Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 10-07-19 kl 10:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg har overnattet i hengekøye for første gang. I egen hage. Sov veldig greit.
Postet 10-07-19 kl 10:39 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg har hatt den beste starten på dagen. løpetur i skauen i fantastisk vær.
Nå venter en etterlengtet frisørtime, deretter stranda.
F altså.
Postet 10-07-19 kl 10:39 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Vi sitter og venter på at været og værmeldingen skal bli enige. Vi skal kjøre en av verdens vakreste veistrekninger i dag, og da er det verdt å vente litt på sola. Har kaffe, kake fra frokosten og dingser til alle, så vi klarer oss.
Postet 10-07-19 kl 10:54 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Igår sov jeg til 1130, og la meg rundt kl.0100 inatt. Til gjengjeld våknet jeg kl. 5 idag og vært våken siden.Nå begynner jeg å bli sigen...
Så kaffe og frokost er unnagjort.
Jeg og 2 barn ligger i sofaen med dyner og sløver.
Tror beising av hytta blir dagens plan..
Postet 10-07-19 kl 10:55 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Mornings! Sov til nesten ni, da er jeg ganske fornøyd. I dag må jeg begynne å planlegge pakking litt, siden vi skal vest og nordvestover innebærer det alt fra badetøy til regntøy. Litt mer kaffe ute i solen før jeg begynner, tror jeg.
Postet 10-07-19 kl 10:59 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Bah! Jeg har rotet meg inn i kjipe kommentarfelt og har hatt på meg kappe hele formiddagen. Snart gåtur med venninne, tror det er bra for pulsen min. Folk, ass!
Postet 10-07-19 kl 11:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Goddagen! Fortsatt jobbing her. Veldig feriestille i gangen, prøver å samle krefter og motivasjon til å gjøre unna det som må gjøres før min egen ferie, og forberede høsten som plutselig braker løs.
Postet 10-07-19 kl 12:01 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vurderer om jeg skal gå en tur nå, eller prøve å jogge en tur i kveld.
Postet 10-07-19 kl 12:20 av star star er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Styrketrening med eldste, dermed utgår joggetur i kveld med høye kneløft. En gåtur senere i kveld tenker jeg.
Postet 10-07-19 kl 18:40 av star star er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no