Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 15-09-18 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Albertine sin avatar
God morgen! :kvitre:

Jeg skal hente kjæresten på hurtigruta snart!
Postet 15-09-18 kl 08:00 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg ligger i senga, men har vært oppe for dusjing og tannpuss. Er i oslo just nu og skal på dobbel førtiårslag i kveld i nærheten av hankø. Har en avtale sånn i formiddag for lunsj og før det skal jeg kjøpe gave, bukse og innom polet. Så jeg suser snart med banen ned til sentrum. En kopp god kaffe alene blir perfekt start på dagen. Mannen ligger febervarm så er spent på om formen er såpass at han blir med på lag.
Postet 15-09-18 kl 08:53 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Jeg er eneste som er våken. Bør stå opp. Først en tur på søpla med gamle malingsspann.
Postet 15-09-18 kl 09:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Her venter snart en tur til byen og så håndball.
Ellers en rolig lørdag.
Etter å ha ligget syk hele uka så begynner endelig formen å bedre seg.
Postet 15-09-18 kl 10:07 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Rolig start på dagen. Jentene «rydder» rom før eldste skal ha besøk, jeg mistenker at de trenger litt hjelp ut i fra lydene. Vaske litt her før jeg har diverse jåleavtaler. Deilig med helg!
Postet 15-09-18 kl 10:15 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Jåleavtaler!! Eg har lunsj-jåleavtale ho venninne i dag. Ho har så vakkert kjøkken at eg blir heilt lykkelig av å vere der.
Postet 15-09-18 kl 11:04 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jåleavtaler. Fint uttrykk!

Jeg har rolig puslemorgen, fjortendagershandler på Kolonial.no og planlegger de neste ukenes logistikk. Etterpå skal jeg på tur i marka, og bør vel kanskje snart pakke noe til det også.
Postet 15-09-18 kl 11:17 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har sprudle- og skravlehelg med venninne. Akkurat nå sitter jeg i solveggen med kaffe og bok. :bliss:
Postet 15-09-18 kl 11:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg sitter i sofaen og vegeterer og prøver å komme meg etter kickoff og fest med jobben i går. Det var en fin dag, men jeg blir alltid sliten etter slike ting. Planene for dagen er Elixia-trening, rydding av loft og filmkveld med rumpa godt plantet i sofaen.
Postet 15-09-18 kl 11:28 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg skal ta med hordene på handlesenter. Wish me luck!
Postet 15-09-18 kl 11:46 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Vi er på hytta og mannen lager cowboy frokost nuh.
Hva vi gjør idag er foreløpig uvisst.
Postet 15-09-18 kl 11:54 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet dagen i håndballhallen. Snuppa fikk være med på et lag et år opp, og spilte helt strålende. Vinne gjorde de også.
Postet 15-09-18 kl 12:33 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Malingsspann er kjørt på søpla. Burde handle mat og kjøpe mobil så yngste kan få min i gave, men orker jeg bytur?
Postet 15-09-18 kl 12:55 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag!

Rolig morgen etter fin kveld i går med mange fra klassen jeg gikk i for 32 år siden. Vi skal møtes i kveld også, men da i en mer formell feiring, og med mange andre klasser representert også.

Før det skal jeg begynne så smått å pakke til yngstes leirskoletur neste uke. Må nok skaffe støvler, tenker jeg, siden han har vokst ut av sine, så jeg får snoke i garasjen og se om jeg finner noen av eldstes avlagte.
Postet 15-09-18 kl 13:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg fikk roser og sang da jeg stod opp.

Nå skal jeg bake kake.
Postet 15-09-18 kl 13:09 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gratulerer, Fersken!

Jeg har en aldeles fortreffelig lørdag vandrende rundt i Paris med det beste selskapet. Altså meg selv.

Spiser lunsj på en hyggelig fortausrestaurant og vurderer om jeg skal prøve meg på trappene opp til toppen av Eiffeltårnet for å få utsikt eller om jeg heller skal fortsette vandringen langs Seinen. Paris!
Postet 15-09-18 kl 14:41 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Har fanga hodelykter og skallbukser og noe annet stæsj til speidergutta, gave til neste ukes bursdagsbarn, 20 terninger til jobben, misopasta nok til et halvårs forbruk, og ikke minst kommet levende fra det. Får dykke ned i vurderingsbunken igjen, da.
Postet 15-09-18 kl 15:18 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Vi holder på å pakke ned huset vårt, bit for bit. Om tre uker flytter vi i midlertidig hjem, og blir værende der i noen måneder mens huset vårt rives innvendig, bygges om, bygges ut etc.

Utrolig hvor mye unødvendige ting vi har samlet opp i løpet av de årene vi har bodd her.
Postet 15-09-18 kl 15:24 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Tidlig morgen hos oss som henger ni timer etter dere. Planen er en spinningtime før kafélunsj med jentene. Mannen er på lang sykkeltur så han forsvant avgårde før hanen gol
Postet 15-09-18 kl 18:38 av Selma Selma er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no