Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 20-06-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Morn.
Postet 20-06-18 kl 08:36 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn, morn.
Postet 20-06-18 kl 08:56 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Morn, morn, morn.
Postet 20-06-18 kl 09:13 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Morn, morn, morn, morn.
Postet 20-06-18 kl 09:14 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tangerine sin avatar
Morn, morn, morn.
Postet 20-06-18 kl 09:19 av Tangerine Tangerine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Veldig usikker på om jeg skal si «morn morn» eller «morn morn morn morn morn» nå.
Postet 20-06-18 kl 09:25 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg kan jo få komme inn og slett ikke si morn. Det er kortformen for "god morgen" og for min del er dette slett ikke noen god morgen.

Nå må jeg få meg kaffe og forsøke å komme i gang med jobb slik at jeg slutter å tenke på alt som er kjipt.
Postet 20-06-18 kl 09:32 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Matilda sin avatar
Eksamensforberedelse. [sett inn en eller annen stressasmiley] :svosj:
Postet 20-06-18 kl 09:39 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
til Tjorven.
Postet 20-06-18 kl 09:47 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Klem til Tjorven! Håper ting løser seg.
Postet 20-06-18 kl 09:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Her var det jo rene Anne Cath. Vestly-stemningen. "Morn morn" er åpningsreplikken i alle barnetimene om Knerten.

Siste dag på jobb før ferie. Andre lærere presiserer at det heter avspasering, for en sykepleierlærer som meg er en spade en spade og alt er ferie.
Postet 20-06-18 kl 09:53 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Kaffe og jobbejobbe.

Var på avslutning med eldstemann for barneskolen i går, det var slipping through my fingers moment. . Svusj så var det forbi liksom.
Postet 20-06-18 kl 09:54 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tjorven.

Jeg har morgentrent og føler meg uforskammet sprek.
Og så har jeg avtalt avspasering på fredag og i morgen skal jeg på en forhåpentligvis spennende samling det meste av dagen, så jeg føler nesten at det er helg allerede.
Postet 20-06-18 kl 10:02 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Lite entusiastisk «morn» herifrå òg. Eg har motvillig putta uføresøknad i konvolutt i dag, og bedt mannen poste det. Det er mange kjensler knytta til det brevet.
Postet 20-06-18 kl 10:22 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Tjorven og Nokon

Jeg våknet kl 4 i dag pga vinden som smelte igjen et vindu, og da ble jeg liggende våken alt for lenge og gruble på alt man ikke skal gruble på mitt på natta. Så når klokken ringte 06.15 var jeg slettes ikke utsovet.
Postet 20-06-18 kl 11:17 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Her er det morn med ganske grei entusiasme, jeg skal vel stort sett nøste opp semestersluttråder, og ikke ha noen veldig lang dag.

Nokon, det høres ut som et vanskelig brev å sende. Men sikkert et som gjør en del ting lettere også.
Postet 20-06-18 kl 11:21 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
på Tjorven og Nokon.
Postet 20-06-18 kl 11:34 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg er hjemme med syk minstemann, og har allerede rukket en tur på apoteket, for å hente ut astmamedisiner og å fylle opp forkjølelsesbiblioteket.
Håper en dag hjemme med Herr Hai gjør susen, jeg har så mye greier på jobb denne uken..

Stor klem til nokon og Tjorven
Postet 20-06-18 kl 11:35 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Hei dere. En trøtt, men grei morgen er snart over. Jeg har med storebror på jobbedag, han skal tjene penger til adinastiftelsen. Så nå lærer han å bake rundstykker og snart skal han få grundig opplæring i vasking. Fine greier!
Postet 20-06-18 kl 11:38 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Klem til Nokon, Tjorven, Mex og alle andre som trenger i dag!
Postet 20-06-18 kl 11:50 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Klem til alle som trenger og vil ha!

Jeg gjør ting jeg ikke kan i et system jeg "bare" er bruker av, dvs. det eskalerer kjapt til systemansvarlig i et lite firma. Men nå går vi live i morgen, så da må alt være på plass. :svosj:
Postet 20-06-18 kl 11:55 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
på de som trenger det!

Jeg har hatt en fin morgen, med enkel levering av begge barn og en lyn-styrkeøkt før dusj og litt sein ankomst på job. Snart halvdagsseminar og deilig middag ute etterpå, det er ikke det verste på en onsdag.
Postet 20-06-18 kl 12:02 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
Nokon; Jeg har ei venninne som også syns det var tøft å skulle søke om ufør. Men det hun også følte var at det var greit å slippe alt det rundt utprøving av jobb som aldri fungerte, sende inn meldekort osv. Også sa hun at det kunne jo hende at hun ble frisk og da kunne hun begynne å jobbe igjen, og det føltes bedre når hun tenkte at det ikke nødvendigvis var varig. En til deg og alle andre som trenger.
Postet 20-06-18 kl 12:27 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Takk for klemmer. Og ja, Toffskij og Polarjenta, det er ein del praktiske ting som blir enklare. Men det kjennest likevel veldig kjipt at det var sånn det blei. Vel. Eg må fokusere på kvardagen. Akkurat nå er det å vere heime og vente på varer frå Kolonial.no.
Postet 20-06-18 kl 14:43 av nokon nokon er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no