Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Det er onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Det er onsdag

Postet 12-12-18 kl 07:08 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Blå sin avatar
Jammen er det onsdag

Litt krevende dag på jobb i dag. Men jeg skal nok klare det, og etter det er det ingenting skummelt igjen før jul. Det er jo noe.

Ellers har jeg alle julekort og gaver som skal sendes med på jobb i dag og skal innom posten og få dem av gårde i ettermiddag. Jeg har aldri vært så tidlig ute før og er superfornøyd. Jeg har til og med fått lillesøster til å skrive de siste glemte kortene fra konfirmasjonen slik at de går sammen med julekortene. :sparker:

Og når jeg kommer hjem i dag så er det bare kos og julegavestrikking. Jeg nyter ordentlig førjulstiden i år.
Postet 12-12-18 kl 08:53 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen, fra ett sted i luften mellom Stavanger og Oslo, tre dager med konferanse og møter venter. Håper å få suge inn litt julestemning i hovedstaden også.
Postet 12-12-18 kl 08:55 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Jeg har kaffe, og holder på å ferdigstille et tilbud. Så skal jeg ut i produksjonen - har ikke vært der på noen dager og savner Ekko på øret.
Postet 12-12-18 kl 09:12 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Våken på Grand Hotel i Oslo. Hadde en fabelaktig dag igår, men det ble sent så er veldig trøtt. Våknet selvfølgelig litt over sju som vanlig selv om jeg sovnet over halv to. Men nå er det frokost på hotellet før vi skal se etter en julepresang før vi setter kursen mot Gardermoen igjen. Var på Fjord for første gang i går og det anbefales.
Postet 12-12-18 kl 09:18 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hos fysio som mener timen er halv ti, jeg mener halv ni. Jaja, har ikke annet å rekke hvis jeg må vente.
Postet 12-12-18 kl 09:32 av star star er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Så gøy, Vixen! Har han mannen din en bror?

Jeg er frisk rød i kinnene etter morgentur mrd pelsen. Julebord i går, konsert i dag. Desember er fin, men travel!
Postet 12-12-18 kl 09:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
En tur innom jobben i dag, og i kveld er det hyggekveld med noen venninner.
Postet 12-12-18 kl 09:35 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Så deilig med en sånn svipptur, vixen! Fin mann.

Ny dag, nye møter! Men heldigvis en tur ut i verden på dagtid innimellom der, det blir deilig med dagslys! Og ni dager til vi drar til sydlige strøk
Postet 12-12-18 kl 09:39 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er såå klar for ferie! Forsøker å fortrenge a) at det er 1,5 uke igjen og b) at jeg skal jobbe i romjulen.
Postet 12-12-18 kl 10:02 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Dagens dilemma er hvilken bordsetting jeg skal velge til lunsj.

Og så brygger jeg på noe. Det klør i halsen, stemmen er rar og nesen nekter å oppføre seg. I tillegg har jeg en stor muskelknute mellom nakken og skulderbladene som ikke kjenner sin besøkelsestid.
Postet 12-12-18 kl 10:04 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg forsøker å klemme ut inspirasjon til en oppgave som må leveres innen lørdag, håper egentlig å bli ferdig i morgen slik at jeg kan delta på julelunsjen med god samvittighet.
Postet 12-12-18 kl 10:24 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har litt for mange småting som skal fikses på en gang i dag. Heldigvis sitter jeg på gjemmekontor, og det er mye lettere å få ting unna her. (Vi har tidenes kjipeste landskap med masse støy på jobb, men nå skal bedriften heldigvis flytte på seg ... og jeg skal bytte jobb.)

Og så skal jeg søke om visum til et land som teknologisk befinner seg et litt annet sted enn Norge og jeg må ta fingeravtrykk av meg selv. Hvor i all verden får jeg tak i en stempelpute? Selger de det på vanlige bokhandlere nå til dags?
Postet 12-12-18 kl 10:29 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Veldig busy på jobb, og det er nest siste dag her før vi flytter og slår oss sammen med et annet firma. Så i tillegg til alt jeg har å gjøre, må jeg pakke også.

Men i kveld skal venninna mi og jeg på vår årlige "drikke varm sjokolade og skravle"-førjulskveld på Bristol. Det skal bli koselig.
Postet 12-12-18 kl 10:31 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
God lydsjekkdag, folkens! :1-2-1-2:
Postet 12-12-18 kl 11:05 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Her er det veldig stille - serveren jeg jobber mot er mer nede enn oppe, så jeg får ikke gjort noe særlig. Håper den snart er stabilt oppe igjen, hvis ikke blir det plan B for lønnsutbetalinger, og mer å gjøre i morgen.
Postet 12-12-18 kl 11:36 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Er vel ingen som leser her om kvelden, men jeg er på hotellet på Gardermoen det som omtrent ligger i terminalen. Også har jeg lyst på godteri finner man det på Gardermoen uten å sjekke inn?
Postet 12-12-18 kl 18:01 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Bokormen sin avatar
I ankomsthallen har de narvesen bl a!
Postet 12-12-18 kl 18:04 av Bokormen Bokormen er aktiv nå
Gammel
Kos deg på hotell, Frøy. Mange hotell selger jo godteri i resepsjonen.
Postet 12-12-18 kl 18:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Mange kiosker rett innafor døra på flyplassen, Frøy. Seven Eleven og Narvesen og bakeri og hele pakka.
Postet 12-12-18 kl 18:33 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Kos deg på hotell Frøy!

Jeg skal straks på korpsøvelse, har ikke vært hjemom, og har spist sushi take-away. Nå drikker jeg te og gruer litt for å kjøre, det er visst heftig trafikk fortsatt der ute. Jaja, blir nok bra når jeg kommer meg dit!
Postet 12-12-18 kl 18:51 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg har hentet juleribbe på Mathallen og fått bestilt kveite og andebryst til de andre juledagene. Og så har Poden og jeg ofret oss og spist frossenpizza til middag, så det ble bedre plas i fryseren. Kanskje vi skal være ekstra flinke og tømme en boks med is også?
Postet 12-12-18 kl 20:56 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Gjør det, Skilpadda!
Postet 12-12-18 kl 21:55 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no