Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 24-06-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen fra Spania.
Vi kom ned sent i går kveld/natt men ungene er tidlig oppe, de skal jo i bassenget
Bli litt kjent og slappe av ved bassenget er dagens eneste plan.
God søndag.
Postet 24-06-18 kl 10:07 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Høres ut som en deilig plan!
Postet 24-06-18 kl 10:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Fine planen, Trixie!

Her jobbes det litt, mens yngste er innvilget ipad gitt at han bruker den til å spille Poio. Eldste har såvidt gløttet på øyelokka foreløpig.

Deilig, varm og fin dag! Jeg har visst lovet dem en kul inneaktivitet, men håper jeg får solgt inn bading ute i stedet.
Postet 24-06-18 kl 10:26 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Her er det så stilt som det går ann til å få det. Ungane er reist til pappaen på ferie der, naboane rundt meg er vekke, så det er kun meg, nokre kattar og eit ukjent antall høns her. Ei veke igjen med trykktankbehandling og så 14 dager med null planer.
Postet 24-06-18 kl 10:48 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Deilig morgen helt alene, lillebror er hos besteforeldrene for jeg var på konsert i går.

Poio er artig, timar
Postet 24-06-18 kl 10:51 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Fine planer Trixie.

Her tror jeg vi tar dagen med ro etter St. Hansfeiring igår og med lite søvn inatt.
Postet 24-06-18 kl 10:52 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I går kjøpte vi 40 flytteesker, og planen er å fylle en god del av dem i dag. Ungenes rom må tømmes, for de drar på sommerleir i morgen. Og når de kommer hjem 12 dager senere, så bor vi et annet sted.
Postet 24-06-18 kl 11:08 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Vi er på hytta og pusser opp bad. Det ble ribbet igår og jeg er stiv og støl! Brekkjern er uvant arbeidsredskap. Nå skal vi begynne å bygge opp igjen.
Postet 24-06-18 kl 11:12 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen. Jeg har ikke klart å sove i natt, så da er det topp at det tårner seg opp med jobb.
Postet 24-06-18 kl 11:21 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi svinser på flyplassen i London og er deilig slitne etter en herlig helg. Påfyll!
Postet 24-06-18 kl 11:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Yngste skal på en øy i morgen, dagsleir, så her merkes klær og ting og tang. Begynt å tenke på speiderleiren også som nærmer seg, så nå står nyimpregnerte sko og jakker ute til tørk.

Burde kjøpt maling i går så kunne jeg malt...
Postet 24-06-18 kl 12:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg later meg i solen med binkini og bok på terrassen. Lite planer i dag, litt klesvask og annet forefallende må gjøres. Minste er på korpstur, mellomste på seminar. Sløv og deilig dag!!
Postet 24-06-18 kl 15:52 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Sløv søndag, egentlig, men likevel fått til både trimtur og hjemmelagde kjøttkaker. Nå sløvings på terrassen en times tid, mannen kommer hjem fra 5 dagers tur om en drøy time.
Postet 24-06-18 kl 20:42 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
En av de mindre morsomme tingene med hytte på en øy, er når Cindeføkkingrellaen slutter å virke.
Postet 24-06-18 kl 21:39 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
-ea- sin avatar
Tjorven, gratulerer med salg!
Postet 24-06-18 kl 23:37 av -ea- -ea- er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no