Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 31-01-23 kl 07:03 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen fra kontoret. Regn, sludd og masse vind her i dag.

Startet dagen med testing i nytt system, og kjenner at tålmodigheten kommer til å få prøvd seg...
Postet 31-01-23 kl 08:35 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har startet dagen med å steke vafler og dele ut presanger. Mannen min blir 49 i dag, men enda litt viktigere var det visst at snuppa mi blir 18.

I kveld skal vi spise middag på restaurant og hun gleder seg noe vanvittig til å bestille vin på lovlig vis. (Alkoholkonsum har hun drevet med en stund allerede, men det snakker vi ikke så mye om.)
Postet 31-01-23 kl 08:50 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med snuppa og mannen, Tjorven!

Har kommet meg på kontoret. I dag er det andre halvdel av dagen som er møter.
Postet 31-01-23 kl 09:06 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dobbeltbursdag Tjorven.


Jeg er på jobb. Krevende møte i ettermiddag, så jeg skal bruke formiddagen på å lage tidsplaner og organisere innledere og kjøpe blomster og annet småplukk.
Postet 31-01-23 kl 09:14 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Gratulerer til jubilantene hos Tjorven!

Jeg har fri i dag og lader opp til å starte i ny jobb i morgen. Litt skrekkblandet fryd etter nesten 18 år i samme jobb

Planen er å bruke dagen til trening, en bytur og en god del strikking
Postet 31-01-23 kl 09:19 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Gratulerer til dere Tjorven! Tenk at dei vert 18 i år! Her er det rolig dag med behandling og jobbing heime. Deilig.
Postet 31-01-23 kl 09:22 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
GeekyGirrrl sin avatar
God morgen og gratulerer med 18-åring Tjorven. Ja og sjølvsagt 49-åring ikkje minst.

Eg har småsjuk taus med meg på gjømmekontoret i dag. Dagens utfordring blir å finne ut korleis i h.. eg får febermålaren til å vise celsius igjen og ikkje fahrenheit.
Postet 31-01-23 kl 09:26 av GeekyGirrrl GeekyGirrrl er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for jubilantene, Tjorven!

Hunden har urolig mage, så jeg tuslet rundt i nabolaget fra fem til seks. Koselig frokost med storfamilien etterpå, nå hviler jeg litt før jeg eventuelt skal finne på noe fornuftig.
Postet 31-01-23 kl 09:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hipp hurra for jubilantene, Tjorven!
Straks klar for medarbeidersamtale her på jobben med ny leder.
Postet 31-01-23 kl 10:01 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Gratulerer med dobbeltbursdag i huset, Tjorven

Jeg jobber aldri så sakte som når jeg har lite å gjøre
Postet 31-01-23 kl 10:08 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer med dobbeldag!
Postet 31-01-23 kl 10:14 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dobbelbursdag, Tjorven!
Postet 31-01-23 kl 10:20 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Gratulerer med 18 åring Tjorven :fest: Og gratulere med mannen også!

Starter dagen på hjemmekontor, det er okei å slippe å stampe i trafikken på morran. Kommer litt sånn nonsjalant til lunsj.
Postet 31-01-23 kl 10:37 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen til mann og datter til Tjorven!

Det var småglatt ute i morgentimene i dag, men kom meg heldigvis helskinnet på jobb. Og så er kaffemaskinen i etasjen min ødelagt!
Postet 31-01-23 kl 10:55 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hurra for 18-åringen, Tjorven, og til mannen. Håper dere får en fantastisk dag alle fire!

Er i teamsmøte; det regner litt, har nok å gjøre og klager i grunnen ikke.
Postet 31-01-23 kl 11:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Gratulerer med dagen til datter og mann, Tjorven!

Jeg har litt roligere på jobb sammenlignet med hva jeg har hatt det siste året så jeg prøver å tømme mailboxen og utføre ting som har blitt utsatt. Kjedelige greier.
Postet 31-01-23 kl 11:14 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Grattis med mann og datter Tjorven!!

Jeg er på jobb og skal trene før jeg drar hjem i dag, nå har jeg skrevet det, da må det skje! :dørstokkmilen:

Fysiotime etter lunsj, det blir godtvondt, har noe nakke/skuldergreier som må løses opp i.
Postet 31-01-23 kl 11:16 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hurra for 18-åringen!

Jeg er på jobb. Det er bratt denne uka. Hadde en liten meltdown på jobb i går, men rektor plukket opp bitene og lappet meg greit sammen igjen. Mandag er det sol og varme.

Akkurat nå er et av «mine» trinn utenfor huset og jeg kan senke skuldrene og alt går på skinner. I kveld er det korps. Det gleder jeg meg til!
Postet 31-01-23 kl 13:19 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Hurra for bursdagsfestivalfamilien Tjorven!

Eg sit akkurat no og ser på ein pose sjokolade. Den kom på døra her i går, ei venninne som var innom og ville gi meg ein klem og ei helsing. Det vart ei fin avslutning på ein driten dag. Men til poenget. Posen er uopna! Det er eg litt stolt av faktisk.

I kveld skal eg avgarde og øve med ein pianist som eg skal spele i lag med på eit arrangement i helga. Kjenner på nervar, eg er temmelig rusten og å spele med mic i eit stort kulturhus er meir enn eg burde ta på meg. Samstundes er det no litt gøy å berre hoppe i det også. Om ikkje nervane tar meg så kan det gå bra.
Postet 31-01-23 kl 17:19 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Tenk, 18 år, Tjorven! Det har hun vel ventet på omtrent siden hun var ... tre eller noe?
Postet 31-01-23 kl 17:52 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Blånn.



Krevende møte er ferdig og gikk bra. Nå jobber jeg bitte litte gran før jeg skal gå og trene.



Møte i morgen også, heldigvis ikke like krevende.



Lang arbeidsdag på torsdag. Men på fredag skal jeg bare ha halv dag på hjemmekontor. Og så hytten.
Postet 31-01-23 kl 18:57 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Sitat:
Tenk, 18 år, Tjorven! Det har hun vel ventet på omtrent siden hun var ... tre eller noe?
Ja! Noen unger har forberedt seg til 18-årsdagen litt lenger enn andre. Snuppa er definitivt en av dem.
Postet 01-02-23 kl 08:27 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no