Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 25-05-17 kl 09:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Matilda sin avatar
Takk for kaffe! Jeg tar meg en dag fri fra rettebunkene og har tenkt å bruke dagen på å flytte kjøkkenhagen min. Tre kubikk jord - der er gøy å grave litt, altså, men akkurat til dette skulle jeg gjerne hatt en tryllestav. Men når det er ferdig kan jeg så!

Ha en god (fri-)dag, alle sammen!
Postet 25-05-17 kl 09:48 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
Fridag.
Hvile og trene.
Ikke no pensumlesing og ingen jobbing.
Postet 25-05-17 kl 10:04 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fridag. På toget for å avlevere to barn.
Postet 25-05-17 kl 10:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Lang dag med sovende nattevaktsmann, regnvær, tre barn, ei som skal spille i konfirmasjon midt på formiddagen, så det er ikke vits i å lage stor planer for øvrig. Håper de kan leke litt fredelig sammen. Har samme opplegg i morgen, så egentlig ser jeg bare fram til søndag. :deprimertutsiktsorry:
Postet 25-05-17 kl 10:15 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Fridag her også, og den skal brukes i konfirmasjon. Tredje gang jeg skal ha på bunad nå i mai, men etter det skal den legges bort for en stund håper jeg. Bunad er fint det, men det er ikke verdens mest behagelige plagg. Skal pakke med kjole til å skifte til om det blir for varmt, tenker jeg.
Postet 25-05-17 kl 10:17 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er ikke så begeistret for at det er fridag, det betyr egentlig bare at jeg må eksamenslese med familien rundt ørene. Jobb i morgen, lesedager til uka før det braker løs med to eksamener om en uke. Jeg er litt bisk fordi to langhelger ryker pga eksamen. Neste år skal jeg kose meg med alle laaaanghelgene.
Postet 25-05-17 kl 10:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Blondie.

Her hadde jeg planlagt tur på en fin fridag, men våknet til regn. Så nå drikker jeg kaffe og lurer på om jeg skal gå ut og redde klesvasken min eller om den bare skal få henge til det slutter å regne.

Alternativ plan for dagen er rydding og avslapping tror jeg.
Postet 25-05-17 kl 10:43 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her har jeg nybakt fjortenåring. Hun er ikke større enn at hun sitter og bygger bursdagsgavelego nå.
Postet 25-05-17 kl 10:47 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Gratulerer med fjortenåring!

Eg skal male carport. Og føre eit rekneskap. Og opp på jobb ein tur og kopiere noko. Klippe plenen. Shoppe for burdsdagspenger. Og grille seinere. Dette høyrest ut som voldsomme planer, men det er egentlig fordelt utover heile helga, meir som ei huskeliste.
Postet 25-05-17 kl 11:07 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Regnvær på en fridag, det føles totalt meningsløst. Jeg har plenty å gjøre på jobb, har ikke fri i morgen, så denne dagen kjennes litt ubrukelig nå, egentlig. Kanskje litt kaffe hjelper.
Postet 25-05-17 kl 11:11 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Deilig med fri. Jeg hadde fredag i går, så jeg glemte helt av at begge ungene egentlig hadde fotballtrening i går.

I dag er eneste planen at lillebror skal i bursdag. Ellers så blir det sikkert mest sløving. Jeg skal rydde litt også, men det tar jeg litt hist og her.
Postet 25-05-17 kl 11:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hjemmelagde vårruller til frokost var helt greit i dag.
Postet 25-05-17 kl 12:23 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi skal på hytta i dag, og er snart klare for avgang. Begge ungene hadde fotballkamper i går, så vi slapp å lure på om vi skulle kjøre i kø ut sv byen.
Postet 25-05-17 kl 12:37 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg drikker presskannekaffe i påvente av den nye kaffemaskinen, ikke så ille faktisk. Sløver litt, sov lenge, nå skal jeg rydde på rommet vårt, ny seng kommer i morgen! Mann og minste planter ut diverse planter, blir fint! Glad for hageinteressert mann, jeg er helt uten det genet. God fridag/langhelg/lesedag til alle!
Postet 25-05-17 kl 13:52 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Vi er i bil på vei til Stavanger og det er så sinnsykt mye veiarbeid så mesteparten av tiden går med på å sitte i kø.
Postet 25-05-17 kl 14:49 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Er på hyttetur med fem barn i alderen 4,5 og 11 så her er det full rulle. Det pøsregner så det går litt i tegning, yatzy og lignende. Men må ut en tur så det blir papirflykonkurranse på låven straks. Jeg og største skal ut og plukke litt rabarbra for å lage pai. I morgen kommer mor og en venninne pluss et tantebarn til. Kaos, men hyggelig.
Postet 25-05-17 kl 16:05 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Er på tog hjem igjen fra Stavanger. Dagstur var en strålende ide! Hatt seks hyggelige timer med tre gode tidligere kolleger.
Postet 25-05-17 kl 18:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har fått parsell! Jeg må jo ha hatt tidenes korteste ventetid på parsell i Oslo?!
Postet 25-05-17 kl 21:58 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Så gøy, Pappalille!
Postet 25-05-17 kl 23:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jaaaa!
Postet 26-05-17 kl 00:09 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no