Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 23-11-17 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
Føøøørst!
Postet 23-11-17 kl 08:35 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Der brukte jeg opp dagens entusiasmekvote er jeg redd.
Postet 23-11-17 kl 08:35 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen!
Kaffe, så fungere...
Postet 23-11-17 kl 08:47 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Morgen

Vått, mørkt, seint ute, trøtt, bad hair day og generelt bad day. Håper kaffen på jobb leverer, foråsidetsånn.


Kvitre, kvitre!



Næh, fake it til you make it funka heller ikke.
Postet 23-11-17 kl 08:54 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg kan kvitre litt da Skal på møte kl 9 og har god tid, deilig. Prøver å ikke tenke på alt det som ikke er gjort...
Ute har det heldigvis blitt mildere og håper isen er borte, var livsfarlig å kjøre hjem fra jobb igår.
Postet 23-11-17 kl 08:57 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
På jobb. Vinterdekk på sykkelen, men bilen vant i dag likevel. Jaja, nye sjanser i morgen.

Jeg har kaffe og skal skrive et viktig tilbud. Får vi det, kan vi senke skuldrene for 2108. Wish me luck!
Postet 23-11-17 kl 09:16 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heia Eia!
Postet 23-11-17 kl 09:36 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Jeg hadde en veldig hyggelig kveld med Poden i går, vi spiste Sara-middag og var på kjempebra konsert på Ingensteds, der jeg traff flere gamle kolleger (som var der på anbefaling fra mannen min) og et vennepar fra Trondheim. Poden var også fornøyd med sin første konsert av det slaget, og han har fri de første par timene i dag, så vi trengte ikke engang å stå fullt så tidlig opp som vanlig.
Postet 23-11-17 kl 09:38 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har gjemmekontor i dag, etter å ha innsett i går at det ikke fristet å bevege seg ut i regn og vind. Ikke noe i nærheten av været lenger nord, men nok til at jeg våknet av at det blåste i natt.
Postet 23-11-17 kl 09:41 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Huhei for et guffent vær. All medfølelse til dem lenger nord som sliter med Ylva.
Postet 23-11-17 kl 09:54 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Oppdatert 23-11-17 kl 10:04 av Tallulah
Gammel
Millen sin avatar
Eia
Postet 23-11-17 kl 10:28 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
God formiddag fra venterommet hos legen! Smått slitsom arbeidsdag venter, men med utsikt til bobler i andre enden. Det hjelper.
Postet 23-11-17 kl 11:12 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg sitter på todagers seminar med jobben og prøver å være positiv. Men det holder litt hardt. Jeg har for mye å gjøre, både på jobb og hjemme, og innholdet her er litt for lite relévant. Men jeg har heldigvis satt meg sånn at jeg kan jobbe underveis og det er jo hyggelig å være sammen med kollegaer. :krampepositiv:
Postet 23-11-17 kl 11:18 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mornmorn! Jeg har unnagjort en morsom undervisningstime, og nå sitter jeg her og later som om jeg ikke har et tonn andre ting å gjøre før helga, før mandag, før jul …
Postet 23-11-17 kl 12:13 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg ble litt nervøs av vindkastene, så jeg gikk ut og tok av sikkerhetsnettet på trampolina. Vi har vindsikring på den, men det var nå greit å gi vinden litt mindre å ta tak i likevel. Og egentlig godt å få litt utetid på tross av regn og vind.
Postet 23-11-17 kl 14:11 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg HATER de som spiller sanger de ikke kan på T-banen. :grinebiter:

Quando quando quando i glidende overgang til en reinlender på torader og tamburin? Me thinks not.
Postet 23-11-17 kl 16:43 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg er så enig med deg, Palmen. Det nesten så jeg får lyst til å bli voldelig!!
Postet 23-11-17 kl 17:04 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Ny jobb er travelt gitt, men gøy.
Postet 23-11-17 kl 21:27 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no