Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 16-10-23 kl 06:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Musemus sin avatar
God morgen. Jeg er stuptrøtt, kaffemaskina tuller og melka kokte over i dag tidlig. Denne dagen kan bare bli bedre….
Postet 16-10-23 kl 06:50 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Første dag etter høstferie, og jeg kjenner at jeg dør litt inni meg.
Postet 16-10-23 kl 07:03 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! På kontoret i dag. Vi har tilbud om influensavaksine, så jeg tenkte å ta det i dag.

Ellers, så har jeg sovet for lite i natt, men har litt å gå på etter helga, så det går vel greit.
Postet 16-10-23 kl 07:37 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Morgen! Har tatt feil buss og fått litt rundomkring på morgenen. Men nå er jeg på jobb i det minste. Neste steg: Jobbe
Postet 16-10-23 kl 07:40 av him him er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Fordelen med å ikke ha høstferie, 007, er at det er ikke tyngre i dag enn forrige mandag. #krampepositiv.

Ellers er det sykt mandag, ja…
Postet 16-10-23 kl 08:12 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Minusgrader, men det varer ikke så lenge ser jeg.
Jeg skal trene og så ta igjen litt studier.
Postet 16-10-23 kl 08:14 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag er jeg trippelbooket med møter og det er to av dem som ikke egentlig kan kombineres/kanselleres. Så det er litt krise. Heldigvis er sjefen min tydelig på hva som prioriteres, så da slapp jeg å tenke på det.

Denne uke er veldig hektisk. Både jobb og privat.
Postet 16-10-23 kl 08:30 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er også tilbake fra høstferie. Til og med høstferie i varmt land. Og jeg er trett og har lyst på mer ferie.

Heldigvis skjer det mye spennende denne uken, så jeg skal nok overleve. Sitter her og glipper litt med øynene foran en full epostkasse. Selv om jeg har vært flink til å følge den opp etterhvert.
Postet 16-10-23 kl 08:45 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Denne dagen går i ett, med jobb, blodprøve som må tas i ettermiddag, og møte i kveld. Heldigvis er Ville stor nok til å ordne middag selv, for mannen er i utlandet hele uka.
Postet 16-10-23 kl 09:03 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Høstferien ble brått slutt her også. Heldigvis prioriterte sambo dekkskift i går, for i dag måtte vi skrape rutene. Ikke helt klar for det, kjenner jeg.
Postet 16-10-23 kl 09:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Strålende sol i sør, men kaldt på morgenen. Sovet elendig i natt; ligget og tenkt på 7-åringen som er savnet og er ute i skogen alene i mørket.

18-åringen er i London, så kun han på 15 og jeg hjemme. Rart å bare være oss to.
Postet 16-10-23 kl 09:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Ingen høstferie her - kunne nok ha trengt en

Utrolig nok var det ganske fint vær her i dag - usikker på hvor lenge det varer da tror det snrt skal begynne å regne igjen

Har vært og tatt MR av hjerte, spent på resultat (tar ca en uke). Nå fullt igang med jobb igjen.
Postet 16-10-23 kl 11:45 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har heller ikke hatt høstferie, men nå sitter jeg å lurer på om jeg ikke fortjener et par uker i Spania.

Skal ha to stk eksamen i starten av desember, men de kan jeg jo ta der nede, lesedager går det og fint å ha der. Vet at svigers også har tenkt seg ned, men det gikk fint sist så det er ingen grunn til at det ikke skal gå bra nå også.
Postet 16-10-23 kl 12:22 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gutta er tilbake på skole etter ferie. Jeg har jo ufrivillig fro så spiller ingen rolle om det er ferie eller ei.
Ferdig trent. Kommer sikkert til å kjenne det de neste dagene.
Postet 16-10-23 kl 12:44 av star star er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg har ikke hatt høstferie og har tusen ting å gjøre, men vofsen sover på fanget mitt og jeg har ikke hjerte til å vekke henne.
Postet 16-10-23 kl 14:43 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Hundefast er ikkje det verste å vere, Albertine.
Postet 16-10-23 kl 15:03 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg hadde minihøstferie med fredagen fri, men kunne gjerne trengt mer enn som så.

Jeg synes det er tungt etter tredje runde med korona. Jeg er rett og slett dønn sliten. I en artikkel jeg leste i helga stod det at dette skjer med mange. Noen blir så dårlige at de ikke kan jobbe. For meg er det sånn at jeg ikke har noe igjen å gå på når jeg er ferdig med å jobbe. Jeg har ingen energi.

Jeg prøver å fylle på med Floradix med jern og vitaminer, etter råd fra helsepersonell. Man kan få jernmangel av infeksjoner, men om det holder får vi jo se på. Det er tungt når alt som vanligvis er moro føles som et ork.
Postet 16-10-23 kl 15:42 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Nenne: Tar du tran? Vi fikk påminnelse om det i dag fra bedriftssykepleier. Håper du snart kommer deg; god bedring
Postet 16-10-23 kl 15:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Å bekjempe en infleksjon spiser jern, var sånn legen min forklarte det. Så tilskudd kan være smart. Har kjøpt Omega 3 og d-vitamin nå, det er jo sesong for det. Så var det å få det inn i vanen å faktisk ta dem.
Postet 16-10-23 kl 16:42 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Noterer tran på lista. Takk!
Postet 16-10-23 kl 23:36 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no