Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 16-09-18 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg bare tulla når jeg sa at jeg var på bedringens vei
Idag er det bursdagsselskap for 3 familiemedlemmer, inkludert meg selv, så da burde jeg vel komme meg på bena uansett.


Bake kake bør jeg få gjort når frokosten er ferdig.
Postet 16-09-18 kl 10:58 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring Trixie.
Vi er på hytta og her er det kaldt, spise,rydde, gå en liten tur og så hjem tenker jeg er det som skjer idag.
Postet 16-09-18 kl 11:10 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg og lillebror er oppe. Jeg har begynt å pakke, jeg skal reise bort i morgen og ungene skal til tante og onkel. Jeg kjenner det skal bli godt med noen dager på hotell etter heftige uker på jobb.
Postet 16-09-18 kl 11:27 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Kaldt inne, så jeg satte på varmepumpa.

Eldste leser til spanskprøve, jeg rydder og betaler regninger.
Postet 16-09-18 kl 12:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg vil på skogstur, men mannen har lovet ungene bading, og nå vil ingen være med meg på tur
Postet 16-09-18 kl 13:40 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg jobber. Men har vondt i viljen, så det går litt tregt. Neste uke blir såpass hektisk at det er greit å ha et lite forsprang, så nå får jeg i hvert fall unna en del rutineting.

Ellers har vi bestilt litt for dyre billetter til høstferien fordi vi somlet for lenge. Men det blir fint med en liten tur og familiebesøk. Og godt at det ikke blir hele høstferien slik at vi også har noen dager til å være hjemme og bare være oss.
Postet 16-09-18 kl 13:50 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Gå på tur alene, Timar! Det er deilig!

Jeg syr gensere til treåringen, drikker kaffe og prøver å tvinge bort hodepinen. Blir bare pusledag i dag gitt.
Postet 16-09-18 kl 13:54 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg jobber, mannen beiser hus rett utenfor her jeg sitter, det bråker! Skal to dager på kurs nå, og må få unna et par ting før jeg drar, reiser i ettermiddag. Og må få fårikålen på kok, vet dog ikke om jeg rekker å spise før jeg drar.
Postet 16-09-18 kl 14:22 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Vondt i viljen her også..
Postet 16-09-18 kl 14:23 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg fikk faktisk skikkelig ånden over meg og fikk skrevet ferdig en sak som har ligget og vært en dårlig samvittighet en stund.

Og sendt den til to ledere og dermed også fått understreket at jeg arbeider på en søndag.

Nå logger jeg av og tar en hyggelig helgeettermiddag. Sannsynligvis uten hagearbeid, sånn som været er akkurat nå.
Postet 16-09-18 kl 15:26 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Regn ute og pusling med etterarbeid etter rombytter. Yngste er av gårde med kompis, og mann og eldste setter opp boksesekk på eldstes nye rom. Selv rydder jeg litt, vasker litt mens jeg prepper lammelår, langtidsbakt gulrot, kremet savoykål og nepepuré.

Jeg prøver også å kvinne meg opp til en tur ut i regnet, men har foreløpig vondt i viljen.
Postet 16-09-18 kl 15:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Maverick, jeg elsker å gå tur alene! Men siden jeg har vært på loffen utenlands mesteparten av uka, så syns jeg liksom jeg måtte menge meg litt med disse ungene mine.
Postet 16-09-18 kl 17:51 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har maks uttelling på turfronten i dag med en tur på fjellet alene, og en tur med minsten til sjøen for å se etter hasselnøtter
Lasagne til middag for første gang på et halvt år (fordi jeg ikke fikk med meg den ildfaste formen jeg pleide bruke da jeg flyttet ut), det var fint.
Postet 16-09-18 kl 21:37 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg er ENDELIG à jour med jobb, det kommer til å vare nøyaktig to dager, før det raser inn med 30 tekster til. Jaja, får puste ut mens man kan. Ellers har jeg flikka på malinga langs listene i stua (som jeg malte for to år siden eller noe - jeg er så EFFEKTIV!), sånn at vi endelig kan sette opp akvariet som står lagra nede. Og så har vi vært 3-4 timer i bursdag. Har altså fått unna en del, men knapt nok snakka et ord med mann eller barn... Litt lei av å jobbe i alle helger.
Postet 16-09-18 kl 22:51 av Matilda Matilda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no