Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 30-01-23 kl 07:03 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
God morgen!
På toget på vei til jobb.
Ikke helt klar for ny arbeidsuke kjenner jeg. Helgen gikk bort i fotballturnering for 12-åringen.
Postet 30-01-23 kl 07:31 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg har vondt i viljen, men må komme meg i dusjen.
Postet 30-01-23 kl 07:46 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Men, om en uke sitter jeg på flyet til sol, varme og ungdomsminner.
Postet 30-01-23 kl 08:19 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er oppe, skal snart kjøre ungdommer før jeg skal forsøke å få kontroll på masteroppgaven min. Muntlig fremlegg om en drøy uke, da er det jo fint å ha noe å vise til.

Det høres deilig ut med sol å glede seg til, Blånn!
Postet 30-01-23 kl 08:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen!

På hjemmekontoret heldigvis. Har vært mye våken i natt grunnet regn og vind, men la meg tidlig, så jeg har vel fått de timene jeg trenger.
Postet 30-01-23 kl 08:37 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vondt i viljen her også.
Men kommet meg på kontoret.
Postet 30-01-23 kl 09:11 av star star er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Lykke til Blondie! Eg har ein fin dag på jobb, først fagsamtale med elev, så undervise i lyrikk og lunsj med gammal kollega. Så er eg ferdig!
Postet 30-01-23 kl 09:14 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
God morgen! Etter to hele uker med sjukdom har jeg i dag bare resthoste og matlysten er nesten tilbake. Nå håper jeg at resten av vinteren blir uten mer virus.
Postet 30-01-23 kl 09:18 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Jeg har kaffe, og holder på med permitteringsforberedelser.
Postet 30-01-23 kl 09:26 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb, og dette er en litt mer normal uke enn det jeg har vært utsatt for i det siste ... vi håper at alt går etter planen.

I dag må jeg kjøpe noen bursdagspresanger, men ellers står det lite på kalenderen.
Postet 30-01-23 kl 09:27 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Og gratulerer til oss for å ha holdt ut med, snart, fem januarmandager på rappen.

Postet 30-01-23 kl 11:00 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Er januar ferdig allerede? Vi har hatt så mye å gjøre at dagene bare har flydd avgårde. Hjalp litt med en uke fri da.

Jeg skal hive meg rundt og bake brød og rydde litt på kjøkkenet, ommøblere litt på kopper og kar og lage siruper til kaffen. Prøver meg på sweet chili, sjokolade, vanilje og salted caramel i første omgang. Hva annet liker folk?
Postet 30-01-23 kl 11:20 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Eia:

Har allerede vært supereffektiv. Nå venter jeg bare på telefon fra verksted. Bilen er på EU-kontroll OG service. :bitenegler:
Postet 30-01-23 kl 11:25 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

I Houston på jobb denne uken - døgnvill så det holder. Så snart klar for trening og jobb.
Postet 30-01-23 kl 11:33 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det diktet om lengden på januar er helt ekstremt beskrivende for hvordan jeg (og familien har hatt det i år). Det var så mye som skulle skje, og så ble det helt annerledes og mye mer strevsomt.

Men nå er det snart over. Og i går tok jeg t-banen hjem fra byen da klokka var halv fem, og det var ikke helt mørkt. Det er bedre tider i vente.
Postet 30-01-23 kl 11:43 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Det går mot lysere tider. Kjørte lillesøster på trening kl. 17 på onsdag og oppdaget at det ikke var mørkt. Da jeg kjørte inn mot sentrum i dag, la jeg også merke til at det er lyst før kl. 9.

Lykke til med både bakst og masterskriving og annet!
Postet 30-01-23 kl 12:21 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg ble så dynket i regn i helgen at jeg allerede har sjekket yr for neste helg
Har takket ja til både det ene (utvikling av kurs) og det andre (strikke premier til inntekt for julebord) her på morgenkvisten, så helgen har vel gjort meg godt likevel
Postet 30-01-23 kl 12:47 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no