Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 01-02-23 kl 07:03 av Kaffestuggu

Februar!

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Dagen kunne gjerne startet bedre. Spørs om ikke legevakta må besøkes.
Postet 01-02-23 kl 08:42 av star star er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
Oj, hva har skjedd star?

Her startet dagen bedre. Jeg sov helt til klokka ringte, og det er langt ifra alltid. Så nå er jeg på jobb for ukas andre og siste kontordag. Det regner kattunger, og skal blåse mye i dag også.
Postet 01-02-23 kl 08:47 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Oida, Star. Hva har skjedd?

Februar ja!
Jeg har også sovet til klokka ringte i dag og føler meg mer uthvilt enn i går.
Her er det kaldt og klart i dag, så i dag titter nok sola frem litt etterhvert.
Postet 01-02-23 kl 08:57 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er fornøyd med å ha overlevd januar.
Postet 01-02-23 kl 08:59 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Uffda star. God bedring.



Jeg er på jobb. Jeg er trett og sur og har vondt i hodet. Og, om en time må jeg være sprudlende og konstruktiv i et møte som varer til ca kl. 13.30 og så kan jeg være litt mer tilbakeholden som hjelper i en annen sitt møte til ca kl 18.


Jeg har hatt bedre dager. Men, for formens skyld er det sannsynligvis bedre å måtte gjøre noe aktivt enn å prøve å være kreativ ved en datamaskin.



Kaffe. Sikkert en god ide.
Postet 01-02-23 kl 09:03 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Håper dagen blir bedre, star og Blå!

Spennende dag i familien - eldste venter noen tilbakemeldinger om skoleopptak. Jeg er hjemme med (halv-)sykt barn og strikker votter (av garn fra Blå, faktisk )
Postet 01-02-23 kl 09:43 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på vei til jobb etter å ha levert minstemann til skoletaxien. (Takk for velferdsstaten!)

Jeg håper veldig på at lyset får meg i bedre humør, for sånn som det her kan jeg ikke ha det i hodet mitt. Men; i dag får vi ny direktør på jobb, og det bare MÅ bli bedre enn den forrige. Så jeg forsøker meg på å gå inn i februar med et smil.
Postet 01-02-23 kl 09:51 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Star; håper det ikke er noe alvorlig!

Februar, men jammen var det glatt i dag tidlig, ble overrasket.

Sønn på 14 er sendt på skolen med en haug røde klær; de har fargedag på skolen og hans klasse fikk rød. Klassen med flest poeng får pizza. Jentene skal visst sminke guttene og ta på dem neglelakk slik at de får flere poeng.
Postet 01-02-23 kl 10:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God bedring til Star og lykke til til Blå som har en litt hektisk dag foran seg. Krysser fingrene for Appelsinbarnet også.

Vi landet januar med nytt førerkort i familien. Det er deilig å la øvekjøringen få hvile en stund, selv om vi har hatt mange fine stunder og prater sammen i bilen.
Postet 01-02-23 kl 10:31 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg kan ikke tro at det er februar allerede.
Hektisk prosjekt på jobb og mye som har skjedd på fritiden. Dødsfall, bursdager og det som hører med.

Februar kommer sikkert til å gå enda fortere og plutselig er det påske.
Postet 01-02-23 kl 10:41 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
scilla sin avatar
Overlevd tidenes lengste januar
Nå kan bare resten av 2023 komme. God februar alle!
Postet 01-02-23 kl 10:48 av scilla scilla er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det bare blør og blør. Neseblod. Sitter på øre nese hals nå.
Postet 01-02-23 kl 10:52 av star star er aktiv nå
Gammel
Syrinx sin avatar
Fy, så ekkelt, star. Men kanskje er du i orden no? (Mamma fekk det der på bubiltur, langt frå sjukehus. Pappa fekk ikkje lov å køyre ho til sjukehus, måtte ta ambulanse. Men på sjukehuset fekk dei stoppa det ganske så effektivt. Håpar på like kjapp tilfrisking for deg.)


Eg har rydda, tørka støv og vaska 1/3 av stova. Berre resten igjen. (Og så er eg så glad for at naboane er på jobb, for eg har vore ute og flasha rattata i eit klumsete sekund. Ikkje berre-berre å dra fram ein tung vedsekk frå under trappa når ein berre har morgonkåpe på. Jaja. Fullmåne denne morgonen.)
Postet 01-02-23 kl 13:21 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hjemme på nåde. Nesten. Ser jeg blod er det 113 og sykehus. Begynner å få igjen følelsen i overkjeven.
Postet 01-02-23 kl 14:00 av star star er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
TAkk for omtanke.



Jeg er faktisk ikke helt i form. Men det går greit. Det møtet jeg har ansvar for er snart ferdig og så er hurtigrydding til neste.
Postet 01-02-23 kl 14:15 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Blånn
Postet 01-02-23 kl 15:40 av star star er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Jeg har tilbragt dagen på erfaringskonferanse, om økt livsmestring. Passer bra med tanke på utblåsningen i går. Bare hatt positive og konstruktive mennesker rundt meg hele arbeidsdagen. Og deilig tidlig hjemme fra jobb.
Postet 01-02-23 kl 16:30 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
på Blånn og Star.
Postet 01-02-23 kl 16:42 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no