Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 30-06-22 kl 09:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
På kontoret. Hodepina fra i går kveld har visst ikke helt sluppet taket.
Postet 30-06-22 kl 09:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor i noen timer, så overtakelse av leilighet på fjellet. Veldig bra timing ifht den økonomiske situasjonen i verden, eller ikke.
Postet 30-06-22 kl 09:18 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Martis; Man skal kjenne at man lever! Gratulerer med leilighet på fjellet. Vi overtar hytta vår om et par mnd håper jeg.

Prøver å være litt effektiv i dag mens jeg teller ned mot f. Bare denne og morgendagen igjen.
Postet 30-06-22 kl 09:48 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Var på en fantastisk konsert i går på bystranda med Andrea Boccelli! Helt magisk kveld; kan leve lenge på den.
Postet 30-06-22 kl 09:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg overdrar leilighet i morgen, mitt boliglån har krympet. Fornøyd med det, egentlig.

Fremdeles endel å fikse i nytt hjem, men det hjelper seg. Det er beboelig.
Postet 30-06-22 kl 09:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
I dag har jeg vært mamma i 23 år. Bursdagsbarnet er vekket og sunget for.
Postet 30-06-22 kl 10:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb i dag, men kjenner at jeg egentlig ville vært i senga i dag også. Men jeg skal ta ferie om to dager, og det er litt for mye som gjenstår.
Postet 30-06-22 kl 10:34 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
fra varmen i Kroatia. Går mye i bading og Haribo , i morgen blir det zip-line-tur.
Postet 30-06-22 kl 11:18 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg vil også ha F snart. Men enda 2 uker jobbing igjen.
Postet 30-06-22 kl 12:10 av star star er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
2 uker til her også. Siste uken med jobb skal jeg fungere for en relativt høytstående person på den veldig store arbeidsplassen min. Håper inderlig det blir rolig, har ikke helt oversikt over hva det innebærer... Det bør ikke dukke opp flere kriser i området, for å si det sånn.
Postet 30-06-22 kl 12:19 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Gratulerer med 23-åring, Blånn!

Jeg er litt satt ut etter gårsdagens drukningsulykke rett i nærheten, en gutt var under vann i ti minutter og ligger hardt skadet på sykehus. Med det været vi har nå så var det sikkert hundrevis som så det, mange unger også. Og elevene mine elsker den badeplassen.
Postet 30-06-22 kl 13:27 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Skummelt Albertine! Det er jo en kjempefin badeplass!
Postet 30-06-22 kl 13:48 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Fortsatt på jobb. Jobber ekstra om dagen pga mangel på bemanning. Så flyr dere med Emirates så tenk på at jeg har pakket alt av juice, vann og brus.
Tror folk hadde blitt overrasket over hvor mye jobb det er å pakke de trallene som er ombord på fly.
Postet 30-06-22 kl 20:49 av Mams Mams er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no