Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 01-09-22 kl 06:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mornings! Vi har bikket midtuke med god margin. Hang in there! Tett tåke ute, men jeg har håp om at den letter utover formiddag. Starter dagen med hjemmekontor, så blir det kanskje forflytning til kontoret etterhvert.
Postet 01-09-22 kl 07:15 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen, ser ut som om det blir sol her i dag. Er på hjemmekontor resten av uka.
Postet 01-09-22 kl 07:17 av Sissel Sissel er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i dag, tenker å ta meg en kaffepause ute hvis finværet fortsetter.
Postet 01-09-22 kl 07:31 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Mornings.
Innom kontoret en tur, men innser at jeg nok burde holdt sengen i dag. Dett i nesen og dett i pappen..
Må bare få unna litt som henger over meg her.
Postet 01-09-22 kl 07:37 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har kontordag og kroppen skriker etter hvile. Dugnad 4 dager på rad er tøft for kroppen.

Men kort dag i det minste, eldste må vise pass i banken og da er det greit at jeg kjører henne.
Postet 01-09-22 kl 08:05 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
5 grader er ikke all verden altså. Jaja, strålende blå himmel så stiger vel kjapt.
Får fiksa bilen i ettermiddag.
Postet 01-09-22 kl 08:09 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Vi hadde en logistikk-vanskelighet her i huset, så jeg tilbød meg å ha hjemmekontor, så var det én mindre å ta hensyn til. Nå hadde det nok løst seg allikevel, men jeg får benytte denne fine dagen til verandalunsj. Kanskje den siste i år?

Lillebror har første arbeidsdag i dag og dette har han venta på! Det ble sommerferie på overtid for ham da de fleste andre startet sin læretid 15. august.
Postet 01-09-22 kl 08:31 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fint i sør, men litt høstluft. Får straks besøk av en stor, fransk kunde, så i dag har jeg ikke med matpakke.
Postet 01-09-22 kl 09:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på jobb, men lengter etter sofaen hjemme. Jeg verker i hele kroppen. Tror egentlig bare det har vært litt for mye etter oppstart av hverdag.
Postet 01-09-22 kl 09:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Sitter med siste finpuss på artikkelen min, praise the Lord!
Postet 01-09-22 kl 10:10 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har sovet på hotell i Fredrikstad i natt, men nå sitter jeg på toget inn mot Oslo igjen. Jeg har et ganske stort møte med ganske mange deltakere. Jeg mener at vi er forberedt, men det er alltid spennende på hvordan det faktisk går.

Foreldremøte i kveld på knertens skole. Det pleier å være en selsom opplevelse, men jeg overlever sikkert.
Postet 01-09-22 kl 10:22 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg sitter på hotell i Oslo og deltar på digital studiesamling. Den skulle egentlig være live i Halden, men jeg var den eneste som ønska det. Siden flybillettene allerede var kjøpt, og jeg uansett planla å være i Oslo i helga, var det greiest å bare reise.

Litt action ble det nå nettopp, da brannalarmen gikk. Det viste seg å være øvelse, men ut måtte jeg jo, for lappen om at det skulle være øvelse var ikke kommet opp sist jeg var i resepsjonen.
Postet 01-09-22 kl 12:47 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg er på feltkontor i dag. Tre dagers feltkurs med studenter, og i dag hadde vi plenumsprogram kun frem til lunsj så nå skal jeg prøve å få fulgt opp diverse eposter og kanskje også jobbet litt med en forelesning hvis jeg klarer å finne roen.
Postet 01-09-22 kl 13:17 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Delen min har visst ikke kommet så da blir det ikke bilfiksing i dag.
Postet 01-09-22 kl 14:52 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no