Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 26-05-20 kl 08:38 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Først? Fått i meg en kopp kaffe, og snart er hjemmekontoret igang. Sovet hele natta og satser på en mer produktiv dag enn igår.
Postet 26-05-20 kl 08:50 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
I dag skal jeg ha noen timer alene hjemme, det blir deilig. Riktignok skal jeg jobbe, men tenker jeg i hvert fall skal rekke en kaffe i ro og fred på verandaen.
Postet 26-05-20 kl 08:55 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Her har Storebror nettopp dratt, og jeg skal straks kjøre Lillesøster på skolen.
Jeg har legetime i dag, skal bytte spiral og gruer meg som bare det, men det må vel gjøres. Dessverre.

Og Lillesøster har kort dag, så når jeg er ferdig hos legen er det vel bare å hente henne.
Postet 26-05-20 kl 09:10 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg er på kontoret og har skrekkelig mye å gjøre. Men det er deilig å sitte på et kontor, selv om jeg må sitte helt alene bak lukket dør og ikke får dekket noen sosiale behov.

Og kanskje like greit at jeg ikke er hjemme. Storesøster er hjemme og leser til en matteprøve som hun gruer seg til, så det kommer til å ligge mørke skyer over huset.
Postet 26-05-20 kl 09:16 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det 100% hjemmekontor og -skole i dag. Håhåjaja.
Postet 26-05-20 kl 09:21 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. På vei på jobb - men det var så behagelig å sitte i godstolen, så det går tregt.
Postet 26-05-20 kl 09:25 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor i dag også. PC-en min har hatt mye krøll i det siste og er blitt satt opp helt på nytt, men det har vært barnesykdommer også etterpå. Nå har jeg med en ekstra PC hjem i tilfelle mer trøbbel. Sånt rot har jeg altså så lite tålmodighet med til vanlig og nå har jeg jo ingen lunte i det hele tatt.

Treff på Teams/Messenger/ett-eller-annet i kveld med dansk og irsk venninne, som jeg egentlig skulle på tur med på seinsommeren. Den turen må vi nok utsette til neste år, men et digitaltreff får vi til og det blir hyggelig!
Postet 26-05-20 kl 09:30 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal på kontoret, men først skal jeg følge Vesla til spesialist. Hun er langt under middels motivert til noe som helst for tiden, så jeg styrker meg på en kanne kaffe før argumentasjonsrekka fyres.

Sol ute, ganske varmt, skjørt på og kjæresten er pen. Kunne vært verre.
Postet 26-05-20 kl 09:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret! Dagens andre møte i gang, huhei!
Postet 26-05-20 kl 09:39 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Etter et par fine timer på morgenkvisten, så skyer det til nå. Dumt, siden jeg hadde tenkt å sitte ute i ettermiddag i nye hagemøbler.
Postet 26-05-20 kl 10:05 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Vi har fått pålegg fra den globale delen av organisasjonen om å bruke munnbind i all offices. Så her sitter jeg, da!
Postet 26-05-20 kl 10:06 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings, starter rolig med kaffe og webinar og håper også på en bedre dag enn i går!
Postet 26-05-20 kl 10:06 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Ingen unntak for hjemmekontor altså, CD?
Postet 26-05-20 kl 10:13 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Har kommet meg på jobb, og har lagt ut diverse beskjeder til dagens grupper. Alle elevene jeg har i dag har hjemmeskole, men jeg har to som kommer inn fysisk for å ha en utsatt muntligprøve. Ellers blir det en rolig dag undervisningsmessig. Men har nok å gjøre.
Postet 26-05-20 kl 10:17 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har sovet veldig godt i natt. Så godt at jeg ikke har merket at skulderen har ligget forkjært. Nå er den vond og kraftløs, det er bare så vidt jeg greier å løfte kaffekoppen.

Ingen lokale tilpasninger altså, CD?
Postet 26-05-20 kl 10:24 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Irriterte visst på meg noen som øvelseskjørte da jeg var på vei til torturisten. Det var slettes ikke meningen, feilberegna bare farten da de valgte å kjøre i hullene mens jeg kjørte utenom. De var ikke lokalkjente med andre ord. Ingen kjører der frivillig.
Postet 26-05-20 kl 10:34 av star star er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg er litt spent på avstemningen i Stortinget i dag jeg.
Postet 26-05-20 kl 10:46 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Vi har lagt lærerkabalen for n-te gang. Det er utrolig vanskelig. Men sånn det ser ut nå er vi ganske fornøyde. Så nå skal vi snakke med lærerne. Det er et par samtaler som blir litt utfordrende.
Postet 26-05-20 kl 11:26 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg også, annemede! Jeg har akkurat hatt en lang diskusjon på messenger med dattera om temaet og vi er skjønt enige om at folk må få bestemme selv.
Postet 26-05-20 kl 11:36 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God formiddag
Det skyet til her også. Fikk ihvertfall gått en god tur med hunden mens det enda var sol. Nå jobb, jobb og atter jobb...
Postet 26-05-20 kl 12:51 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Tok halv dag og lurer på hva jeg skal finne på.
Postet 26-05-20 kl 14:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Så flinke dere er, Blånn! Her er lærerkabalen fremdels i det blå, også for de som muligens blir overtallige. Det gir et litt trykket stemning på huset, kan man si.
Postet 26-05-20 kl 14:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Blondie: Kabalen har mulig endret seg etter møtte med tillitsvalgte.
Postet 26-05-20 kl 15:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Postet 26-05-20 kl 15:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg har vært vill og gal og har flydd i dag. Med munnbind! Tur retur til og med.
Postet 26-05-20 kl 21:11 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Det ble en relativt stor endring på lærerkabalen... Vi har et trinn som har store utfordringer og prøver å løse den uten å tråkke for mange ansatte på tærne.
Postet 26-05-20 kl 23:03 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no