Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 04-02-23 kl 07:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Syrinx sin avatar
Tidleg oppe i dag, skal til byen på det rikelig omtala speleoppdraget. Kjenner det er veldig godt at hovudet får litt anna å tenkje på, men det er også litt skummelt kor utmattande det er. Gladsliten i det minste da, det er bra.

Resten av dagen blir det truleg litt søvn, samt eit lite surdeigsprosjekt som etter planen skal bli pizza.
Postet 04-02-23 kl 09:15 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Deilig å våkne til koselørdag i Oslo. Skal rusle ned til frokostsalen før jeg dusjer og stikker til en venninne på kaffe. Blitt invitert.med av en kompis på fest i kveld,men er litt usikker på om jeg skal slenge meg med for det bruker å bli slikt et sjøslag. I går møtte jeg en gammel studievenninne på løkka og vi spiste god meze før jeg ble med henne på jobb. Hun skulle se en forestilling på dansens hus hvor hun jobber så plutselig sitter jeg og ser på et stykke samtidsdans. Artig å få med seg slikt selv om jeg virkelig ikke har peil på dans. Må stikke innom storsenterer og kjøpe lue og hansker. Kaldt og surt her og jeg har pakket med meg litt lite klær.
Postet 04-02-23 kl 09:19 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal på tur med vesleungen min i dag, det blir bra! Vi skal bare rusle og gjøre det som faller oss inn helt til i morgen.
Postet 04-02-23 kl 09:23 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Høres ut som både Vixen, Blondie og Syrinx har hyggelige helgeplaner

Jeg skal til frisør, går på drop-in siden jeg da sparer endel. Så blir det et par butikker for å handle noe og pizza hos bonusmor i kveld med ungdommene.
Postet 04-02-23 kl 09:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God formiddag! Jeg skal synge min første korkonsert på 12 års tid i dag, og er faktisk litt nervøs. Men det blir gøy når vi er i gang! Lader opp til lang dag med prøver og forberedelser nå.
Postet 04-02-23 kl 10:59 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sovet i egen seng i natt. Begynner å føle meg som meg selv, men har puls i 150 med en gang jeg gjør noe. Men jeg skal jo ikke gjøre noe så.
Prøve å få lest litt og begynne på en obligatorisk oppgave tenker jeg.
Postet 04-02-23 kl 12:22 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen. Plan for dagen er klesvask og husvask. Og så må jeg ut for å handle de siste tingene før mannen og jeg reiser på mandag. 2 dager til sol og varme.
Postet 04-02-23 kl 13:14 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Sol og varme høres nydelig ut, Blånn!

Har handlet diverse og lurer nå på å begynne å rydde i papirer rett og slett.
Postet 04-02-23 kl 14:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har vært på fjelltur og det var helt sykt deilig
Postet 04-02-23 kl 15:29 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg er i Amsterdam med lillejenta, som har ditchet meg for sin gamle bestevenninne som bor her. Huff, så leit, må trøste meg med vin på utekafé. Får møte dem til middag, da. #morbetaler
Postet 04-02-23 kl 15:59 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Fyrst, litt frå ego-mego: Eg har altså hatt speleoppdrag og greidde halde nervane i sjakk, så DET GJEKK KJEMPEBRA! (altså, så kjempebra det kan gå når ein er rusten. Men ja, eg er så nøgd.)

Candy- du får berre halde ut på utekafé. Kos deg som berre det, Amsterdam er herlig.

Appelsin- Eg oppdaga fjellglede i forfjor og skjønner 100% kva du meiner med sykt deilig. Godt jobba som kom deg ut og opp i dag!

millact- Vart det rydda med deg? Godt når slikt arbeid er gjort i alle fall. Og grattis med ny sveis!

Blånn- Å, herre min hatt. Kor skal dokker? Sol og varme høyrast så meir enn fristande ut.

star- Godt du kjenner forma komme seg, men det høyrast no ikkje heilt heldig ut med puls som er såpass ivrig.

ingling- Lukke til med konsert i dag! Musikk er ein fantastisk hobby. (Og den konserten ser underhaldande ut, tippar på god stemning i salen.)

Blondie- Håpar du kosar deg på tur. Det høyrdes fint ut å berre leve sakte i lag.

vixen- Herlig Osloliv!! Eg hadde ei liknande helg for litt sidan, det er så godt å surre og nyte livet slik. Eg synast du skal gå for sjøslag!
Postet 04-02-23 kl 16:55 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Syrinx: Vi skal til Kenya. Mannen skal jobbe første uka. Da skal vi være i Nairobi. Safari i helga og deretter en uke i Mombasa.
Postet 04-02-23 kl 16:59 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Smeis! Det høyrast spennande ut. Og varmt, type herlig varmt.
Postet 04-02-23 kl 17:00 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Syrinx: Ja, fikk ryddet godt i alt av papirer. Så flott at spilleoppdraget gikk bra. Hva spiller du?
Postet 04-02-23 kl 18:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg spelar tverrfløyte. Har ei fortid som veldig flink, om det er lov å seie. No er eg rusten, men det lot seg gjere å finne fram litt klang likevel.
Postet 04-02-23 kl 18:05 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Så kjekt, Syrinx. Vel gjennomført!

Har ikke gjort noe av det jeg sa jeg skulle gjøre. Har smårydda litt da.
Postet 04-02-23 kl 18:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Takk, star. Og eg vil no seie vel gjennomført til deg også, smårydding er aktivitet nok spør du meg.
Postet 04-02-23 kl 18:57 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Candy, putt tips i Amsterdam-tråden min hvis du har noen!

Vi har vært på besøk hos venner med en månedsgammel baby, det var veldig hyggelig og jeg er veldig glad det ikke er meg. Så gikk vi innom Mathallen og kjøpte en bit skrei som jeg snart skal lage middag av. Fin lørdag, det.
Postet 04-02-23 kl 19:27 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no