Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 04-03-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Bare meg oppe, greit med litt alenetid en eller annen gang i løpet av dagen. Ingen store planer for dagen, jeg og storebror skal og få prøvd skisko, om de passer skal vi låne sånn at han har ski på skidagen. Jeg nekter nemlig å kjøpe nye dyre ski og sko når de kun brukes en gang i året.
Postet 04-03-18 kl 09:09 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Sovet godt og lat dag i vente.
Trene, lese, sofa, mat sånn ca.
Mulig vi får gå oss en tur alle sammen i løpet av dagen.
Postet 04-03-18 kl 09:24 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Barnas skidag i dag. og deretter bursdag til baby-nevø som blir 18. :dobbelskremt:
Postet 04-03-18 kl 10:03 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemme igjen på Østlandet med altfor mye snø. Blæ.
Skulle gjerne hatt en uke til i vest.
Postet 04-03-18 kl 10:23 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Snart avgang til håndballhallen for kamp, men i nærområdet og heldigvis bare en kamp.
Ellers sikkert ut en tur og ta dagen som den kommer.
Postet 04-03-18 kl 10:27 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Her har mann og mellomste reist avgårde til håndballhallen for helgens 3. og siste håndballkamp. Jeg pusler med sport på tv og diverse hobbyvirksomhet. Deilige søndag!
Postet 04-03-18 kl 10:48 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Våken siden fem, fått lest og slappet av foran peisen. Resten av dagen blir det jobbing, må få unna litt. Hektiske ukedager for tiden.
Postet 04-03-18 kl 10:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Det har vært en intens uke med mye jobbing, så i dag tvinger jeg meg selv til å ha en rolig dag. Koselig frokost med hele familien, litt strikking nå og etterhvert en gåtur. Tror kanskje gåturen legges innom Bakklandet for en kaffe eller kakao

Svigers kommer på middag i ettermiddag og jeg har planer om å avslutte dagen med ei treningsøkt i kveld
Postet 04-03-18 kl 11:19 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Snøstorm ute, igjen. Så må ut og måke i dag igjen.
Postet 04-03-18 kl 11:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fin dag med gløtt av sol her. Vi skal dra en stk. passe interessert 11-åring + en stk. potte sur tenåring på skitur. Yey, dette blir moro. :ut på tur aldri sur, my ass:
Postet 04-03-18 kl 12:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Delvis våkennatt med 10-åring som hadde kvalme og mageknip. Fikk heldigvis sove frampå og er greit uthvilt.

Svigersmiddag senere i dag.
Postet 04-03-18 kl 13:55 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Kjære vene, jeg har sovet bort hele dagen! Da ble det ingen lang skitur gitt. Jaja. Skadet nok ikke med litt søvn heller.

I dag har solen for første gang i år skint gjennom verandadøren i stuen (vi har ikke sol mellom november og februar), og det rykka i vårfølelsen altså!
Postet 04-03-18 kl 14:49 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Og fuglene synger!
Postet 04-03-18 kl 14:50 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
God søndag! Vi har fått tilbake vanlig engelsk mars, så nå er det ti grader, sol og bart og grønt igjen. Tror til og med påskeliljene overlevde The Beast from the East.
Postet 04-03-18 kl 14:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Toffen: Jeg reiser til London på fredag. Hvor mye klær må jeg ha med meg???
Postet 04-03-18 kl 17:14 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er meldt rundt ti grader og vekslende småregn, så Oslo-aprilklær blir bra.
Postet 04-03-18 kl 17:27 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no