Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 17-09-18 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 17-09-18 kl 07:48 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn, morn! Ny uke, nye muligheter. Først kaffe og fakturering.
Postet 17-09-18 kl 08:56 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det føles litt som nye umuligheter akkurat nå, men satser på at det tar seg opp iløpet av dagen.
Postet 17-09-18 kl 09:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sover så uendelig godt for tiden. Endelig skjønner jeg hva dere snakker om når dere klager over at det er tungt å komme seg opp om morgenen. Jeg har et halvt års søvn å ta igjen nå, så det er kanskje ikke så rart at jeg er litt trøtt nå.
Postet 17-09-18 kl 09:17 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Tenk om man kunne brukt de timene man ligger i senga til faktisk å sove.

Mandag og full rulle, jeg får satse på fri flyt av kaffe.
Postet 17-09-18 kl 09:17 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Det skjer så mye jobb i hodet mitt i løpet av natten at jeg ikke alltid får med meg at jeg sover. Heldigvis registrerer jeg at jeg stadig våkner, det er jo et uutgrunnelig bevis på at jeg sover.

5 minutter pusterom før elevene strømmer på. Bliss. Jeg skal lære mange nye ting denne uken, og så må jeg se å få bestemt meg for ny bil, om en og en halv uke er jeg uten.
Postet 17-09-18 kl 09:24 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har jobbet fullt med verv-relaterte ting fra og med onsdag og til og med i går og har følelsen av at jeg ikke har hatt fri på evigheter. Jammen godt jeg drar til Italia med venninner på onsdag.
Postet 17-09-18 kl 09:50 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har for så vidt sovet ok, men nok føles det ikke som. Hjemmejobbing i dag, med minstejenten som selskap på grunn av planleggingsdag i barnehagen. Formen er uggen, men bedre enn i går, så jeg satser på at denne forkjølelsestendensen går vekk snart, jeg var liksom syk for en uke siden.
Postet 17-09-18 kl 10:08 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, her er det stressuke!
Postet 17-09-18 kl 10:29 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Ikkje heilt i vater morgon, men det kjem seg. Tatt nokre vanskelig telefoner og veid opp med koselig venninne telefon. Må vel komme meg på jobb etterkvart og.
Postet 17-09-18 kl 12:13 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg la meg ett, etter å ha oppdatert boka til mellomste sin klassebamse (), og så våkna minsten tre og gråt til halv fire fordi han ikke fikk stå opp. Kaffekaffekaffe.
Postet 17-09-18 kl 12:45 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Denne uka og helgen blir det stress, så håper jeg det roer seg uken etter, og til slutt etter den uken er det jo faktisk høstferie i uke 40. Det skal bli veldig godt.
Postet 17-09-18 kl 13:38 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Sånne netter er så pes, Matilda!

Hektiske tider her også, så hjemmekontordag var ikke å forakte, særlig når planleggingsdagbarnet er i strålende humør og leker fint.

Jeg skal ha en dag høstferie, så ikke så mye å skryte av. Til gjengjeld skal jeg til London om under en uke! Riktignok på jobb, men London! Hotellrom helt for meg selv!
Postet 17-09-18 kl 14:37 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Den forsmedelige klassebamsen!
Postet 17-09-18 kl 14:43 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg er så glad vi er ferdige med klassebamse
Postet 17-09-18 kl 15:54 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Begge mine hadde ekstreme ambisjoner for hva klassebamsen måtte oppleve hos oss, og hvor mye og bra vi måtte skrive om det, husker jeg.
Postet 17-09-18 kl 16:14 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Her har heldigvis tredjeklasse gått over til å lage bok på skole-ipaden, og det ordner ungen med sjøl - bilder og det hele. Andreklassebamse har papirbok, og det blei plutselig mye jobb på mor, gitt. Det er stas med bamsen, og ungen vil gjerne dra ham med på alt mulig, men når hun som skriver boka har slava over elevtekster hele helga, så blir ikke akkurat ambisjonene innfridd...

Den ene bamsen fikk være med på aketur en gang, ellers er det mye vanning av tomater og popping av popcorn. Denne helga fikk bamsen bygge lego og se film på hjemmekino. (Og slenge i en krok mens ungene spilte Minecraft i timesvis. Det står ikke i boka...)
Postet 17-09-18 kl 16:23 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg skulle ønske jeg kunne være med ingling til London.
Postet 17-09-18 kl 16:25 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Puh, jeg har vært på 3 timers forelesning med en mann som hvisker i mikrofonen. Spennende tema, men veldig slitsomt!

Nå middagslaging før kveldens logistikk.
Postet 17-09-18 kl 17:18 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Sitter på flyplassen, på vei sørover til Frøkna. Operasjon i morgen. :angst:
Postet 17-09-18 kl 18:09 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Det hadde vært superkoselig, Matilda!

Tvitvi med operasjon, Stompa.

Vi har ikke klassebamse i år, så langt i hvert fall. Helt greit, kjenner jeg. Vi dro den i barnehagen med på ymse greier, men førsteklassebamsen opplevde ikke stort.
Postet 17-09-18 kl 18:47 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Klassebamsen, ja. Satser på at den sluttet skolen i 4.

Jeg vil også til London! Skal til Nederland, jobb. Blir lange dager. Før det er det mammakveld, guttebursdag, familiebursdag, to foreldresamtaler og speiderarrangement. Selge en loddbok må vi visst og.
Postet 17-09-18 kl 18:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Klassebamse ja. Det var ikke stort den opplevde i helgen.
Postet 17-09-18 kl 21:08 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Hvor er det hun skal opereres, Stompa, hvilket sykehus? Tvi-tvi til frøkna, gi henne en god klem fra meg!

Vi er ferdige med dagens lekser og spiser sein middag - and i hoisin og ingefærsaus, det er godt og vel fortjent!
Postet 17-09-18 kl 21:23 av Pamina Pamina er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no