Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 12-10-19 kl 07:56 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Ligger i sengen og burde stått opp og gjort noe, men jeg syns det er godt å bare ligge lit ekstra.
Må få handlet en bursdagsgave til mannen i dag. Eller lite planer for helgen.
Postet 12-10-19 kl 09:16 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
På vei oppover Danmark i en buss med sovende ungdommer. Det har vært en fantastisk uke på tur. Mange opplevelser og inntrykk som kommer til å sitte lenge i kroppen. Hjemme om ca 12 timer.
Postet 12-10-19 kl 09:41 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg straks på vei til Oslo open, turnering i rumpeldunk. Jeg er nemlig mamma til en rumpeldunkspiller denne helga.
Postet 12-10-19 kl 10:32 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Litt forskjell Frøy. Min reiste med fly til Berlin på mandag og heim igjen på torsdag. Spent på å høyre korleis han har hatt det.

Unner meg ein meg dag. Så frisørtime er booka og så blir det nok ein bytur. Mulig ny piercing
Postet 12-10-19 kl 10:33 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Ligger i sengen. Hører at det pøsregner. Yngste har venn på overnatting. De må vel snart få frokost.
Postet 12-10-19 kl 10:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg sitter klar med turklær og venter på at telefonen skal lade nok til at jeg kan høre podkast når et par timer på tur.

Våknet tidlig, og er helt alene hjemme - så jeg suller rundt, vasker klær, tenker på om jeg bare skal hoppe i det og begynne å pusse opp et lite rom eller ikke.

Men det kan jeg jo tenke på når jeg går tur.
Postet 12-10-19 kl 11:44 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
allium sin avatar
Har også lyst til å gå tur! Istedenfor ligger jeg på sofaen med forstuet fot etter forrige tur, og følger med på tyfonen Hagibis. :har barn i Japan:
Postet 12-10-19 kl 11:55 av allium allium er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg skulle ønske noen kunne reparer meg.
Postet 12-10-19 kl 12:24 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Rumpeldunk/Quidditch var relativt kaotisk å være publikum til, men morsomt. De tapte kampen.
Postet 12-10-19 kl 12:35 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi er på vei til fotballcup. Humøret på de 24 jentene var ganske upåklagelig før avreise.
Postet 12-10-19 kl 12:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Her er sløvedag, jeg sov til 11.
Drikker kaffe og mannen lager frokost/ brunch/ lunch.
Rydde hus og handle mat og generelt hviledag er på agendaen idag etter en rimelig hektisk og kaotisk uke.
Postet 12-10-19 kl 13:43 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har vært ute og kjøpt bursdagsgave til mamma, og ny vinterjakke til meg selv.

Så dagens plan er bursdag hos mamma og ellers bare sløving.
Postet 12-10-19 kl 13:48 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Jeg har gått litt bananas med motorsaga, det er jo helt galskap å gi meg noe sånt, jeg klarer ikke slutte. og med elektrisk motorsag så er det ikke noe problem å få start heller.
Postet 12-10-19 kl 14:12 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mmmm, jeg er hjemme og tar det veldig, veldig rolig. Kanskje jeg skal dusje snart. Kanskje.
Postet 12-10-19 kl 14:32 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg sitter i morgenkåpe og joggebukse og ser på at foreldrene mine rydder i hagen. Egentlig skulle jeg jo hjelpe til, men jeg er ikke helt i form. Ellers fri flyt av iPad, hese stemmer og hosting på alle. Trur kanskje dagens gjøremål begrenser seg til å ta en dusj og lage tacos.
Postet 12-10-19 kl 15:24 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God bedring, Matilda! Snille foreldre, da.

Jeg har ekstremt rolig dag, men skal komme meg en tur ut og lufte vettet snart. Ungene tusler rundt med sitt, og det tror jeg de bare skal få lov til. Neste helg er det full fart, så fint med ro for alle.
Postet 12-10-19 kl 16:02 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
De er kjempesnille, de tilbød seg sjøl. Jeg synes sånt er alt for mye å spørre om. Høytrykksvasking av 80-100 krukker i kaldt og rått vær er kanskje det jeg liker minst av hagearbeid, så jeg føler med veldig heldig!

Rolig dag og luftetur ut er deg vel unt, ingling!
Postet 12-10-19 kl 16:22 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Oppdatert 12-10-19 kl 16:54 av Matilda
Gammel
007 sin avatar
Fint vær her, men jeg sitter i sofaen med bomullshode, piggtrådhals og tett nese. Ingen feber, men svetten siler så snart jeg prøver å gjøre noe. Jeg vasket det minste badet nettopp, så nå er jeg helt gåen.

Mannen og jeg startet på Exit i går og så resten i dag. Jeg likte serien kjempegodt.
Postet 12-10-19 kl 16:31 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Litt hurtigvask av overflater før et meldt overraskelsesbesøk. Det er egentlig den sikreste måten å få oss til å vaske. Heldigvis er vi blitt ganske gode på å holde det noenlunde ryddig nå som barna er blitt større.
Postet 12-10-19 kl 17:52 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Beina høyt, sjokolade og druer her. Hele familien har jobbet på loppemarked og er slitne - men har vært en super dag. Fikk til og med FP besøk!
Postet 12-10-19 kl 21:28 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Da har jeg fått hjem en sliten rumpeldunkspiller. De har vært sosiale etter at de tapte alle fire kampene i dag. I morgen er det nye kamper.
Postet 13-10-19 kl 00:15 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no