Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 26-04-17 kl 07:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 58  

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Og skal ein støtte datter (11) på fotballkampen møter ein helveteseksen. Skal eg drite i alt og alle og gå ein tur? Det er fotballkamp på mandag att som eg kan gå på.
Postet 26-04-17 kl 16:10 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg trodde småsko var et uttrykk fra vestlandet og midtnorge? Alle andre steder enn Osloområdet, egentlig.
Postet 26-04-17 kl 16:28 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Småsko har alltid stått støtt i mitt ordforråd, og jeg er født og oppvokst i Oslo (med foreldre fra Vestfold). Tror det er temmelig utbredt.
Postet 26-04-17 kl 16:50 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Jepp, helt gangbart, bokstavelig talt.
Postet 26-04-17 kl 16:52 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Da jeg var barn hadde alle bestemødre og -fedre spasersko. Det tror jeg ikke dagens barn vet hva er.
Postet 26-04-17 kl 17:07 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Småsko var vanlig i dalen jeg kommer fra.
Postet 26-04-17 kl 17:26 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Spm var alltid om vi kunne gå med småsko da vi kjørte hjem fra det berømte påskefjellet da jeg var barn. Oslojente (45).
Postet 26-04-17 kl 18:07 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Etter påske gikk vi med joggesko eller seilersko.
Postet 26-04-17 kl 18:30 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no