Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Det andre lyset

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Det andre lyset

Postet 09-12-18 kl 09:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
ingling sin avatar
Vært oppe halve natten. Synes i grunnen nattevåking skulle vært et avsluttet kapittel...

Nuvel. I dag skal det vaskes, ryddes og løpes, og seinere skal jeg og eldste på den lokale varianten av Nøtteknekkeren. Blir koselig!
Postet 09-12-18 kl 10:18 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her er det gaveoverlevering med rakfisk for familien. Det har etter kvart blir ein tradisjon, og er veldig koselig. Før det skal eg prøve å få gått ein tur i eit fantastisk winterwonderland.
Postet 09-12-18 kl 10:48 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Rolig morgen før junior skal spille tre håndballkamper. Lang halldag. Jeg elsker advent og rolige morgener med tente lys, fyr i ovnen og kaffe.
Postet 09-12-18 kl 10:55 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Her er det full førjulstid. Jeg prøver å montere ferdig storesøsters julegenser. Så blir det pepperkakebaking før hun skal pynte med venninner og jeg skal gå en tur og skrive masse julekort.

Gleder meg til alt sammen.
Postet 09-12-18 kl 10:58 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Her blir det full eksamenslesing med siste eksamen om 10 dager...
Ellers tryna jeg igår og er rimelig mørbanket, men ingen brudd.
Postet 09-12-18 kl 11:07 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg var på besøk hos ei venninne i går kveld, gikk 6 km tur-retur, under stjernene og mellom alle julelysene, var hjemme 01.
I dag skal jeg på fjellet, og bør helst få tørket støv og vasket badene, i tillegg til litt luestrikking og gaveinnpakking.
Postet 09-12-18 kl 12:18 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har latt jul seile sin egen sjø hele helga og mesket meg med bobler, venninne og konsert. Deilig påfyll før en strabasiøs uke.
Postet 09-12-18 kl 12:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg strikker, i innbitt trass siden pæra på strikkelampa mi gikk da jeg slo den på så det egentlig er litt for mørkt. Skal snart begynne å rette. Ellers er dagens plan å gå en tur litt utpå; stikker nok innom kjøpesenteret og kjøper ny lyspære da.
Postet 09-12-18 kl 12:38 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Håndball på programmet her og. Det vil si, med tidlig start så er vi faktisk snart ferdig. Gøy å se utviklingen til unge, lovende da.

Og så hjem og gjøre ingenting. Det trengs noe så veldig!
Postet 09-12-18 kl 12:50 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! I dag har jeg jammen fri!
Postet 09-12-18 kl 12:53 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg har hatt lang morgen i senga. Nå er mannen på ski, minsten på teakwondo-trening med håndball-laget og de andre guttene tror jeg vegeterer på rommet sitt. Jeg har bare hørt eldste da minste var på vei ut.

Jeg har en irriterende muskelknute midt mellom skulderbladene som gjør det vanskelig å puste. Regner med at det blir bedre når jeg kommer igang med husarbeidet.
Postet 09-12-18 kl 13:01 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi bakte kakemann i går ettermiddag. I dag skal de pyntes.
Postet 09-12-18 kl 13:21 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag. Finfin feiring av femtiåring i går. I dag har det vært sovemorgen og lang dagen derpå-frokost. Straks skal jeg ut i finværet og hente bil - blir en ca. 6 km gåtur, det. Perfekt!
Postet 09-12-18 kl 14:09 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heioghopp! Fin dag med pepperkakebaking hos og med flotte folk, og så Tøyenbadet etterpå. Nå er det Kulekongen, sjokoladeboller og strikk, og så prøver jeg å forberede treåringen på at hun må legge seg tidlig sånn at jeg rekker å rydde kåk og forberede meg før revisor i morra.
Postet 09-12-18 kl 19:54 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no