Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 05-01-17 kl 08:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Innimellom hadde det nok vært greit å drikke kaffe. Vel, vel, jeg er oppe og litt klar for jobb. Jeg syns det blir verre og verre å stå opp etter ferien. Så jeg kjenner veldig godt etter om jeg ikke har litt vondt en eller annen plass, men nei, bare litt forkjøla. I dag vurderte jeg å foreslå for lillebror at han jo kunne være hjemme siden han hoster Vi skal altså på jobb og skole allesammen.
Postet 05-01-17 kl 08:54 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg gikk sesongens første skitur i lysløypa i går, og jeg er altså så støl! I nakken!
Siste arbeidsdag denne uka, og det passer meg for så vidt veldig bra. Selv om fri i morgen innebærer et par skumle ting jeg kvir meg litt for..
Postet 05-01-17 kl 09:01 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg er hjemme med en pjusk lillesøster i dag, men får heldigvis gjort en del jobbing hjemmefra, så det burde gå greit.

Og nå må visst PC restarte på grunn av softwareoppdatering. Supert. Hrmpf.
Postet 05-01-17 kl 09:22 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Brr! Sur vind, 11 minus, kaldt bygg. Brr!
Postet 05-01-17 kl 09:50 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag kjørte jeg til jobb. Det gjør jeg stort sett aldri, men i dag var det en lur ting. Siden jeg har kjørt fra en oppvarmet garasje og til en annen betyr det at jeg ikke har peiling på hvor kaldt det er ute. Men utsikten fra jobb ser kald ut.

Jeg har drukket to kopper av kjip jobbkaffe, og lurer på om jeg egentlig burde ta en tur til nærmeste kaffebar. Både for å kjenne litt på kulda, men også at jeg kunne trengt å klare tankene litt.
Postet 05-01-17 kl 10:11 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Stod opp til 12,5 kalde idag og hadde i tillegg gågruppe med barn som gikk ekstra sakte tror jeg.. Måtte vente på bussen en liten stund og ble iskald. I tillegg dustebilsjåfør holdt på å kjøre meg ned, stoppet noen fra cm. fra hofta mi.
Det kjennes ut som en blæh dag og i tillegg er jeg kald og fryser.
Postet 05-01-17 kl 10:11 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
5 minus i Bergen! Brrrrr!

Sjukt mye å gjøre, så jeg prokastrinerer litt, mens jeg finner ut hvilken ende jeg skal begynne i.
Postet 05-01-17 kl 10:25 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Sto opp til 11 kalde og så for meg frosne føtter når jeg ned i stua. Men nei, eldstedatteren hadde stått opp tidlig og fyrt opp.
Postet 05-01-17 kl 10:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Idiot (42) tok ikke på seg dunparkasen selv om hun absolutt hadde tenkt å gjøre det. Sånn går det når man er nærmest helautomatisert i dagligrutinene. Greide heldigvis å få på ullstrømper og det store varme skjerfet, så jeg skal nok komme uskadd hjem igjen.

Årets første deadline ble ekspedert i går, så er det selvsagt to til på mandag og én søndag i neste uke. Jadda.
Postet 05-01-17 kl 10:28 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Kaldt og nydelig vakkert vinterlys i Tromsø. Jeg har hjemmekontor og nikoser meg med å lese litteratur knuttet til den nye jobben min.
Postet 05-01-17 kl 10:29 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Hutre. Taxi til jobb i dag, siden batteriet på bilen min var dødt og jeg hadde et møte i byen. Yey!

