Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 18-09-18 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen. På vei til jobb. Snart kaffe.
Postet 18-09-18 kl 08:43 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. God nyhet på jobb i går ettermiddag som gir oss store muligheter. Jeg nyter beskjeden med god kaffe hjemmefra, før jeg iler ut i produksjonen igjen. :høysesong:
Postet 18-09-18 kl 08:50 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har spist hotellfrokost alene, Frøkna faster. Snart avgang i retning Ekeberg. Operasjon på Idrettens Helsesenter i formiddag. Jeg må si at det går betraktelig fortere i det private enn jeg er vant til fra offentlig helsevesen i ikke-akutte situasjoner.
Postet 18-09-18 kl 09:38 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
I natt vant forøvrig Darren Criss Emmy. Jeg skjønner at jeg er den eneste i Norge som 1) fortsatt er opptatt av Glee og 2) digger DC, men jeg er til gjengjeld såpass blodfan at jeg nesten gråt en skvett av glede.
Postet 18-09-18 kl 09:40 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Pamina sin avatar
Du er ikke helt alene, jeg gråt riktignok ikke, men jeg gledet meg veldig over seieren hans, Stompa.

Hilse masse til Frøkna di! Si i fra om du trenger noe, jeg er ikke så langt unna!
Postet 18-09-18 kl 09:46 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Enkelte mennesker er i overkant kleine. >< Skoleopplegg i dag, og noe blir bare puteflaut.
Postet 18-09-18 kl 11:06 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er på jobb og har kaffe og er ganske blid. Prøver å grave frem litt arbeidslyst også!
Postet 18-09-18 kl 11:29 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Siste innspurt før jeg setter kursen mot flyplassen og deretter Hellas. Konsernkonferanse kombinert med et par fridager passer meg helt ypperlig nå.
Postet 18-09-18 kl 11:40 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er i Bodø, hotell og kurs til torsdag.
Postet 18-09-18 kl 11:49 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal bare jobbe over lunsj, så skal jeg på også på konferanse. Dog ikke like langt å reise som celebelen, det er vel 10 minutter å gå fra jobb.
Postet 18-09-18 kl 11:51 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har panikkdeadline på to prosjekter samtidig. Yay!
Postet 18-09-18 kl 12:04 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Babyen min er 17 år i dag! Hvor ble tiden av?
Postet 18-09-18 kl 12:07 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er halvveis i krevende møte som jeg har brukt en del tid på å forberede og vært nervøs for.

Så langt går alt fullstendig strålende. Vi er til og med litt foran tidsplanen og det er jo et under.
Postet 18-09-18 kl 12:12 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har avsluttet maratonundervisning og er nå over i den salige fase hvor elever jobber på egenhånd. Kaffe må til i denne stund.

Jeg våknet i morges og var skikkelig lerkeblid, jeg hadde nemlig drømt at jeg hadde ferie. Smilet stivnet når jeg kom på at jeg tvert imot har to stressdøgn foran meg. Urettferdig.
Postet 18-09-18 kl 12:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg er skikkelig kvalm og klarer ikke å konsentrere meg om noen ting. Hadde visning på huset i går der det bare var to interesserte, og det har kommet inn et bud på en halv million under takst. Det har vi avslått, og nå er det helt stille. Det er så fælt. Vi er så avhengige av å få huset solgt så raskt som mulig, og jeg er frynsete av å tenke på økonomien. Hardt å plutselig være alene.
Postet 18-09-18 kl 13:12 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Gratulerer med 17-årsbaby, Albertine! Håper hussalget går i boks snart.

Jeg har kaffe, sjokolade og appelsin, og vurderer å anskaffe et større sjokoladelager på jobb, så jeg kan overleve tirsdagene.

Ellers har vi barnebursdag i helga med foreløpig 3/18 påmeldte, og jeg er dels litt urolig på ungens vegne for at ingen gidder å komme, dels håper jeg at det ikke kommer så mange, så vi kan ha feiringa hjemme.

I det minste er vanningsforbudet i kommunen endelig oppheva, så jeg kan vanne paprika, agurk og chili med slange, og etter hvert vaske drivhuset skikkelig.
Postet 18-09-18 kl 14:41 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
I Paris på 5. dagen, 2 to go. Antall dager med morgenmøte senest 7: 4. Antall jobbmiddager: 5. Antall løpeturer før hanen fiser: 1. Antall minuttet for seg selv utenfor hotellrommet: 30.

Jarra. Glam-life ftw.
Postet 18-09-18 kl 21:16 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Feiret 10-årsdag med 14 gutter. Veldig glad jeg ikke skulle ha de hjemme. Et år til neste år. Alle virket fornøyde og tålte å bli snakket til.
Postet 18-09-18 kl 21:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Sånn. Da er kvelden brukt til å sparkle en vegg, og male tre andre.
Postet 19-09-18 kl 00:28 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no