Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 25-06-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 32

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Først!
Postet 25-06-18 kl 08:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg skal følge barn til sommerskolen. Så jobb.
Postet 25-06-18 kl 08:13 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg har en muligens flere syke barn idag...
Men først kaffe.
Postet 25-06-18 kl 08:33 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Hjemmekontor før jobbreise. Når jeg kommer hjem er det helg igjen. Sånn går no dagan.
Postet 25-06-18 kl 08:48 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn, morn!

Siste uka før F. Rett i produksjonen med seg! :svosj:
Postet 25-06-18 kl 08:59 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på hjemmekontor før barna skal avleveres på sommerleir. De er veldig spente. Ikke nok med at de skal være borte i 12 dager og klare seg uten telefon/iPad/spillkonsoll. Når de kommer hjem igjen, så har vi flyttet!
Postet 25-06-18 kl 09:00 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Spennende Tjorven! Har dere fått solgt?
Vi hatt hatt to visninger uten et eneste besøk, men i helga ringte det et par som ville komme og se. De virket superinteressert, så nå krysser jeg alt jeg har!
Postet 25-06-18 kl 09:13 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er brått hjemme igjen etter en snartur med storbyliv. I dag er det pakking og organisering for alle penga, før vi drar på telttur i fjellet i morgen.
Postet 25-06-18 kl 09:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.

Hjemmekontor fra vestlandet. Litt begrenset internettlinje her vest, men vi får satse på at det går greit.
Gratulerer så mye med salg forresten, Tjorven. Blir spennende med flytting da!
Postet 25-06-18 kl 09:45 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Gratulerer med salg, Tjorven!

Jeg er installert på kontoret etter en overraskende varm spasertur fra verkstedet der bilen er på service.

Plan for dagen: Eviglang to-do-list på jobb, og i kveld må jeg tømme stua for vi skal legge nytt gulv i morgen. Eller ikke vi, men noen som kan det. Begynner å bli ganske lei av prosjekt oppussing, men til helga har vi forhåpentligvis kjøkken. Gleder meg! Både mann og barn er bortreist, og det er jo veldig deilig da.
Postet 25-06-18 kl 09:58 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Spennende med flytting, Tjorven, dere har vel nok å gjøre.

Har levert yngste på dagsleir, øy ved sjøen. Knallvær, så han var heldig.
Postet 25-06-18 kl 09:59 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Ut på tur, Kristiansand i dag, og unger på frislipp og ferieleir hjemme. Blir ikke no Kaptein Sabeltanns, men rekker nok en tur på Brygga i kveld.
Postet 25-06-18 kl 10:18 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Tjorven, eg trur dei får det kjempefint. Har studert barn som "slipper" å ha med seg noe nettbrett eller telefon, og den roen dei finn med kvarandre, og det at dei slepp å bli avbrutt i det dei gjer heile tida, tenkjer eg er gull verdt. Men det er klart dei er spente!!
Her er det litt lett administrasjon i dag, dei siste ukene før a. var så stress at denne veka blir litt sånn styrete. Men eg klager ikkje. Været er fint og a. er i gang.
Postet 25-06-18 kl 11:00 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Siste uken før F!

Eldste min skal på korpstur i dag. De skal reise med tog, så jeg har med all bagasjen og møter henne på stasjonen, litt service må vi jo bidra med.
Postet 25-06-18 kl 11:06 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Jeg har system som går i sirup, skrekk og gru hvor avhengig jeg kjenner jeg er av at det virker! Får ikke gjort en pøkk! Om litt skal jeg ut på kundebesøk, håper bare jeg får gjort det jeg hadde tenkt før det.
Postet 25-06-18 kl 11:22 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hallois! Tettpakket møtedag så langt med litt lunsj skvist inn, men nå er det nesten to timer til neste, så skal egentlig svosje. Bare litt kaffe og sånn først. Barn på SFO og i barnehage ut uken, og etter alt å dømme full fart på jobb før f starter på fredag.
Postet 25-06-18 kl 13:15 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Frk Fryd: Vi har omsider fått solgt; på fredag som var. Vi har hatt mange visninger og de 4 siste var det totalt 1 person som kom på (og hun hadde vært der en gang tidligere også). Så bestemte vi oss egentlig for å ta den av markedet, og da var det plutselig to par som ba om privatvisning. Jaggu meg klarte disse to å være interessert begge to, så da ble det budrunde. Så til slutt fikk vi en ganske ålreit pris.

Det er skikkelig pes å selge bolig, altså.