Og jeg trenger desperat en ny dunkåpe, kjenner jeg. :hutre:
Postet 05-01-17 kl 10:33 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
16 minus hos oss, men jeg angret på dunkåpa, for jeg var gjennomsvett innen vi nådde skolen 5 minutter for seint. Det er ubegripelig tungt å sykle med sykkelvogn i mange minus, tror snart jeg må slutte med det.
Postet 05-01-17 kl 10:38 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Puh, jeg har unnagjort skummel samtale nr. 1 i dag. Er litt usikker på om det kommer flere, derfor er det best å telle. Det er kaldt ute, og ikke spesielt mye varmere inne i gamle industribygg. Jeg har flere lag med ull og ullkofte på både overkropp og over knærne.
Postet 05-01-17 kl 10:44 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Dobbelt lag med ull i dag. -5 grader i Bergen er mer enn kaldt nok.
Mye å gjøre, og lite å gjøre på samme tid. Forvirrende arbeidssituasjon for tiden, så da bruker jeg tid på å sjekke jobbmarkedet og å søke etter flybilletter til sommerferien.
Postet 05-01-17 kl 10:49 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg høyner med -19 på indre Innland i dag tidlig.
Har startet dagen med en liten treningsøkt, og har i grunn fått varmen i kroppen og hodet i gang.

I dag starter vi opp med alpintrening for begge guttene. Selvsagt på den kaldeste dagen. Kan ikke si jeg gleder meg til 2 timer ute i kulda i dag.
Postet 05-01-17 kl 10:56 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Minus 12 hos oss også. Kaldere enn vi er vant til, gitt!
Postet 05-01-17 kl 11:02 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
-11 her, greit nok. Føles ofte kaldere pga kalde rå gufs fra sjøen. Lille så det som ekstremt ille å ha på strømpebukse i dag, så jeg har sendt henne på skolen i tynne bomullsbukser og sommersokker. Jeje. Mest pga dårlig tid for å rekke skolen da jeg oppdaget det. Hun fryser sjelden, har dress og har laget en avtale om at når det er SÅ kaldt så bruker man faktisk strømpebukse.
Postet 05-01-17 kl 11:08 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Kaldt i dag ja. Men fin utsikt fra kontoret mitt.

Jeg har også helt usannsynlig mye å gjøre plutselig. Og har nå sittet i en time i en telefonsamtale om noe skummmelt jeg skal gjøre om to uker. Heldigvis har jeg faktisk tid til å forberede meg, så det skal nok gå bra. Men jeg er spent på de neste ukene.

Men i morgen skal storesøster og jeg på kino sammen. Jeg elsker å ha store barn og å kunne gå på filmer som er morsomme for begge.
Postet 05-01-17 kl 11:13 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg er våken, fryser og har fått en kjip telefon. Skal på to kjipe møter. Dagen burde gå oppover snart.
Postet 05-01-17 kl 11:18 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Her er det minus 16 og det fyres i ovn og drikkes kaffe. Til og med hunden syntes det var i kaldeste laget å være ute, så hun var lett å få med seg inn igjen etter morgenluftingen. Nå ligger hun oppå føttene mine og holder meg varm der.
Postet 05-01-17 kl 11:26 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Bluen, nå glemmer jeg hvor store barna dine er, men de kan vel sykle selv??
Postet 05-01-17 kl 12:20 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jobbsyklet i dag også. Vondt i bakenden, for den er ikke innkjørt til slikt. Har også fått arbeidsbukse i håpløst stoff som pusser vekk huden min på innsiden av lårene. Jaja det blir vel bra. Nå får man fortsette med ting man ikke kan tenker jeg.
Postet 05-01-17 kl 12:47 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
-6 i Stavanger er pinadø kaldt nok. Et barn er hjemme etter omgangssyke i går og et gikk lykkelig til skolen i morges. Jeg har glemt adgangskort til jobb og har dermed ikke planer om å bevege meg utenfor kontorlandskapet.
Postet 05-01-17 kl 12:48 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Min bittelille gutteplutt er HELT ALENE på Gothia Cup for innebandy, med bare ti tusen andre unger rundt seg, og skal snart spille første kamp, og jeg synes det er fryktelig skummelt og skulle så inderlig ønske at han ikke var keeper.

Ellers - masse kaffe i dag, kjedelig tasting og skumle forhandlinger. Voksenlivet er oppskrytt.
Postet 05-01-17 kl 15:01 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no