Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 18-06-18 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
Neket sin avatar
Morn! Gjemmekontor på morgenen mens jeg venter på a) snekkerne som skal gjøre ferdig kjøkkenet så vi kan begynne installering, b) kjøkkenmontør som skal begynne å skru sammen skapene, og c) feier som skal inspisere - noe som ikke er enkelt siden hele huset er en disaster zone og/eller byggeplass.
Postet 18-06-18 kl 08:01 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har også gjemmekontor før jeg skal på utstilling med elever. Passer godt etter en hektisk helg.
Postet 18-06-18 kl 08:03 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Morn. Trenger. Kaffe. Nå.
Postet 18-06-18 kl 08:24 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
For. Trøtt.
Postet 18-06-18 kl 08:28 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg skal langt avgårde på et møte og bør vel reise straks. Må bare vente til neglelakken har tørket.

5 dager til F.
Postet 18-06-18 kl 08:31 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Morn.

Nedtelling til ferie, kun 4 dager å stå opp igjen.
Postet 18-06-18 kl 08:37 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Jeg våknet av meg selv klokka 06.00, over en time før alarmen. En blanding av stress og alder, tror jeg.
Vi drar til ferie på torsdag, og skal være borte i tre uker. Alt står på hodet både på jobb og hjemme, og ettermiddagene er fullstappet. Jeg tror jeg må droppe en avslutningsfest for å komme i havn.
Postet 18-06-18 kl 08:40 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
I dag skal eg veilede 26 elevar på to tre timar. Det kjem ikkje til å gå bra, for å seie det rett ut. Men men. Fordelen med å ha VG2 etter at karakterane er sett, er at ein kan starte arbeidet med fordypningsoppgava.
Postet 18-06-18 kl 09:16 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det skal jeg i morgen, Honda, en utrolig luksus!
Postet 18-06-18 kl 09:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 18-06-18 kl 09:31 av Blondie
Gammel
annemede sin avatar
Morgen. Mandag.
Postet 18-06-18 kl 09:46 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg våknet 04:28 i natt og fikk ikke sove på minst en time. Det er unødvendig bruk av natten altså.
Postet 18-06-18 kl 10:32 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Fersken; I hear you! Våken fra ca 0330-05 her.
Postet 18-06-18 kl 10:39 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Auda, jeg vurderte å klage over å være trøtt. Men dere slår meg, det er et tap jeg lever med.

Har en slags nedtelling til F her også. Guttene går på ferie på fredag. Snuppa skal være i barnehagen ut juni og jeg skal jobbe første uka i juli også. Det blir roligere når alle andre får fri da.
Postet 18-06-18 kl 10:48 av tink tink er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg slår dere alle på søvnmangel selv om dette er en konkurranse jeg overhodet ikke har lyst til å vinne. Jeg går for tiden på relativt sterke sovemedisiner. Kroppen min er helt utslått, men hodet spinner rundt på høyeste gir allikevel. Det er helt forskrekkelig ubehagelig, og jeg tror jeg må slutte med de medisinene. Så jeg lå våken fra 02:30 i natt.
Postet 18-06-18 kl 10:56 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har en dårlig dag dersom jeg får bittelitt lite søvn natten før, så jeg kan bare forestille meg hvor vanskelig og slitsomt det er med store søvnproblemer.

Jeg er i min siste arbeidsuke før F. Jeg skjønner det liksom ikke helt. F allerede, lizzom.
Postet 18-06-18 kl 11:00 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har også sovet dårlig, men bedre enn de fleste av dere, tydeligvis.

Det er pms-uke, som jeg stort sett bare merker på søvnen, så det går jo over.

Stresset av gårde til PT-time, som jeg da fant ut at han hadde sendt mail om klokken 1 og kansellert, fordi han ikke fikk sove. Veldig fremmed, kjenner jeg, når man har vært småbarnsmor og ikke sover en hel natt 12 år i strekk.
Postet 18-06-18 kl 11:06 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Søvnløshet er kjipe greier, stakkars alle dere! Selv har jeg sovet godt (om enn ikke akkurat lagt meg i fornuftig tid), og er helt akseptabelt kvikk for en mandagsmorgen.

I dag skal jeg sensurere eksamensbesvarelser.
Postet 18-06-18 kl 11:16 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Jeg har en akseptabelt våken mandagsmorgen, og sitter og smiler over de veldig aktive meisene som kommer i ett sett og henter mat i frødingsen som henger i vinduet en halvmeter fra nesen min.
Postet 18-06-18 kl 11:50 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
God morgen! Busy bee her, mannen er på jobbtur, poden dro på 3-dagerstur med skolen og jeg hadde møte kl 8. Godt barna klarer seg selv på morgenen, hvis jeg bare får dem opp.

Nevnte jeg at det er sommerfest med skolen kl 17?

Klem til alle med søvnløshet. Jeg har sovet bare vanlig dårlig i natt, og føler meg helt bomull, bare av det.
Postet 18-06-18 kl 12:49 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg forsov meg med glans i dag, men ser ut til at de skolepliktige sønnene hadde kommet seg avgårde allikevel.

Siste mail i natt ble sendt 02:30, og jeg er for gammel for sånne døgnetrundtjobbøkter ass, men heldigvis finnes det kaffe.
Postet 18-06-18 kl 12:53 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Foruroligende smiley, Toffskij! /

Sikker på at du ikke skal ha sjokolade til kaffen?
Postet 18-06-18 kl 12:55 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Neida, jeg er så grei, atte.
Postet 18-06-18 kl 13:16 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda
Morn! Jeg har en akseptabelt våken mandagsmorgen, og sitter og smiler over de veldig aktive meisene som kommer i ett sett og henter mat i frødingsen som henger i vinduet en halvmeter fra nesen min.
Sånn har jeg det også. Vi har hatt brett ute siden i vinter, og fuglemengde og -mangfold har flerdoblet seg siden da. Så også mengden frø. Men det gjør ingen ting - de er så utrolig fine å observere! Nå mangler bare fugleboka. Den vi har ligger på hytta, men det er jo her det skjer.
Postet 18-06-18 kl 13:27 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
Er det lov å være glad for at det regner, når man da tenker at den utendørs avslutningen for mellomste utgår? Jeg trenger seriøst en ettermiddag uten avslutninger eller andre planer...
Postet 18-06-18 kl 13:37 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Ferdig med semesterets siste undervisningstime! Bare eksamen igjen! Jeg har passa på å skremme alle gruppene mine grundig, så alle trur de kommer opp i mitt fag. Trur vi er rimelig forberedt alle mann, så skal nok overleve.
Postet 18-06-18 kl 14:46 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Vi hadde muntligtrekk nr 14 i dag, og Herremannen slipper offisielt unna eksamen i år. I morgen har vi trekk nr 15, så er det over. Jeg hadde heldigvis partiet mitt oppe i forrige uke. Nå må jeg bare tyne meg gjennom timene i morgen.
Postet 18-06-18 kl 15:39 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Når det er siste skoledag i morgen og flere av flere av elevene mine spør om de MÅ komme til timene mine fordi det er de eneste som går som normalt hele dagen (mange lærere borte på sensur) - og jeg ikke har noen grunn til å gi fri, og har barnet til rektor i klassen ...
Postet 18-06-18 kl 19:03 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no