Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 27-06-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Sol, sommer, varmt fra tidlig morgen og jeg har sovet alt for lite.

Håper alle får en strålende fin onsdag!
Postet 27-06-18 kl 08:31 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn, morn! Tidlig på jobb for å få oversikt. I dag blir det sent hjem også. Jaja, alt for å få F fra fredag ettermiddag.
Postet 27-06-18 kl 09:07 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Vi sliter ikke særlig med varmen her, så jeg har fleecejakke og tekopp til morgenjobbinga. Godt ungene sover litt lenger når jeg skal ha hjemmekontor hele sommeren!
Postet 27-06-18 kl 09:17 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Vi har puttet barnet på buss til korpstreff, nå er det jobb og møte resten av dagen. En drøy uke til F, jeg gleder meg!
Postet 27-06-18 kl 09:23 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
En unge sover, en skal på aks og en er syk... jaja. Bedre med sykdom nå enn i ferien.
Postet 27-06-18 kl 09:41 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb, og har en ganske spennende oppgave foran meg.

Gårsdagens bilder fra Hudøy viser at snuppa også er på plass. De erjo forskrekkelig heldige med været, så jeg tror de skal bade mye disse to ukene.
Postet 27-06-18 kl 09:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg ble vekket med 20 røde, langstilkede roser, liten pakke fra gullsmed og hotellbooking i storby i høst. Han mannen min altså, glimter til! Jobbedag som vanlig, ut og feire med middag etter jobb og hentekonsert med skolekorpset.
Postet 27-06-18 kl 10:21 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har sjuåring i dag!

På vei til jobb, litt sein start med frokost på sengen til bursdagsbarnet og litt trening. Blir kort dag, helt greit!
Postet 27-06-18 kl 10:22 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Gratulerer med bryllupsdag, Addison.

I morgen kommen mellomste ned til oss i varme, da blir det boligbytte. Så i dag skal vi rydde og pakke litt, så vi slipper stress i morgen tidlig. Ellers stress og stress; det er jo begrenset hvor mye stress det er å putte nedi det lille som er tatt opp av kofferten.
Men før pakking er det tid for strand, soling, bading og lesing. Jeg leser en litt kjedelig bok fra en, for meg, ukjent forfatter, så jeg kommer ikke helt i gang.
Postet 27-06-18 kl 10:37 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med bryllupsdag og fødselsdag.

Jeg startet dagen med trening, og siden vi bare kom to stykker til en styrketime, ble det en PT duo time, så nå har jeg fått plukket skikkelig på teknikk. Anstrengende, men veldig gøy. Jeg har hatt litt prøvetimer på PT før, men dette er første gang jeg faktisk er blitt litt fristet til å prøve. Vi får se om jeg skal unne meg noe sånt til høsten.

Ellers er det noenlunde rolige dager på jobb og det er helt greit kjenner jeg.
Postet 27-06-18 kl 10:41 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
100 bilder av leiren barna er på, og endelig så jeg snurten av mine også! Blid og glad og sammen med bestevenninnen. Check.
Postet 27-06-18 kl 10:43 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
På jobb og nedtelling til ferie. Og fjernstyrer kids som er hjemme alene på dagen.
Postet 27-06-18 kl 11:18 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
To forskjellige cruiseskip slet seg ved kai i går pga. vind, et i Lofoten og et i Finnmark. Det sier vel i grunnen det meste om "sommeren" i Nord-Norge i år.
Postet 27-06-18 kl 11:32 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Sønnen min er skolestarter i år, og foreldrene til seksåringene i barnehagen bestemte at vi skulle gi barnehagen en dugnad som avslutningsgave i år. Jeg skal derfor ut i tredve grader pluss og male i ettermiddag. Det blir en heit opplevelse.
Postet 27-06-18 kl 12:49 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg driver også og leter etter barna mine på fellesbilder fra leir. Det hjelper ikke akkurat at alle har nøyaktig like hvite drakter, heldigvis kan jeg skille ut fargen på beltet. Det ser i alle fall ut som de har det gøy.

Selv skal jeg straks hygge meg med lunsjen.
Postet 27-06-18 kl 13:02 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Stompa, jeg har bestilt bedre vær nordpå om noen uker. Da reiser vi nemlig nordover, og jeg vil ha med finværet!
Postet 27-06-18 kl 15:09 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Celeblen; jeg tipper at stompa ikke fant noen trøst i å måtte vente noen uker.
Postet 27-06-18 kl 15:27 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Er det ikke meldt mye bedre vær nordpå neste uke, sånn rett over helgen?
Postet 27-06-18 kl 23:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Det er meldt mye bedre vær i neste uke, ja! Og det håper jeg stemmer, for vi reiser nordover på søndag og skal være i to uker.
Postet 28-06-18 kl 00:02 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jo, noe bedre. Men som alle vet så er ikke værvarsel alltid til å stole på, så jeg tar det som det kommer. Jeg er nok en av få som enda ikke er værsyk, tror jeg her nordpå.
Postet 28-06-18 kl 09:04 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no