Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 11-12-18 kl 07:08 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Julebord i kveld, blir bra! Skal få pakket inn gavene som skal sendes i dag også, så begynner det å ta form her. En slitsom desember begynner å roe seg litt.
Postet 11-12-18 kl 08:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg er jammen meg på vei til jobb. I dag også! Jeg har litt å utsette på premieringen i voksenlivet, altså, det er ingen kred å få for den viljestyrkeprøven det er å rulle seg ut av den gode, varme senga og kaste seg ut i mørket og kulden.

Nuvel, pianoavslutning i går der Frøken Fryd virkelig fikk igjen for intensiv øving de siste dagene, det er så herlig! Og i kveld blir det både grøt og pepperkakebaking, så dagen har litt å by på. God tirsdag!
Postet 11-12-18 kl 09:15 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Sykt barn idag og. Nå kaffe
Postet 11-12-18 kl 09:15 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor mens jeg venter på service på alarmsystemet. I kveld er det skoleavslutning, hører rykter om mindre karaoke og mer fellesopptreden enn tidligere - heldigvis.
Postet 11-12-18 kl 09:20 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Innom på jobb, men jeg skal straks sette over litt reisekaffe og sette meg i bilen. Spennende møte med potensiell kunde venter.
Postet 11-12-18 kl 09:35 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her er det siste ordinære arbeidsdag for i år, skal på møte og konferanse resten av uken også er det juleferie.

Må bare få laget en plan for feriedagene slik at det blir jul i år også.
Postet 11-12-18 kl 09:36 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har en litt mindre hesblesende dag foran meg i dag enn jeg hadde i går - i hvert fall på jobben. Masse møter, men jeg slipper i hvert fall å "produsere" så mye.

Og så vil jeg bare få sagt at jeg faktisk er litt glad i vinteren. I går var knerten og jeg på vår andre tur i Tryvann, og selv om vi sikkert var dårligst i hele løypa så er det noe deilig med å være ute og å skli ned bakken. (Og så får jeg sette pris på at jeg fremdeles har en sønn som synes det er helt greit å henge med mora si i bakken. Når jeg innser alderen på de andre som er rundt oss uten foreldre, så skjønner jeg jo at vi er på lånt tid.)
Postet 11-12-18 kl 09:52 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Ble vekt tidlig idag for overaskelsesutflukt med mannen. Han har dealet med jobb, barnevakt og ordfører for å få meg avgårde . Vi skal til oslo og spent på hva vi skal!
Postet 11-12-18 kl 10:46 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Miss Norway sin avatar
Åh så gøy Vixen! (Bra mann da!)
Postet 11-12-18 kl 10:53 av Miss Norway Miss Norway er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Så morsomt, Vixen!

Jeg var på øving i kirken til julekonserten i går og det_er_så_kjekt! Harpe, flygel, og beinhard jobbing for å lage noe virkelig vakkert! Men det kan være at 3 timer i iskald kirke ikke hjalp nevneverdig på formen, gitt...Host, host, snørr, snyt...

Nå venter noen dager med intens møtevirksomhet, hele huset har våknet og skal få unna alle møter og oppgaver før jul....
Postet 11-12-18 kl 11:01 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Så gøy, vixen! Kos dere masse!

Jeg er på plass på jobb etter diverse barnerelatert på morgenkvisten, og venter på at hun jeg stresset for å rekke møtet med skal dukke opp... Da er det lov med litt surf.
Postet 11-12-18 kl 11:42 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Haha, Timar, jeg var på vei inn for å kreve premie, også - jeg har nemlig levert reiseregninger i dag!

Så her er voksenpoengpremie til deg og meg!
Postet 11-12-18 kl 11:52 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Aaah, reiseregninger. Jeg burde definitivt fikse en reiseregning i dag. Men jeg har ikke lyst!
Postet 11-12-18 kl 12:10 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Veldig enig i at det er altfor dårlig med voksenpoengpremier.
Postet 11-12-18 kl 12:11 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har fridag. Den bruker jeg til å rette sosiologiprøver, dra innom jobb for å skrive ut noen siste-liten-varsler, siden skriveren hjemme er tom for toner, og hente ungeflokken tidlig for å dra med alle tre til frisør. Etter det mistenker jeg at jeg fortjener en voksenpoengpremie, jeg og. :svett:
Postet 11-12-18 kl 12:26 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Tusen takk, Candy! Endelig!

Og så minnet du meg om at jeg må få inn den siste reiseregninga, ja.. Begynte faktisk i går, men da var ikke beløpene oppdatert med rett valutakurs, så fikk ikke fullført. Mulig jeg fortjener enda en pokal når den er inne!
Postet 11-12-18 kl 12:45 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg leser til eksamen, og det er en pest og en plage. I tillegg har jeg eksamen samme dag som yngste har bursdag, og hun teller ned med liv og lyst. Det gjør ikke jeg. Blæh.
Postet 11-12-18 kl 13:23 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg spilte fotball i en hel time i går og er i overraskende god form i dag. Ikke støl og ikke noe vondter.

Nå er det på tide å dypdykke inn i noen dokumenter som må være ferdig til jul.
Postet 11-12-18 kl 13:42 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Heisann. Har kjørt gjennom vakkert vinterlandskap for å delta på to timers møte. Nå skal jeg prøve å jobbe bittelitt før det blir middagstid igjen. Dagene går fort for tiden.
Postet 11-12-18 kl 14:34 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Reiseregning, ja! :svosj:
Postet 11-12-18 kl 14:40 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Reiseregninger - check for i år.
Årsmeldinger, budsjetter, regnskap og handligsplaner, derimot. de er ikke ferdige!
Postet 11-12-18 kl 15:15 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Reiseregning :check: ! Timelister, ikke fullt så greit.. Menmen, det må til, dårlig med premier her omkring også.
Postet 11-12-18 kl 15:26 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no