Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 30-09-19 kl 12:27 av Kaffestuggu

Sorry, betjeningen har tullet til vaktlistene i høstferien.

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Trøtt, sliten og ikke helt i slag.
Syns vi var greit avgårde på tur i helga, men bilen viser bare 450 km på returen i går. Uheldig med kjørevær. Pissregn til og tåke som tidvis var kolonnevennlig tilbake.
Postet 30-09-19 kl 12:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Deilig med et sted å drikke kaffe for oss som ikke har høstferie ennå.

Jeg sitter her og blir plaget av Facebook. Jeg klarer ikke å la være å klikke når jeg får reklame for strikkeoppskrifter. Og da får jeg jo bare flere. Så nå fylles det opp med den ene lekre genseren etter den andre. Og jeg får lyst til å strikke alle.
Postet 30-09-19 kl 12:40 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Høstferieschmøstferie.

Gutteslampene lever herrens glade dager i fri flyt hjemme da.
Postet 30-09-19 kl 12:47 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hjemmekontor hos mamma her. Litt feriefølelse over det, da. Jeg trodde jeg skulle få gjort masse, men kropp og hode er ikke helt med på det. Nuvel, dagen er ikke over. Åtteåringen sov lenge og nyter mye skjermtid, så alt i alt skal vi ikke klage.
Postet 30-09-19 kl 12:57 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Høstferie her! Etter to fullpakkede dager så nyter vi en veldig treig start mens vi kikker på alt været ute.

Legohuset i Billund kan forøvrig anbefales! Lego-glede for både store og små!
Postet 30-09-19 kl 13:10 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Høstferie? Hvor? Neida, skal se om ikke jeg kan snike meg på hytta en dag eller to i neste uke.

Enn så lenge er det vanlige donter, og å vente på neste skritt fra potensiell storkunde.
Postet 30-09-19 kl 13:19 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Vi er to, Blå! Jeg er så lett å lede og har to svære esker fulle av strikkeprosjekter. Jeg behøver nok egentlig ikke kjøpe mer farn før i 2025 eller noe.

På torsdag kommer storesøster hjem!
Postet 30-09-19 kl 13:28 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Ikke høstferie her heller, men øyner et lite håp i neste uke!

Jeg har tilbragt formiddagen på legekontorets venterom. Tiden inne hos legen varte vel toppen 4 minutt, men jeg er oppdatert på ukespressen i det minste.
Postet 30-09-19 kl 13:40 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er for lite kaffe i verden i dag, særlig når det er en hektisk jobbdag. Vondt i nakke/hode også, så nå gleder jeg meg til tirsdag.
Postet 30-09-19 kl 14:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Når jeg får svar at MR av hodet mitt var normalt, er det da likt fra sist bilde mon tro? For hvis de ikke har funnet noe som helst så lurer jeg på hvor funnene fra bildene for noen år siden har blitt av.
Postet 30-09-19 kl 14:09 av star star er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Ikke høstferie, men hadde en litt lengre helg, med fest og moro i regnbyen med gamle og yngre studentvenner, i nydelig høstvær, utepils/-vin, spasertur i by og på Fløyen, latter, mimring, kos og stas! Er stuptrøtt etter flere netter med lite søvn, og sent hjem med tog i går, men smiler fortsatt. Lever lenge på dette!
Postet 30-09-19 kl 14:26 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Høres fantastisk ut Addison.
Her er det hjemmekontor mens guttene har ferie. Skulle så gjerne hatt ferie jeg også.
Postet 30-09-19 kl 15:09 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Første jobbedag etter ferie. Middagslur venter...
Postet 30-09-19 kl 17:01 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Jeg slapper på en solstol.
Postet 30-09-19 kl 21:25 av Pelen Pelen er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no