Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 04-12-18 kl 07:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Mårn. Hjemme lesedag- eksamen imorgen..
Postet 04-12-18 kl 08:02 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Oooh, lykke til, Millen, håper du får lesero i dag!

Jeg skulle sove litt lenger i dag, men det vil jo så klart ikke kroppen når den virkelig trenger det, så da prøver jeg å trene før jobb i stedet. NÅ kjennes det ut som det hadde gått greit å sovne igjen, da.
Postet 04-12-18 kl 08:37 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! :kvitre:

Jeg har startet dagen med å gjøre en hospitant hoppende glad ved å gi han et jobbtilbud.
Postet 04-12-18 kl 08:47 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.

Hjemmeeksamendag. Så her kan jeg ikke henge for lenge.
Postet 04-12-18 kl 09:04 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn.

Jeg sitter hjemme og retter heldagsprøver - undervisningen min går ut i dag fordi elevene har heldagsprøver (igjen ...). Uheldigvis må jeg på et møte på jobb midt på dagen, så jeg får ikke funnet 100 % ro, men det er uansett lettere å få unna prøver her enn på arbeidsrommet der vi sitter fem skravlesjuke damer.
Postet 04-12-18 kl 09:18 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg startet dagen med kake og gaver på senga, nå er jeg på jobb og prøver å finne arbeidslysten. Mulig den ligger igjen et sted i senga...
Postet 04-12-18 kl 09:30 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for deg, Celeben!

Gjemmekontor med heldagsprøver her også. Jeg høyner med nitten skravlesjuke damer på arbeidsrommet, hvor jeg selvsagt er en av dem. Veldig hyggelig, men helt umulig å konsentrere seg.
Postet 04-12-18 kl 10:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg har en skikkelig trøtt tirsdag. Blir litt sprø av møter man trodde man hadde blir utsatt på grunn av et annet møte :rabla: Så nå sitter jeg og venter på at noen skal bli ferdige, og gidder ikke sette i gang med en ny stor jobb.
Postet 04-12-18 kl 10:06 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Tirsdag.
Gruer til møte senere idag. Men det skal nok bli bra til slutt *krampepositiv*
Postet 04-12-18 kl 10:14 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er ferdig med alt av jobbreiser for i år og skal endelig bare være hjemme! Nå har jeg en million ting å gjøre på jobb og like mye hjemme, så nå må jeg til med listeskriving om jeg skal komme i mål med alt uten å tilte. Jeg stresser mer med jobbgreier enn juleforberedelser da, så jeg burde jo virkelig ikke være her!
Postet 04-12-18 kl 10:54 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei,

Hjemme på dag 2 med syk treåring og syk meg selv, men fikk dyttet sønnene på skolen i det minste.

Burde hjemmejobbe og dør litt innvendig av deadlinepanikk, men har ikke hjernekapasitet til å formulere meg som jeg trenger, så jeg satser på at underbevisstheten jobber på spreng så det er lett å formulere i morgen i stedet for.
Postet 04-12-18 kl 10:56 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hurra for celebelen!

God bedring til pjuske folk.

Jeg slepte meg på jobb på grunn av Viktig Møte TM, og så ble det flyttet. Vel, nå er jeg her og har dyttet inn paracet, så da kan jeg like godt bli her en stund. Desember er litt bratt, så langt.
Postet 04-12-18 kl 11:18 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med dagen, Celebelen!

Jeg kan høre igjen! I forrige uke hadde jeg problemer med et øre, og jeg var hos legen og fikk medisin. Som jeg puttet inn i øret slik jeg skulle. Men tre dager senere så var øret helt full av medisin og jeg har vært stokk døv på det øret siden. Og når jeg 4 dager senere fremdeles var døv så tenkte jeg at det var greit å få det undersøkt. Legen var enig i at øret var fullt av medisin og det ble skyldt ut store klumper med hydrokortison. ... og når hører jeg igjen!
Postet 04-12-18 kl 11:35 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg sitter og teller på fingrene (eller tærne) om jeg må få noen til å ta en røntgen etter at noen KJØRTE OVER foten min I FOTGJENGERFELTET i går. Det er fortsatt ganske uvirkelig (og ærlig talt litt traumatisk, selv om det gikk fint, for det var 40 cm fra å gå veldig dårlig, og 14-åringen var like bak meg).

