Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 25-05-20 kl 08:59 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Oppe og hopper, snart avgårde til jobb. Fin solmandag etter en deilig helg. :svisj:
Postet 25-05-20 kl 09:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På plass på kontoret. Har omtrent ikke sovet i natt, så jeg er trøtt, veldig trøtt.
Postet 25-05-20 kl 09:05 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! På jobb, etter herlig hyttehelg ved kysten.

Litt kontorarbeid først, og så ut i produksjonen.
Postet 25-05-20 kl 09:28 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg er helt aleine hjemme! Ikke så lenge, men det er jommen deilig. Hjemmekontor med kun ett møte, så blir en rolig dag håper jeg.
Postet 25-05-20 kl 09:49 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
God morgen, er pålogget Webinar og lurer på om det egentlig er verd tiden.
Postet 25-05-20 kl 10:18 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Denne mandagen startet grytidlig. Ville skulle møte kvart over syv hos tannlegen for å få beroligende før de opererte ut en tann (og en kommende tann som lå under), og fikk ikke spise først. Nå er alt overstått, og hun ligger på sofaen og prøver å holde ut litt til før det blir mat.
Postet 25-05-20 kl 10:24 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
En til søvnløs melder seg. Hva er det med natt til mandag?? Nuvel, full rulle, er på kontoret, som er fint, men vi er kun tre personer her så langt.
Postet 25-05-20 kl 10:29 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Våkne midt i natta er teit, og det kjennes. Jeg har IT- trøbbel og kommer ikke igang med noen ting på den lille skjermen min. Blæh.
Postet 25-05-20 kl 10:46 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Alle er på plass der vi skal være. Ser ut til å bli bra vær.
Postet 25-05-20 kl 10:49 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg hadde glemt å skru på vekkeklokka etter langehelga, så vi fikk en litt brå start på morgenkvisten. Barnehagen åpner uansett ikke før kl 8, så det er ikke sånn at jeg kunne vært tidligere på jobb.

Men nå er jeg på kontoret, ungene er der de skal og denne uka meldes det pent vær! Jippi!
Postet 25-05-20 kl 11:06 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Ble vekket i natt av en due som prøvde å lokke til seg en make, rett utenfor soveromsvinduet. Den måtte jages bort to ganger før den gav opp. Var helt i koma da jeg ble vekket av alarmen klokken syv og måtte snooze to ganger før jeg klarte å velte meg ut av sengen. Flaks at kontordøra er rett ved siden av soveromsdøra.
Postet 25-05-20 kl 11:29 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har sovet, men ikke sånn overvettes godt.

Jeg har hatt prosjektmøte, og holdt på å bli splitter pine gal av et skikkelig stabeist som jeg har i prosjektgruppa mi. Vi hadde et møte i forrige uke hvor vi alle var helt enige. Dette overrasket meg litt for han har ikke vært enig i dette tidligere, men han må rett og slett ha sovet seg gjennom møtet. For i dag var det ville protester og full uenighet. Vel, vi er fremdeles 7 som er enige og 1 som protesterer, så jeg tror bare vi får la ham være uenig.
Postet 25-05-20 kl 11:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Søvn, hva er det?

Hadde planlagt å skrape verandarekkverket rent for maling i dag, men det regner. Håper det letter opp litt utover dagen, finværet i helga ga virkelig mersmak.
Postet 25-05-20 kl 11:57 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Hjemmekontor i dag. Tok sjefsavgjørelse på at jentungen skulle få fri i dag tidlig, så hun holder meg med selskap og bidrar med innspill til administrasjonens årsberetning som jeg skal skrive i dag.
Postet 25-05-20 kl 12:18 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
For øvrig fullstendig surrealistisk å skulle skissere hovedlinjene for 2019, tidenes travleste år, når vi nå sitter her og ikke har hatt en jævla jobb (nesten) på to og en halv måned.
Postet 25-05-20 kl 12:19 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Nok en søvnløs melder seg, garantert fordi jeg skulle på jobb etter fire dager fri. Våknet av avisbilen i 4-tiden og det var det.
Postet 25-05-20 kl 12:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ikke søvnløs, men trøtt likevel.

I dag har jeg hjemmekontor og får unna masse forefallende. Begynner å se lyset i enden av tunnellen nå, selv om det fortsatt er en del igjen før skoleåret er ferdig. Full trøkk i klassene der jeg ikke skal sette standpunkt fortsatt, og ca. 60 % trøkk i de som er ferdige i vår, vil jeg si.
Postet 25-05-20 kl 13:01 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Jeg er på jobb. I dag har jeg hatt inspeksjon ute i t-skjorte. Hurra for våren!
Postet 25-05-20 kl 14:59 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Vi skal spise middag på terrassen. Det blåser litt, men det får vi tåle.
Postet 25-05-20 kl 17:08 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no