Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 29-10-20 kl 08:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Eldste er heldig og får skyss til skolen siden jeg skal til fysio før jobb.
Postet 29-10-20 kl 08:54 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Nok en trett morgen på sofakontoret.

Jeg sliter litt med å prioritere mellom arbeidsoppgaver når alt haster. Men det er jo ikke så mye annet å gjøre enn å prøve å få unna så mye som mulig.

Sent møte i dag og så har jeg heldigvis møtefri dag i morgen og en anledning til å begynne å få hodet over vannet. Det blir nok helgearbeid. Fordelen med det er at jeg kan snike meg inn på kontoret. For da er det vel ingen andre der.
Postet 29-10-20 kl 09:07 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg hadde en skikkelig kjip dag i går, så i dag må jeg gjøre litt grep. Komme meg ut ... selv om man egentlig får beskjed om å mure seg inne akkurat nå.

Knerten har OD i dag. Han har ikke skaffet seg noen jobb, men jeg fant ut at jeg hadde en relativt lang arbeidsliste over ting han klarer her i heimen, så jeg betaler 300 kroner til en god sak, holder ham sysselsatt og får ting gjort her hjemme.

(Jeg var ganske så aktiv med OD da jeg gikk på skolen. Knerten ville delta på det faglige opplegget som skolen arrangerer, men jeg tvang ham til å tjene penger.)
Postet 29-10-20 kl 09:11 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen!

Jeg lurer på om denne klokkesnuinga tar med på enn jeg trodde? Har vært så trøtt denne uka at det nesten ikke går an.

Nuvel, hjemmekontor i dag, og så må jeg orge til barnebursdagen i morgen.
Postet 29-10-20 kl 09:12 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi måtte avlyse OD-dagen, så i dag blir det impulsiv undervisning. Heldigvis har jeg klasser som liker å diskutere etiske utfordringer og dilemmaer.
Postet 29-10-20 kl 09:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Klar foir svisj og svosj med viktig besøk på jobb. Har sprit til alle mann, og gleder meg til en kopp kaffe etterpå.
Postet 29-10-20 kl 09:57 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Eldste er hjemme med det som mest trolig er en forkjølelse (test skal bestilles). Dermed er jeg forvist til sofakontor uten den store skjermen.
Postet 29-10-20 kl 10:27 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg går snart i møtebonansa. To av møtene blir kinkige da det er snakk om ufrivillig klassebytte. Det er heldigvis også rektor med på møtet. Avslutter med foreldremøte på teams kl. 17.
Postet 29-10-20 kl 11:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Installert på hjemmekontoret for første arbeidsdag på nesten to måneder. Veldig rart, men tror det blir fint å komme i gang igjen. Nå virker til og med pcen som den skal, så da er det bare å komme i gang.. Heldigvis ikke fulltid helt ennå.
Postet 29-10-20 kl 11:24 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Håper du får det fint på jobb, ingling!
Postet 29-10-20 kl 12:46 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten er i god gang med arbeidslista si, og har sutret over at den er i overkant lang.

Jeg har tatt en times treningsfri, og det har gjort meg godt. Jeg jobber for lange dager hver dag på hjemmekontoret stort sett hver dag, så det er ikke så dumt å bruke opp litt tid på noe annet.
Postet 29-10-20 kl 13:30 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Har siste dag på kontor (i provinsen i dag) til hvem vet når. Det plager meg ut over alle grenser. Jeg.Orker.Ikke.Mer.Hjemmekontor.
Postet 29-10-20 kl 15:06 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg føler meg skikkelig heldig som trives så godt på hjemmekontor. Kunne hatt det lenge jeg.
Postet 29-10-20 kl 15:49 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Enig med du, Addison. Etter vi ble sendt hjem tirsdag, så har jeg ikke produsert stort. Har nok å gjøre, men jeg klarer ikke samle motivasjon til å konsentrere meg. Jeg har sett hver pressekonferanse etterpå. Syns dette er skikkelig dritt, jeg.
Postet 29-10-20 kl 16:39 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no