På torsdag tar vi over ny bolig, så dette var på høy tid også.
Postet 25-06-18 kl 13:59 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Polyanna sin avatar
Akkurat nå tikket det inn en sms fra en budrunde vi ikke er med i, men har havnet på sms-listen til, og måte på seigpining! Det kryyyyper oppover 50 tusen om gangen, og har holdt på siden tirsdag! Jeg kan aldri selge hus mer, tror jeg, for sånt hadde jeg aldri hatt nerver til! Og så lurer jeg veldig på hvordan meglere klarer å sette prisvurderinger, det virker helt random.
Postet 25-06-18 kl 14:08 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Datteren er på ferie i et annet land uten oss, og hun sender ikke så mye som en snap en gang, og jeg er blir helt tullerusk!
Postet 25-06-18 kl 14:11 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Gratulerer, Tjorven! Så deilig!

Boligmarkedet her har jo tørket aldeles ut, så jeg har dessverre ingen forhåpning om budrunde. Men jeg krysser alt jeg har for at jeg klarte å sjarmere de i senk i helga.
Postet 25-06-18 kl 14:53 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg sitter ved et bord i Dyreparken og passer sekker og ting for alle jentene som har vært på Cup. Har mat og drikke og snart er det tid for is.
Postet 25-06-18 kl 14:56 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har levert to barn på sommerleir i dag, og de fikk ikke ha med telefon. Det er egentlig en veldig bra ting, men at jeg ikke skal kunne kommunisere med dem i det hele tatt på 12 dager føles egentlig helt sprøtt.
Postet 25-06-18 kl 16:56 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Benzo sin avatar
Det er veldig rart, Tjorven, men det går bra. Jeg svarte på en telefonoppringning fra et nummer jeg ikke kjenner før i dag, kun fordi poden er på Hudøy. Viste seg å være selger fra Tara.
Postet 25-06-18 kl 18:04 av Benzo Benzo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er litt morsomt at gutta våre blir kjent, Benzo. Knerten er en sosial fyr, men det er jo litt rart å sende ham avgårde uten å kjenne noen som helst.
Postet 25-06-18 kl 18:17 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Benzo sin avatar
Min reiste med en han kjenner veldig godt, men som han ikke er så mye sammen med i hverdagen. I fjor var de like mye med de andre gutta som med hverandre. De er ganske ulike typer. Uansett er de som jobber der kjempeflinke med å følge opp så ingen går alene.
De var veldig flinke i fjor med å legge ut bilder! Vi lette så øyet var stort og vått på både Instagram og FB.
Postet 25-06-18 kl 18:22 av Benzo Benzo er ikke aktiv
Gammel
apan sin avatar
Venter spent på bilder her etter at storebror også ble avlevert retning Hudøy i dag. De får flott vær altså!
Postet 25-06-18 kl 20:06 av apan apan er ikke aktiv
Gammel
Min på ni har vært på dagsleir og skal hele uken. Fikk han hjem utrolig fornøyd, men trøtt. De hadde rodd, han vant konkurransen og så hadde han kjørt gummibåt med påhengs og lært noen knuter. Helt topp og han vil tilbake neste år allerede.
Postet 25-06-18 kl 23:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Ikke at det hjelper at de har med telefon heller, nødvendigvis.
Postet 25-06-18 kl 23:27 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
apan sin avatar
Nei, nesten verre at de har med telefon for da KAN de jo gi lyd fra seg .
Det ligger et nydelig kveldsbilde fra Hudøy på Insta nå, tror de har det kjempefint.
Postet 25-06-18 kl 23:34 av apan apan er ikke aktiv
Gammel
Min eldste er jo like gammel som din eldste, Apan. For to år siden var hun på speiderleir en uke, kretsleir, et par timer herfra, med telefon. Jeg hørte intet den uken, ikke et pip. Det ble lagt ut bilder på hjemmesiden og det var en fin måte å få info. Tipper det blir det samme når de nå snart drar på landsleir til Trøndelag.
Postet 25-06-18 kl 23:45 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har feber og er sur. Men var lite å gjøre på jobb i dag, så jeg henger i sofaen med Døden i trappen som erstatning
Postet 26-06-18 kl 08:42 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Tangerine sin avatar
Jeg har ikke hørt noe fra jenta mi som har vært på leir siden fredag. Ikke har hun åpnet meldingen min, ikke snapen, og da jeg kikket inn på "Find my iphone" var hun avlogget. Men jeg ser hun var på Facebook for 20 timer siden. Har telefonen blitt borte? Ødelagt? Hater hun meg?
Postet 26-06-18 kl 09:05 av Tangerine Tangerine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no