kunde (ny lokasjon), men SÅ deilig! Mye deiligere å løpe negative 100 høydemetre til, enn opp 100 høydemetre hjem.

Så traff jeg en gammel, gammel studievenn fra London ve kaffemaskinen (og brukte *litt* tid på å plassere ham, som vanlig, men fikk det til til slutt) og en sambygding like etterpå. Jeg som trodde jeg hadde trålet LinkedInprofilene her for kjente, for å være forberedt på sånt.
Postet 10-01-18 kl 10:39 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Er du hos oss eller hos naboen, Tjorven?

Jeg har sendt influensasyk unge på skolen i dag, hun ble heldigvis sendt hjem av observant helsesøster som nektet å sette vaksine på en unge med 38.5 i feber. Til mitt forsvar skal det sies at hun var hjemme fra skolen med hodepine uten feber i går og vi trodde begge to at den litt sjabre formen hennes i dag var etterdønninger etter gårsdagen. Ikke helt det, nei.
Postet 10-01-18 kl 10:51 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn. 16 blå i morges, det var friskt, ja!

Jeg har startet dagen med å gi praktisk support til Engelskmenn med skilsmisseissues (aka mannens kollegaer), og lurer på om jeg kan starte firma for sånt, jeg driver jo med sånt støtt og stadig. Også slutter jeg aldri å forundre meg over hvor mye rart folk får for seg når de blir skilt.

Nå skal jeg jobbe litt.
Postet 10-01-18 kl 10:54 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Good Mum day, Adrienne.

Kan skje den beste.
Postet 10-01-18 kl 11:25 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
God bedring, Vixen
Akkurat startet dagen med et allmøte (meget bra, jeg greide å lure til meg to vafler! Var i og for seg klar over mye av det som ble tatt opp, så det ble en rolig start - slapp unna å lære mye nytt)
Postet 10-01-18 kl 11:58 av him him er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Ouch, god bedring Vixen.

Selv hadde jeg en fakirflight i dag morges (06:55), som ble enda mindre gøy av at jeg ikke effektivt kom meg inn i p-huset på OSL, siden vinduet mitt var så frossent at det nektet å flytte seg så jeg fikk stukket inn kortet, og måtte rygge bilen for å få plass til å få opp døren så jeg kunne gå ut og sette inn kortet, men siden bilen da ikke stod på følerne i bakken, gikk ikke bommen opp likevel. Og så var flighten 25 min forsinket, og jeg rakk ikke møtet kl 09, men det gjorde ikke noe, for det begynte ikke før 10:00.
Postet 10-01-18 kl 12:06 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Adrienne: Jeg var på forhandlingsmøte hos naboen deres. Vi tror det gikk bra. Det er litt interessant når man sitter i et slikt møte og kunden forteller at de først skjønte hva de hadde spurt etter når de så vår besvarelse.
Postet 10-01-18 kl 12:55 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Adrienne sin avatar
Anda, klassisk.

Kult Tjorven, neste gang får du gi et pip når du er i nærheten. Du vet, jeg jobber her permanent nå.
Postet 10-01-18 kl 13:09 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Herlig, Anda!

Sitat:
Opprinnelig lagt inn av morgen-Eia
På jobb, har kaffe og oppdrag å løse før lunsj.
Mission accomplished!

Nå litt surfing og kaffe før jeg går i gang med del 2 av oppdrag.
Postet 10-01-18 kl 13:20 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hvordan går det Vixen?
Postet 10-01-18 kl 15:31 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Vixen!

Stekt en haug pannekaker til sultne gutter og skal ut og måke litt snø.
Postet 10-01-18 kl 19:15 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no