Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 06-12-18 kl 07:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Flytog først, kaffe etterpå.

En liten svipptur til utlandet før det blir helg. Det blir forhåpentligvis bra!

God torsdag, alle!
Postet 06-12-18 kl 07:41 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God tur,Timar!

Vanlig dag her selv om jeg virkelig er klar for helg nå.
Postet 06-12-18 kl 07:53 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal litt senere på jobb i dag og tar en rolig adventsmorgen. Må perfeksjonere klementin-spisingen frem mot julaften formiddag.
Postet 06-12-18 kl 08:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg tror jeg skal innvilge meg og de ansatte en adventsmorgen hver i år - det har vi fortjent. Normalt forsvinner vi som er foreldre på jobb før barna våkner.

Men ikke i dag. Litt mer kaffe nå, og så ut i pakkeriet.
Postet 06-12-18 kl 08:58 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg var oppe kvart over fem i dag for å bake Grittibänz som jeg alltid gjør 6. desember. Ekstra tidlig i år fordi Storebror skal av gårde så tidlig med bussen. Det kommer til å bli en veldig lang dag i dag.

Akkurat nå skal jeg ta på yttertøy og vandre over til bedriftshelsetjenesten for en influensavaksine. Litt seint ute, men jeg har vært sjuk hele oktober og november og ikke kunnet ta den før.
Postet 06-12-18 kl 09:12 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Rolig morgen på jobb, foreløpig, har vært masse som har skjedd hele uka.

I dag er den levendend julekalenderen at alle skal kle seg i noe rødt.
Postet 06-12-18 kl 09:39 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg våknet ca halv fem i morges og hostet. Vanligvis er det ikke noe problem å ta et glass vann, og tulle seg inn i dyna igjen. Jeg gjorde det, men sovnet egentlig ikke igjen. :trøtt:

Velvel, jeg får prise meg lykkelig over at det ikke var en frokostvåken unge med full nattbleie som vekket meg, og tenke at jeg fikk da slappet av halvannen time til før vekkerklokka ringte. Er imponert over deg som står opp tidlig for å bake, Nenne!
Postet 06-12-18 kl 09:41 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har vært god mor og var ganske tidlig oppe (ikke så tidlig som Nenne) for å lage risengrynsgrøt til lillesøster som gruet seg til mattetentamen og hadde lyst på god frokost. Det betydde at jeg hadde rolig adventsmorgen for meg selv med lys, kaffe og strikketøy og hadde egentlig bare lyst til å bli ved det bordet resten av dagen. Men den gang ei. Lang dag, viktig sak som må skrives ferdig.
Postet 06-12-18 kl 09:53 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg måtte google Grittibanz. Det ser ut som en fin tradisjon! Har du sveitiske røtter Nenne?

Her har morgenen vært en blanding av fin og stress. Som følge av det siste har jeg nå hodepine. Men jeg har også te og et tappert hjemmelaget stearinlys som brenner selv om veken visst er litt skjevt plassert i glasset.
Postet 06-12-18 kl 09:59 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
@Heilo Mannen min og ungene er sveitsere og vi prøver å ha med noen sveitsiske tradisjoner i forberedelsene også.
Postet 06-12-18 kl 10:10 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg har levert eksamen!
Postet 06-12-18 kl 11:35 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, Mex!

Jeg har hjemmekontor med sykt barn i dag, helt greit siden det er en halvveis rolig dag uansett. Hun ser på bakeprogrammer på Netflix, mens jeg drikker kaffe og forbereder rapporter.
Postet 06-12-18 kl 12:10 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mex! Du er spinnvill! Har du studert i høst?
Gratulerer så uendelig masse!
Postet 06-12-18 kl 12:17 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Ja, har tatt deltidsstudie.
Litt faglig påfyll og litt motivasjon til hverdagen.
Postet 06-12-18 kl 14:22 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Grattis, Mex!
Jeg har hatt en smak av fremtiden i dag. Først bestilt videokonsultasjon hos EYR gjennom helseforsikringsappen min, og så elektronisk henvisning til Aleris, tilbake i appen med Storebrand og plutselig time på dagen. Ingen brudd, da, som jeg egentlig visste. Men nå vet jeg på ordentlig! Og noe skal jo de forsikringselskapene bruke pengene mine på.
Postet 06-12-18 kl 16:22 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no