Men de gjør ikke noe med tær, så lenge jeg kan gå og bevege dem, uansett, gjør de?
Postet 04-12-18 kl 11:45 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg vet ikke om de gjør noe, Candy, men hvis du skal anmelde er det kanskje lurt å ha dokumentasjon på evt. skader?
Postet 04-12-18 kl 11:47 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Candy. Du bør gjøre det om du får problemer så at du får det dokumenter til forsikringsselskapet.

En kollega var med om noe for mange år siden og det ble ikke dokumentert og det har vært masse fuss etterpå. Ikke noen stor grei den gangen, men ble problemer over tid.
Postet 04-12-18 kl 11:54 av Pelen Pelen er aktiv nå
Gammel
Sol sin avatar
Det er greit å sjekke opp, Candy. Broren min slet lenge med et brudd i foten som grodde skjevt og som måtte brytes opp.

Jeg er hjemme på andre dagen. Dusjet og gjorde meg klar i dag, men ga opp når jeg begynte å kaldsvette. Prøver på nytt i morgen.
Postet 04-12-18 kl 11:57 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Få det sjekket, Candy! Herre min hatt, for en opplevelse. Har du veldig vondt, og er tærne blå? Jeg endte med krykker og gips da jeg brakk stortåa for en del år siden. Da var den blå og vond dagen derpå, men jeg kunne fortsatt bevege den. Tror ikke det er noe sikkert tegn.
Postet 04-12-18 kl 11:58 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Auda Candy! Det kan være lurt å sjekke opp sånt ja.

I dag kunne jeg hale ungene ut av senga med lovnad om snø. Håper de får brukt den, for det ser ikke ut til å være typen som holder til jul. Heller sånn som får bilene til å stå på tvers i veien.
Postet 04-12-18 kl 12:19 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
De gjør noe med tær, (jeg var gipsa i to uker), og dokumentasjon er greit.
Postet 04-12-18 kl 12:22 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg henger med i koret: få det skikkelig undersøkt først som sist.

Og jeg skjønner veldig godt at det var en skremmende opplevelse å faktisk bli overkjørt i en situasjon du selv føler at du gjør alt rett.
Postet 04-12-18 kl 12:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Enig, sjekk det opp, Candy. De gjorde ikke noe med min tå, men jeg hadde bare brukket et ekstrabein eller noe jeg ikke husker hva het, ikke selve tåa. Men vondt ja! Så skummel opplevelse.
Postet 04-12-18 kl 12:50 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Våknet med hodepine og kroppsverk. Hodepinen forsvant med litt mat, og kroppsverket går over. 3 håndballkamper på 4 dager er i overkant av hva jeg bør drive med, egentlig.
Godt det ikke er hverken kamp eller trening før helgen.
Postet 04-12-18 kl 14:18 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Candy; Sjekk det opp og få det journalført.
God bedring!
Postet 04-12-18 kl 14:19 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Med i koret her, Candy.

Og jeg skjønner godt at det sitter i!

Svigerinnen min var 40 cm lengre inn i fotgjengerfeltet da hun ble påkjørt, høygravid, for noen år siden, og den historien sitter i oss alle sammen.
Postet 04-12-18 kl 14:31 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har nettopp vært to uker i Østerrike på Erasmus-utveksling. Nå har vi fått info om neste høsts kursmuligheter i Wien, og gjett hvem som har lyst til å søke igjen ...
Postet 04-12-18 kl 16:41 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Få det sjekket, Candy! Jeg tryna skikkelig på betong en gang og slo hånda. Dro ikke på legevakta før etter mange uker, og da viste røntgen at det var et brudd i et bein i hånda. Etterhvert merket jeg det bare når jeg belastet hånda, men det gikk ikke over av seg selv, og jeg fikk spjelking. Og erstatning fra forsikringsselskapet, verdt å sjekke ut!
Postet 04-12-18 kl 17:19 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg lover jeg skal dra hvis jeg kjenner noe i morgen. Men de er ikke blå og ikke hovne og bare verker litt. Jeg tror ikke det er noe, altså. (Og jeg har etter alle solemerker gått med brudd i tå over lenger tid før, så jeg vet hvordan det kan kjennes ut. ).
Postet 04-12-18 kl 17:46 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no