Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Prematurpjatt

Hjulene i hodet de går rundt og rundt ...

Spisevegring, legekontroller og annet snacks
Rangér dette innlegget

Hjulene i hodet de går rundt og rundt ...

Postet 01-11-09 kl 12:49 av Fibi

Jeg er litt stresset for tiden. I løpet av de neste to ukene har jeg tre oppgaver som skal leveres, to av hvilke er gruppeoppgaver. Og jeg er på gruppe med en gjeng som kommer direkte fra videregående, og som hele tiden kommer med argumenter som "jamen på videregående gjorde vi det sånn" og "på videregående så gjorde vi ikke sånnt". Jeg har flere ganger hatt lyst til å denge et par av dem i hodet med laptopen og brøle "Du er ikke på videregående nå!" In all fairness; det er kjempekjekke jenter, altså. Hun ene har jeg hatt god kontakt med fra første skoledag, og vi henger sammen stort sett hele tiden på skolen. Men jeg blir litt sliten av fjortisseriene deres i blant. Selv om jeg er rimelig fjortiss selv.

Anyhow, den ene gruppeoppgaven skal ferdigstilles på tirsdag, og jeg er den eneste som har gjort min del ferdig. Og jeg har ligget med svineri så og si hele uka. Den andre oppgaven har vi ikke fått begynt på enda, så jeg regner med vi starter litt på den enten i morgen eller tirsdag. Jeg har også en formingsoppgave jeg må dokumentere og sende inn.

Midt oppi alt dette blir selvsagt Leo pjusk. Han hoster og snørrer, og hadde litt feber i går kveld. HURRA! Det var nøyaktig det jeg trengte etter en uke sykdom. Mer fravær. Mannen og jeg får ta annenhver dag hjemme eller noe sånnt, slik at det blir rettferdig fordelt. Hvis ikke han holder seg hjemme hele uka sammen med Leo da. Han er nemlig snufsen og pjusk han også.

Så ja, jeg er litt stressa ... Men det er jo ikke noe å gjøre med det, annet enn å kjøre på. Så da kjører jeg da.

*finne frem bøker og sette i gang*

Kommentarer totalt 2

Kommentarer

Gammel
LilleLeo sin avatar
Æsj, håper han kommer seg til i morgen. Det er jo i grunnen ikke noe annet å gjøre enn å kjøre på med skolearbeid. Jeg har ikke fått med meg hva du har begynt på.
Postet 01-11-09 kl 13:23 av LilleLeo LilleLeo er ikke aktiv
Gammel
Fibi sin avatar
Jeg går førskolelærer. Det er utrolig spennende og interessant, men ganske så travelt med to små og en mann som ikke er hjemme før seks om kvelden.
Postet 01-11-09 kl 18:04 av Fibi Fibi er ikke aktiv
 

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no