Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 08-09-22 kl 06:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontordag i dag. Jeg er veldig glad for å jobbe i sentrum, men det er også godt å slippe reisen noen dager.
Postet 08-09-22 kl 07:35 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
På kontoret. Syns nesten ukene går litt for fort nå, og ettermiddagene er borte på null komma svitsj.
Vi har fått en ny kollega her på jobben som har satt i gang Tabata treninger 2 dager i uken. Så i dag har jeg planer om å slenge meg med der, selv om burpees og mountain climber og sånne øvelser egentlig er hat.
Postet 08-09-22 kl 07:43 av Mex Mex er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret. Ikke overveldende mye jobb, så dette tegner til å bli en fin dag - bortsett fra at det regner da.
Postet 08-09-22 kl 07:46 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen fra kontoret. Enig i at mountain climbers og burpees (eller drepere som det heter hos oss) er temmelig fæle, men det er jo mye god lagbygging i å slite sammen.
Postet 08-09-22 kl 08:36 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Hjemmekontor i dag. Nå er det allmøte i halvannen time og da kan jeg strikke.
Postet 08-09-22 kl 09:00 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Snart på jobb. Ein del møter og brannøvelse, før eg har kunst & håndtverk med to klassar og så overtar eg stafettpinnen på sfo og held den open til alle er gått heim. I morgon skal heile skulen på tur og så er det helg.
Postet 08-09-22 kl 09:07 av Hjertensfryd Hjertensfryd er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Det er litt heftig om dagen og hodet mitt har funnet ut at det beste er å trøkke ordentlig til med smerter. Det blir spennende å underholde elever i dag.
Postet 08-09-22 kl 09:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Kroppen min lider fremdeles etter burpees/drepere mandag kveld. Det får bli enten lang tur med hunden i sola i dag, eller rolig yoga.

Huff Blondie, håper det letter utover dagen.
Postet 08-09-22 kl 09:59 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Blir satt til å gjøre ting jeg hverken har myndighet til å ta en avgjørelse på eller faktisk har mulighet til å gjøre det.
Ellers krangler magen. Fikk testa meg for uvi før jobb, men det har jeg ikke.
Postet 08-09-22 kl 10:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Ny dag med heldagsmøte på teams, så jeg sitter hjemme. Spillerom aka glassbur på kontoret er ikke så ok for en hel dag. Fordelen her er god kaffe og kort vei ut i solen i pauser.
Postet 08-09-22 kl 10:39 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg skal ikke gjøre burpees :nyoperert: Henger på sykehus etter galleblæreoperasjon i går og målet for dagen er å tasse ned til apoteket i første etasje.
Postet 08-09-22 kl 11:39 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring, ingling!

Angstnivået gjennom taket. For noe som egentlig ikke er min feil. Men jeg burde ha skjønt.
Postet 08-09-22 kl 11:53 av star star er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Ingling, høres ikke godt ut. Håper du kommer deg raskt.
Postet 08-09-22 kl 13:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Tusen takk! Har vært dårlig siden mai, så smerter etter operasjon er å foretrekke siden jeg trossalt forventes å bli mye bedre snart. Inntil videre stotrer jeg rundt i gangene sammen med andre pasienter for å få litt bevegelse.
Postet 08-09-22 kl 16:13 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring, Ingling.
Postet 08-09-22 kl 17:43 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Tusen takk!
Postet 08-09-22 kl 21:15 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no