Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 08-01-21 kl 09:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
Sol sin avatar
Jeg sitter og venter på at noen skal gi meg nye vinterdekk. Eller gi er vel en overdrivelse, jeg får lov til å betale for dem. Men det var på tide, så da er det bare å få det gjort.

På et stille venterom hygger jeg meg med FP, strikketøy og planlegging av undervisning med en del elever i karantene.
Postet 08-01-21 kl 09:28 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God fredag fra hjemmekontoret. Klar for Første skikkelige fredag i år. Etter ei uke med mandag hver dag, så er fredagen særdeles kjærkommen.

Slit'an med nye vinterdekk Sol.
Postet 08-01-21 kl 09:30 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag!

Denne uken har vært bratt så helg blir magisk selv om den er uten planer.
Postet 08-01-21 kl 09:35 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Fredag.

Etter to dager med ganske intens møtevirksomhet er en fredelig hjemmedag i ullkjole og med radio og te helt greit. Jeg har masse å gjøre, men skal prøve å bare arbeide en vanlig arbeidsdag for å få tid til tur og trening og en lang og rolig kveld.
Postet 08-01-21 kl 09:46 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg tror jammen jeg må hente ved og fyre opp fra morgenen av i dag også. Det er litt kjølig å sitte stille altså.
Postet 08-01-21 kl 09:55 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Fredag! Ulempen er bare at neste uke ruller ting virkelig i gang på jobb.
Postet 08-01-21 kl 09:57 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fredag er deilig! Vi rakk nesten en uke på skolen før nye karantener. Rektor fikk melding i det vi skulle sette oss på syklene i går ettermiddag.
Postet 08-01-21 kl 10:04 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Neste uke tar seg opp jobbmessig, ja. Huttemegtu januar og februar skal bli bratt.

Jeg har altså livet sånn på stell. I dag har jeg dusjet, tatt på ren genser, litt fancy krem i ansiktet og mascara.
Postet 08-01-21 kl 10:10 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Endelig fredag. På plass på kontoret, håper det blir en rolig dag.
Postet 08-01-21 kl 10:11 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
, Fintdethei!
Postet 08-01-21 kl 10:12 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har fått en vond muskelknute bak ved høyre skulderblad og finner ingen god arbeidsstilling.

Og så har jeg bare lyst til å ligge under dyna mi og glemme verden litt.
Postet 08-01-21 kl 10:19 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Dusjet, Fintdethei!

Jeg sitter på et litt akutt hjemmekontor, og så skal barnet straks i barnehagen og så må jeg faktisk på det ordentlige kontoret. Har heldigvis tørrshampoo.
Postet 08-01-21 kl 10:23 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Denne uken har vært laaaang, så godt med helg om noen timer!
Postet 08-01-21 kl 10:25 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Hjemmekontor på barneskrivebord og gammel bast-stol gjør ikke akkurat underverker for nakken kjenner jeg. Tror jeg må ut og finne noen manualer så jeg får trent opp igjen nakken som har blitt ignorert siden 12.03.20.
Postet 08-01-21 kl 10:26 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Full uke etter lang ferie burde ikke vært lov.

Avspaserer noen timer senere for å nyte litt sol og utetid, så en helg uten noen spesielle planer. Digg!
Postet 08-01-21 kl 10:32 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret i dag. Det er visst ingen andre her (vi er ca 150 ansatte), men jeg slipper å gjennomføre det viktige møtet mitt fra senga og etterpå få kjeft for at jeg har snakket så høyt.

Og så er det helg. Det blir bra.

Jeg har bestilt bord på fin restaurant. Når det ikke er lov til å servere alkohol kan vi i tillegg kjøre slik at vi ikke belaster kollektivtransporten. ikke så galt at det ikke er godt for noe.
Postet 08-01-21 kl 10:32 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har bursdag i dag og har blitt behørig feiret med partyhatter, overdådig frokost og gaver. Det er en høyst forglemmelig alder, men bursdag er fortsatt stas!
Postet 08-01-21 kl 10:44 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sjonglerer fysisk og digital undervisning og hjemmelivet vs jobblivet. Alle elementene går sånn passe. Ungen er hjemme syk og jeg skulle egentlig løpt hjem i pausen, men så smalt det på jobb og jeg må drive med digital undervisning fra et grupperom her. Heldigvis har jeg bare undervisning frem til 15.30.
Postet 08-01-21 kl 11:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har verdens beste timeplan i år, og er akkurat ferdig med ukas undervisning. Nok å gjøre, men tror jeg beveger meg hjem først.
Postet 08-01-21 kl 11:18 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg har vært meget effektiv så langt i dag, og jeg har et langt møte i ettermiddag, så jeg lurer på om jeg rett og slett skal ta på meg skia og ta et par runder på jordet før den tid. Det er noen fordeler med hjemmekontor da.

Sånn ellers: Trøtt, gadd ikke hive ut juletreet 6 januar, så må gjøre det i dag, laaang uke, stas med helg.
Postet 08-01-21 kl 11:42 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Timar! Håper den blir fin!

Tjorven: Kos deg på restaurant! Tror vi må ha take-away i løpet av helgen. Støtte de litt i disse dager. Mine to raringer synes ikke restaurant er stas.

Nydelig vær ute, kaldt, på jobb.
Postet 08-01-21 kl 11:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hurra for Timar!

Jeg har digital undervisning i dag, første og siste økt. Elevene er så gode, så, og jeg gleder meg til å se i alle fall noen av dem på skolen neste uke. Men herregud som jeg savner lunsj med kollegene!
Postet 08-01-21 kl 12:07 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Timar

Jeg er så trøtt for tiden. Slet med hodepine og litt Anna i går kveld og tok en tablett. Jeg må ha sovna i det den tok effekt. Så våkna på sofaen av alarmen.
Postet 08-01-21 kl 12:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Gratulerer med dagen Timar

Sitter og fryser på hjemmekontoret. Var ute og løp og har ikke klart å få varmen i meg etterpå. Blir sikkert bedre etter en dusj (men må trene styrke først).

Tar en tur på hytta i helgen - første gang etter koronaen satte inn....
Postet 08-01-21 kl 12:13 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hurra for Timar!

Jeg har hjemmekontor i barndomshjemmet, som vi er i ferd med å tømme før salg. Blir arbeidshelg straks arbeidsdagen er over, skjønt akkurat nå er det uklart for meg når det skjer. Ikke noen rolig første uke! Har maskara og til og med pudder, her leveres det på høyt plan. Har ikke dusjet ennå, da.
Postet 08-01-21 kl 13:11 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg sitter på kontoret og reflekterer over at det egentlig er mye bedre å sitte alene hjemme, enn å sitte alene på kontoret. JEG SAVNER FOLKA MINE!
Postet 08-01-21 kl 13:23 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
... og HURRA for Timar, da!
Postet 08-01-21 kl 13:30 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Hurra for Timar!

Og HELG.

Samtale med Lillesøster i morges:

Lillesøster: "Ka for ein dag e det i dag?"
Jeg: "Fredag"
L: Yey!
J: Og i dag kommer Bonusgutten.
L: YEEEY
J: og Storebror skal på avlastninga
L: Yey, da blir det mer stille
J: Og blir spaghetti til middag
L: Yey, henne e ein fin dag.




Nå blir det ikke spaghetti da, ettersom xen til kjæresten ringte og sa hun plukker med sushi og greier når hun kommer og leverer, men kyllingspyd og vårruller er nesten like populært som spaghetti, så tror det skal gå bra.
Postet 08-01-21 kl 14:26 av Serafin Serafin er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no