Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 29-10-19 kl 08:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Våken og opplagt og på vei til jobb. Møte dag så bare å henge i.
Postet 29-10-19 kl 08:25 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på vei ut i suburbia. Jeg skal ha et relativt stor arrangement som er veldig viktig for prosjektet mitt, så jeg håper at alt går etter planen i dag.
Postet 29-10-19 kl 08:30 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tvi tvi for arrangementsuksess, Tjorven!

Jeg er på jobb, fortsatt syklende på sommerdekk. Må nok vurdere omlegg snart.

Anyhoo, jeg nyter det lille gryende dagslyset som er - ikke lenge før det er stokk mørkt både til og fra jobb.
Postet 29-10-19 kl 08:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er på vei til jobb. Må få gravd fram vinterskoene mine snart. Brrr.
Postet 29-10-19 kl 08:52 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Mornings fra flyet! På vei til barteby, vært oppe siden før fem og tenker med lengsel på hotellseng i kveld. Noen timer konferanse først, da! Blir bra.
Postet 29-10-19 kl 08:57 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har kjørt eldstemann på jobb, de har arbeidsuke denne uka. Skal straks kjøre minstemann på skolen, og meg selv på jobb. Tror det blir en kort dag i dag, skal reise til Bodø i ettermiddag og må pakke litt til det.
Postet 29-10-19 kl 08:59 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen. Det er kaldt i Bergen i dag og jeg må nok utstyre meg med mer ull på jobb.

Kort arbeidsdag og mine svigerforeldre på middagsbesøk. Helt grei dag med andre ord.
Postet 29-10-19 kl 09:11 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Eia, jeg syklet i går, men lot sykkelen stå i dag, -2 her. Nå får jeg snart tilbake godsykkelen min, med pigger. Har stått hos reperatør siden midten av september.
Postet 29-10-19 kl 09:21 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal forsere pensum og forsøksvis skrive noe klokt som tilbakemelding til medstudenter. Samling i morgen. Pent, men kaldt i morges.
Postet 29-10-19 kl 09:28 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Mornings! Kjørte dieseldrog i dag, hjelpe meg som jeg savner lille Elly elbil! Hun måtte bli med mannen, han skulle helt gjennom byen, tilbake til vanlig jobbsted og siden ut på prosjektsted, det hadde blitt mye bompenger! Kollektivt utgikk, i ettermiddag er det litt vel mye som må klaffe, med trening, korpsøvelser, katt til dyrlegen etc. Huhei hvor det går!
Postet 29-10-19 kl 09:40 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Modemet mitt ville ikke mer på torsdag. I dag tidlig var tekniker innom. Vi skal få nytt utstyr og det hadde de tydeligvis gjort 15.10. Jeg har ikke sett noen, men når du får nytt så stenges gammelt av. Så det var jo ikke så rart. Men å kommentere at jeg har fått nytt når de ikke har vært inne i leiligheten er lavmål altså.
Postet 29-10-19 kl 10:05 av star star er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg skriver og ekspederer enkeltvedtak. Til tross for omfattende bruk av copy/paste bruker jeg omtrent 5-6 minutter per vedtak og skal fatte 225... Likte det bedre før vi fikk elektronisk saksbehandling og kunne kjøre flettefiler...
Postet 29-10-19 kl 12:17 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Blånn: Om det er det samme som står i hvert brev, så må det vel være mulig å kjøre masseutsendelse fra systemet?

Det er IKKE NOE lettere verken å legge seg om kvelden eller å stå opp om morgenen etter klokkesnu. Like lite trøtt om kvelden og like forbanna trøtt om morgenen.
Postet 29-10-19 kl 13:17 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fersken: Nei... Kan visst ikke det. Har sjekket opp.
Postet 29-10-19 kl 13:44 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Mams sin avatar
Ferdig med dagens jobbing. Nå er det dusj og så Ahus for kontroll. Tror jeg begynner å gråte om de ikke sier at jeg kan begynne å belaste benet litt.
Heldigvis har de satt syndesmoseskruer så jeg skal kunne gå med de, fremfor å måtte humpe på krykker 6 uker til for så å fjerne skrue. Tusen takk til kirurgen som tok en god avgjørelse der.
Postet 29-10-19 kl 13:48 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Dagen ble slettes ikke som jeg hadde tenkt. Blomstrer på røntgen med en av unga.
Postet 29-10-19 kl 14:28 av star star er aktiv nå
Gammel
Pelen sin avatar
Candy, hvilken sykkelreparatør bruker du nå? Min tidliger har lagt ned.
Postet 29-10-19 kl 16:42 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Nå har den vært på Anton Sport, siden det var reklamasjon. Men ellers bruker jeg Bike Fixx på Røa, det er de samme gutta som hadde Røa sykkelservice.
Postet 29-10-19 kl 16:46 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ferdig! Jeg vil ikke si at dagen har gått fantastisk bra. Men greit nok får holde.
Postet 29-10-19 kl 17:10 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no