Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 27-10-20 kl 08:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Ny dag med regn, syke unger og hjemmekontor.
Postet 27-10-20 kl 08:32 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Regn her også, nå vil jeg ha bedre vær! Hjemmekontor før utviklingssamtale i dag, og det var flaks siden DHL ringte og informerte om at de skulle levere pakke i dag og ikke på torsdag som de har sagt før.
Postet 27-10-20 kl 08:38 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Her ser det faktisk ut som om været skal bli bra.

Jeg har sofakontor, stearinlys og radio. Senere i dag er det digital forelesning og så et møte i byen der jeg skal ta notater, så jeg har forsåvidt en helt grei dag foran meg.
Postet 27-10-20 kl 08:48 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Unngikk regn på sykkeltur til jobb. Nå kom det en skikkelig skur, men nå er jeg inne.

Kaffe først, så produksjon. Og P2 på øret.
Postet 27-10-20 kl 08:58 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Prøver å ringe legekontoret, men de legger bare på.
Postet 27-10-20 kl 09:40 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Snart på jobb, men med lav terskel for å reise heim igjen til sjuklingane mine. Har vist eit webinar i kveld og.
Postet 27-10-20 kl 09:44 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg rakk å følge minsten litt på skolevei uten regn, og nå nyter jeg kaffen min i tomt hus!! Det varer ikke lenge, så jeg får nyte det mens jeg kan.
Postet 27-10-20 kl 09:45 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Skype- og teamsmøter vegg til vegg i dag.
Postet 27-10-20 kl 09:45 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg skal på jobb etter kvart, og ha fagsamtaler med elevene Det er fint. Etterpå skal eg på mammografi og få skvist puppene. Au. Har aldri gjort det før. Er det veldig vondt?
Postet 27-10-20 kl 10:11 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Vet ikke Hondacry, men er interessert i rapport!
Lykke til!
En hel dag i demokratiets tjeneste her. Lang møtedag med budsjett i en begredelig kommuneøkonomi. Alt for lenge til valg kjenner jeg på innimellom.
Postet 27-10-20 kl 10:19 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg syns ikke det var noe vondt, Hondacrv.

Kom gjennom til slutt. Time senere i dag, det ble jeg litt overrasket over.
Postet 27-10-20 kl 10:37 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Lykke til Hindacrv! Jeg syns det er litt ubehagelig, men tar heldigvis ikke lange stunden.

Hjemmekontor og demotivert. Jeg trenger fri!!
Postet 27-10-20 kl 10:55 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
I dag har jeg 1. blitt skikkelig lei meg av hva andre klarer å klemme ut av seg. 2. kjent på frustrasjon over det samme. 3. oppdaget at presentasjonen jeg lagde på fredag forsvant i tidenes vimehue. Tror aldri jeg har klart å ikke spare en eneste fil før.

Så nå er det bare å puste med magen, dukke for følelsene om hva andre mener om meg og brette opp ermene og lage presentasjonen på nytt. Flaks den var kort!
Postet 27-10-20 kl 11:28 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Sol
Postet 27-10-20 kl 11:29 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg synes ikke det er vondt. Bare veldig greit å få tatt den sjekken.

Sol, så utrolig kjedelig!

Her regnte det så fælt da vi kjørte til jobb i dag at vi nesten ikke så veien. Det er litt bedre nå, men for et deprimerende vær.
Postet 27-10-20 kl 11:31 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har utsikt (blant annet) til et kjempestort buskas av noe slag som nå på høsten har aldeles nydelige farger i rødt og oransje. Og når til og med solen står på så blir det riktig så fin utsikt fra hjemmekontoret. I dag ser jeg også fjellene på andre siden av fjorden, så det er bare velstand.
Postet 27-10-20 kl 12:34 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pøsregn i sør også; ingen utsikter til noe bedre heller. Reprise av fjoråret tror jeg.

Det er tirsdag i det minste.
Postet 27-10-20 kl 12:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Solen skinner og jeg er glad for å ha hentet hjem den digre skjermen min fra jobb, en 38" buet skjerm, som gjør at jeg lett kan jobbe i tre bilder på en gang. Jeg bare elsker den og hadde ikke innsett hvor savnet den har vært.
Postet 27-10-20 kl 12:58 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Første gangen jeg tok mammografi, så var det grisevondt. Mulig jeg var litt uheldig i syklusen, eller så var det bare dårlig håndverk. Jeg husker jeg sto og prøvde å puste meg gjennom smerten mens dama sto og konverserte i stedet for å trykke på "løs ut"-knappen.

De andre gangene har jeg blitt positivt overrasket over hvor lite ubehagelig det er. Kalde hender på den som stapper puppen på plass har vært det verste, liksom.
Postet 27-10-20 kl 14:27 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Karantenekontor mens vi venter på testsvar for de minste og meg. Vi testet oss i går kveld, nå er visst kapasiteten sprengt. Tror ikke vi er syke, for nå er vi veldig friske alle sammen. Det er i det minste utsikt flotte høstfarger utenfor.
Postet 27-10-20 kl 14:38 av tink tink er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no