Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Førstedesemberkaffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Førstedesemberkaffe

Postet 01-12-18 kl 09:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Snart kaffe og så lesing hele dagen. Pinnekjøtt til middag..
Postet 01-12-18 kl 09:08 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
God morgen. Bare jeg og mini hjemme. De to store dro ut tidlig for å ta toget til Oslo og cupfinale. I kveld skal jeg på adventschampagne med søstersen og noen andre flotte damer. Mini skal overnatte hos onkel og søskenbarn. Mini skal bort på besøk idag så jeg skal prøve å rydde og pynte litt.
Postet 01-12-18 kl 09:39 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Divine sin avatar
Hei fra Riga. Første dag av julemarkedet her, så vi skal spasere ned dit så snart frokosten har fått synke litt. Jeg elsker hotellfrokost, så jeg overdriver alltid. Men vi var oppe tidlig og fikk en halvtimes kardiotrening på treningsrommet før frokost, så litt protestantisme har vi hatt på morgenkvisten.

Vi har med minihøyttaler, så nå hører vi på julemusikk. Har ikke vært lov før i dag. Valgte første sang med omhu, og det bare måtte bli Marshmallow World med Darlene Love.
Postet 01-12-18 kl 09:48 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen!
Her er det håndball som står på planen. Hele dagen nesten. Minsten spiller første kamp kl. 12. Siste kamp i dag kan bli kl. 20.10. Mellomste spiller en kamp kln 19.45.
Postet 01-12-18 kl 10:53 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Familiefrokost med julemusikk, sylte og med to spente barn som endelig fikk åpne adventskalender! Eldste er superfornøyd med Forskerfabrikkens kalender. Jeg har fått kalender med sjokolade og te. Må jobbe litt med tedrikkingen, men sjokoladen er allerede spist. Mannen har fått ølkalender, så han får pent vente noen timer med å åpne sin.

I dag skal vi på Miniøya jul. Jeg var så heldig å vinne billetter, så da blir det familiekosedag.
Postet 01-12-18 kl 11:20 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
God morgen! :kvitre:

Har pakket inn og hengt opp mine åtte kalendergaver. har spist klementin og julesjokolade.

I dag skal vi på adventsgløgg og jeg skal ukeshandle og bake kake til førstesøndagiadventskaffe i morgen.
Postet 01-12-18 kl 12:17 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Input sin avatar
1. desember! Burde egentlig alltid vært en fridag.

Veldig harmonisk og lat start på dagen her. Og nå skal vi straks sjekke ut julemarked på festningen, og etterpå skal vi gå på skøyter. Ser ut til å bli en bra dag!
Postet 01-12-18 kl 12:52 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Dagen derpå etter jobbens julebord igår. Jeg har vasket hus, og nå er batteriet flatt. Julestjerner skal henges opp i kveld.
Postet 01-12-18 kl 14:03 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har hatt med Ville og ei venninne på julemarked, og gjort unna både kransekake og andre godsaker. Ville fant ut at hun skulle prøve en rakfiskbit, og leste ikke så nøye på lappen... Vellagret rakfisk uten tilbehør falt ikke helt i smak, kan vi si.
Postet 01-12-18 kl 15:02 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Deilig 1. desember så langt. Fornøyde barn, mor har fått kaffe, fem jenter har solgt vafler til inntekt for klassetur og nå bretter barna stjerner. Deilig vær er det også.
Postet 01-12-18 kl 15:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har på julemusikk og har kaffe. Rydder og tørker støv innimellom og henter fram adventspynt litt etter litt. Vi skulle egentlig ha sparklet gang i dag, men mannen måtte hjelpe foreldrene sine litt. Jeg kunne helt sikkert ha begynt alene, men jeg vet ikke helt hvor sparkelspadene er.
Postet 01-12-18 kl 15:26 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Da ble det en seier og ett tap. Med seier i første kamp (som minsten ikke spilte) ble det 2. plass i puljen, A-sluttspill og ny kamp kl. 20.10. Selvsagt i en annen hall en den mellomste spiller kamp i kl. 19.45.
Postet 01-12-18 kl 16:34 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no